En Steven zoals Andre al zei, het was echt een mooie ervaring om dit zo mee te maken. Kees, je broer en ik hebben op de finaledag ook echt genoten!

.Talent moet ook ontdekt worden? Wellicht dat je slager op de hoek kan rally rijden als Walter Rohl?hugo schreef:Ik wil hier verder niemand afvallen of downplayen maar vergeet niet, talent is dermate goed zijn in een kunde/handeling dat je 95% van de mensen achter je laat. Zit er hier echt talent op DF zoals Kovaleinen, Robert kubica, Peter Solberg, Rossi e.d. ? Nee, ik denk van niet ( Andre even buiten beschouwing gelaten daar hij inmiddels wel zijn strepen heeft verdiend ). Zitten er op DF jongens die bovengemiddeld goed kunnen rijden? Absoluut, de een beter dan de ander maar om te spreken van talent, ik weet niet niet. Ik vind dat erg moeilijk en ook een beetje gevaarlijk daar je dan meteen hele hoge verwachtingen schept.
Driftkoning van de rookies misschien.Flatline schreef:Laat Rene dat maar niet horen!~
Die denkt dat hij op dit moment DE DRIFTKONING van de benelux is.... :playcar:
Geweldige relativering! Maar wat wil je met een Daf coupe en Lada NivaDennis Cavallino schreef:Driftkoning van de rookies misschien.Flatline schreef:Laat Rene dat maar niet horen!~
Die denkt dat hij op dit moment DE DRIFTKONING van de benelux is.... :playcar:Maar 't gaat steeds beter met hem ja. Driften is nog geen racen, racen is nog geen rallyrijder. Wie is de beste? Wie heeft 't meeste talent? Wie maakt de beste kans op een carriere als pro drifter, racer, rallyrijder en wie zet daar ALLES voor opzij? Ik denk dat vooral dat laatste een probleem is bij velen, ook bij René, want laat hij ooit een gebakje staan?
![]()
André is een goede rijder, maar hij weigert ook om zich aan te passen aan de gevestigde orde. Dat zit in zijn genen en daarmee dwingt hij enerzijds respect af, anderzijds sluit ie zich af voor kansen die anderen met evenveel (of minder) talent wel weten af te dwingen. Het gaat er echt om hoever je wilt gaan. Zet je alles op 't spel voor de autosport?
André heeft gewoon gelijk met zijn betoog, maar als Steven echt wil, moet ie het 'Fries zijn' even opzij kunnen zetten en groter denken. Teams genoeg, stoeltjes genoeg, sponsors genoeg (voorlopig). Gaat echt wel goedkomen met hem.
Ik ben nu 30, heb mijn kansen gezocht, soms gevonden, niet altijd met 2 handen aangepakt, soms wat pech gehad en verder ging 't vooral om zelf overleven door gewoon geld te creeeren om te kunnen leven (in de zin van noodzakelijk + een stuk plezier, waar autorijden/driften/circuit etc slechts een klein onderdeel van uitmaakte, omdat 't budget meer simpelweg niet toeliet).
Ik ben altijd erg afwachtend geweest, wist ook niet precies hoe ik om moest gaan met sponsors enzo. Dat is toch bedelen om andermans knaken en ik werk er liever voor denk ik. Ik hoop dus dat Steven zich wel realiseert dat 'ie nu door moet zetten als ie echt bij een team wil terechtkomen. Ik heb misschien nog 1 kans(je) om zonder privé geld te kunnen racen en dan houdt 't echt wel op en word ik huisvader.Die 10 jaar gingen wel heel snel en het enige wat ik heb om trots op te zijn zijn wat foto's van de ring, driftdagen en wat filmpjes op mijn pc, dvd en youtube. Wat stelde 't voor? Niets.
Ach, roem is vergankelijk toch?Dennis Cavallino schreef:Die 10 jaar gingen wel heel snel en het enige wat ik heb om trots op te zijn zijn wat foto's van de ring, driftdagen en wat filmpjes op mijn pc, dvd en youtube. Wat stelde 't voor? Niets.
Daar zijn al veel draadjes over geweest.Mark Nauta schreef:Misschien dat de ZAC rijders hier op DF een beetje inzicht kunnen geven in de kosten van een jaar rijden. Incl. en excl. aanschaf auto. Leonard?, Tristan?, Tom van H.? etc.
Ja klopt Dennis. Ik heb er al eens eerder naar gevraagd ook. Maar misschien een iets gespecifieerdere lijst van bedragen? Gewoon uit eigen ervaring.Dennis Cavallino schreef:Daar zijn al veel draadjes over geweest.Mark Nauta schreef:Misschien dat de ZAC rijders hier op DF een beetje inzicht kunnen geven in de kosten van een jaar rijden. Incl. en excl. aanschaf auto. Leonard?, Tristan?, Tom van H.? etc.
Conclusie: Reken op 15 - 20k in 't eerste jaar, 10k ieder jaar erop, zonder brokken. E30 325, V360, of Porsche 944, Mx5, dat soort auto's. Of ga low budget, dan kan 't iets goedkoper, maar rijd je vaak niet vooraan.
Ah nice!! Ik heb niets gezegd DennisSteven Nauta schreef:Dit topic moet je hebben Mark
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... aar+budget" onclick="window.open(this.href);return false;
Reken maar op zo'n 10K per jaar excl. auto: Onderdelen, inschrijfgeld, transport. Dus wat Dennis zegt klopt aardig.Dennis Cavallino schreef:Daar zijn al veel draadjes over geweest.Mark Nauta schreef:Misschien dat de ZAC rijders hier op DF een beetje inzicht kunnen geven in de kosten van een jaar rijden. Incl. en excl. aanschaf auto. Leonard?, Tristan?, Tom van H.? etc.
Conclusie: Reken op 15 - 20k in 't eerste jaar, 10k ieder jaar erop, zonder brokken. E30 325, V360, of Porsche 944, Mx5, dat soort auto's. Of ga low budget, dan kan 't iets goedkoper, maar rijd je vaak niet vooraan.
Goeie, dat verband had ik nog niet gelegdLaurens schreef:Waarschijnlijk komt er dan precies elke 60sec. een auto binnen, want dat "alarm" gaat af als iemand de pitstraat in rijdt.
Op Assen en nog wel meer circuits wordt dit ook gebruikt maar wordt dit ook wel is uit gezet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten