Wat is er met de andere 1serie gebeurt?
is die naar huis gereden?
For whatever it's worth: GOED plan !M@rcel schreef:Metin en de andere Vive La France-gangers....jullie hebben het trackday vlammetje weer in mij aangewakkerd, had er serieus niet meer zo'n zin in.
Fck de Maserati 4.24 Porselein edition......m'n 323Ti gaat blijven, komt een sperdifferentieel onder en die gaat de circuits weer zien.
Op het nippertje gered dus....
allen schreef:Ach, zo'n Maserati kan best het circuit op hoor. Gewoon het budget ietsje opschroeven.
Ik heb tussen het rijden door een berg foto's gemaakt. Probeer dit weekend een album online te hebben.Stylez M3 schreef:Leuk leuk leuk! Jammer dat dit het laatste verslag is, ik heb het met veel plezier gelezen.
Ik neem aan dat er nog veel meer foto's aankomen als jullie terug in NL zijn?
Hoe dan ook, drive safe! 8)
Als je wat wilt leren is nat weer zeer prettig hoor. Vooral op slicksDR schreef:Ziet er wel heel aantrekkelijk uit dit. Mooi weer is echter wel prettig. Dus misschien iets vroeger in het seizoen ?
Eeeh ik denk dat dit überhaupt gewoon het beste evenement is dat is georganiseerd op het hele web op autogebied.Metchu schreef:Het beste/grootste evenement van df in zijn bestaan tot nu toe lijkt mij!
Macboy schreef:Eeeh ik denk dat dit überhaupt gewoon het beste evenement is dat is georganiseerd op het hele web op autogebied.Metchu schreef:Het beste/grootste evenement van df in zijn bestaan tot nu toe lijkt mij!
Geweldig gewoon.
Uhm...vanuit Lotus On Track wordt de French Frolic georganiseerd:Macboy schreef: Eeeh ik denk dat dit überhaupt gewoon het beste evenement is dat is georganiseerd op het hele web op autogebied.
Geweldig gewoon.
volgend jaar kom desnoods wel met een oud sierra hokRené130i schreef:Geen woorden maar daden volgend jaar he... thuisblijvertjes! Ik denk dat dit anders niet uit kan voor peter namelijk (orly?)
very ul.. epic fail
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten