Dag df'ers!
Er is al een deel van de groep onderweg naar Frankrijk (vooral de mensen met trailer, waaronder de Clio). Een ander deel vertrekt morgen pas. Het is logisch dat iedereen erg geinteresseerd is wat er precies gebeurd met zo'n mega-evenement! Ik zal in dit topic aan het einde van de dag steeds een daily update proberen te geven van de dag zelf! Dit wordt een soort mijn liefdagboek voor de achterblijvers. Dan kunnen jullie zien wat jullie missen 8) Filmpjes die zul je deze week nog niet zien in dit topic. Er zal na de Vive la France circuitweek wel het een ander geplaatst worden aan video's en er komt ook een dvd van, die beschikbaar zal zijn via Peter Tunissen (Executive Producer). Dus hou dit topic in de gaten als je een beetje op de hoogte wil blijven van de verslagen

Vandaag is het voor mij voornamelijk pakken van spullen en checken, dubbelchecken of ik niets vergeten ben.
Morgen begint mijn reis om 6.22 uur met de trein richting culemborg, alwaar ik opgepikt wordt door de Heysteria himself: Elmar (rond een uurtje of 8 ) met de Heysteria-mobiel (de M3). Ik heb van Elmar begrepen dat er alleen maar Van Halen gedraaid gaat worden, ik denk dat ik dat wel 3 a 4 uur vol hou, maar daarna zet ik Ruzmarin op

Uiteraard zal ik alles vastleggen op video, maar voor dit topic zal ik ook foto's van de dag maken om bij het verslag te zetten 8)
Ik ga verder met me tas inpakken en jullie veel leesplezier de komende week, want laat het driving-fun maar over aan de Vive la France pioniers!
Metchu