Wat koken/bakken we vandaag?
- Dennis van der Schoot
Re: Wat koken/bakken we vandaag?
2 pakjes Tuc (fromage)
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Shoarma 

- Dennis Cavallino
Gisteren al culinair gegeten bij een vriend van me die gisteren oefende omdat ie meedoet met wie is de chef. Dus vandaag brood met boeren omelet. 

-
Wees niet getreurd Dennis. Mijn koelkast bevat kaas, terwijl m'n brood op is. Ik heb nog 3 eieren en verder is het eten op hier. Voortaan toch wat beter voorbereid het weekend in...
Oh ja, heb nog wat droge crackers in de kast.

Oh ja, heb nog wat droge crackers in de kast.

-
piepers met boontjes en gekruide kipfilet 

-
Spghetti bolognese vandaag!
I love it.... :banaan:
I love it.... :banaan:
- Tristan
Haha, studentenvoedsel.Mark Nauta schreef:Shoarma

Sinds ik niet meer studeer en mijn vriendin bij me woont, eet ik een stuk gezonder. Zij doet de boodschappen, dus komt hoop groenten en fruit mee.

- Mark Nauta
Haha, ja klopt ja. Is inderdaad een beetje studentenvoedsel. Moet trouwens wel zeggen dat ik wel redelijk gezond eet hoor. Ben serieus zo lang ik in R'dam woon niet bij een snackbar geweest
. En kook gewoon geregeld voor mezelf een gezonde hap. Maar soms heb je van die luie dagen hè. Vandaag ook weer
.

- Mike S.
- Auto: M135i
Hey mark, is er in franeker en omgeving een goeie shoarmaboer te vinden eigenlijk? is er uberhaupt een shoarmaboer te vinden?Mark Nauta schreef:Haha, ja klopt ja. Is inderdaad een beetje studentenvoedsel. Moet trouwens wel zeggen dat ik wel redelijk gezond eet hoor. Ben serieus zo lang ik in R'dam woon niet bij een snackbar geweest. En kook gewoon geregeld voor mezelf een gezonde hap. Maar soms heb je van die luie dagen hè. Vandaag ook weer
.

Ik mis de shoarma en de domino's pizza's zo erg sinds ik uit de randstand weg ben

Maar geen idee wat ik vanavond eet, dat is werk voor mijn vriendin

- Mark Nauta
Geen idee. In Franeker niet echt. Daarvoor ben je op Leeuwarden aangewezen. Maar dan moet je Steven even vragen, die weet daar meer vanMike Spanjersbergh schreef:Hey mark, is er in franeker en omgeving een goeie shoarmaboer te vinden eigenlijk? is er uberhaupt een shoarmaboer te vinden?Mark Nauta schreef:Haha, ja klopt ja. Is inderdaad een beetje studentenvoedsel. Moet trouwens wel zeggen dat ik wel redelijk gezond eet hoor. Ben serieus zo lang ik in R'dam woon niet bij een snackbar geweest. En kook gewoon geregeld voor mezelf een gezonde hap. Maar soms heb je van die luie dagen hè. Vandaag ook weer
.
![]()
Ik mis de shoarma en de domino's pizza's zo erg sinds ik uit de randstand weg ben![]()

- Mike S.
Daar was ik al bang voor een half uur karren voor een bak shoarmaMark Nauta schreef:Geen idee. In Franeker niet echt. Daarvoor ben je op Leeuwarden aangewezen. Maar dan moet je Steven even vragen, die weet daar meer vanMike Spanjersbergh schreef:Hey mark, is er in franeker en omgeving een goeie shoarmaboer te vinden eigenlijk? is er uberhaupt een shoarmaboer te vinden?Mark Nauta schreef:Haha, ja klopt ja. Is inderdaad een beetje studentenvoedsel. Moet trouwens wel zeggen dat ik wel redelijk gezond eet hoor. Ben serieus zo lang ik in R'dam woon niet bij een snackbar geweest. En kook gewoon geregeld voor mezelf een gezonde hap. Maar soms heb je van die luie dagen hè. Vandaag ook weer
.
![]()
Ik mis de shoarma en de domino's pizza's zo erg sinds ik uit de randstand weg ben![]()
.

-
Mark Nauta schreef:Geen idee. In Franeker niet echt. Daarvoor ben je op Leeuwarden aangewezen. Maar dan moet je Steven even vragen, die weet daar meer vanMike Spanjersbergh schreef:Hey mark, is er in franeker en omgeving een goeie shoarmaboer te vinden eigenlijk? is er uberhaupt een shoarmaboer te vinden?Mark Nauta schreef:Haha, ja klopt ja. Is inderdaad een beetje studentenvoedsel. Moet trouwens wel zeggen dat ik wel redelijk gezond eet hoor. Ben serieus zo lang ik in R'dam woon niet bij een snackbar geweest. En kook gewoon geregeld voor mezelf een gezonde hap. Maar soms heb je van die luie dagen hè. Vandaag ook weer
.
![]()
.
Shoarma? Nee man! Franeker heeft de beste bakkerij van Nederland.

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Shoarma is hier idd niet te krijgen, ja Mike bij Pépé kan je nog wel erg goede shoarma krijgen maar dat is gewoon een snackbar (wel een héle goede)
Pizza is opzich redelijk bij Toscanini en Antonello, chinees bij Cheunk Kwong op de Zilverstraat. Dan heb je de meeste fatsoenlijke afhalers wel gehad
Pizza is opzich redelijk bij Toscanini en Antonello, chinees bij Cheunk Kwong op de Zilverstraat. Dan heb je de meeste fatsoenlijke afhalers wel gehad

- Mike S.
Pizza is kut in franeker die heb ik al gehadSteven Nauta schreef:Shoarma is hier idd niet te krijgen, ja Mike bij Pépé kan je nog wel erg goede shoarma krijgen maar dat is gewoon een snackbar (wel een héle goede)

Zal weleens kijken bij Pepe dan

-
- Auto: M3P, 130i
Begin zelf een goede Shaorma-zaak in Franeker. Gat in de markt.Mike Spanjersbergh schreef:Pizza is kut in franeker die heb ik al gehadSteven Nauta schreef:Shoarma is hier idd niet te krijgen, ja Mike bij Pépé kan je nog wel erg goede shoarma krijgen maar dat is gewoon een snackbar (wel een héle goede)
Pizza is opzich redelijk bij Toscanini en Antonello, chinees bij Cheunk Kwong op de Zilverstraat. Dan heb je de meeste fatsoenlijke afhalers wel gehad![]()

- Jochem Vaartjes
Ik nuke vanavond een Spinazie stampot ofzo. Kant en klaar van de Plus markt 

- Mark Nauta
Is al vaker gebeurd....geen succes....de laatste keer was het zelf zo erg dat de eigenaar zijn zaak maar in de fik stakindobesar schreef:Begin zelf een goede Shaorma-zaak in Franeker. Gat in de markt.Mike Spanjersbergh schreef:Pizza is kut in franeker die heb ik al gehadSteven Nauta schreef:Shoarma is hier idd niet te krijgen, ja Mike bij Pépé kan je nog wel erg goede shoarma krijgen maar dat is gewoon een snackbar (wel een héle goede)
Pizza is opzich redelijk bij Toscanini en Antonello, chinees bij Cheunk Kwong op de Zilverstraat. Dan heb je de meeste fatsoenlijke afhalers wel gehad![]()

-
Lekkere boel daar in het Noorden.
Een Chinees restaurent in de buurt van de Nordschleife open lijkt me wel wat, alleen vermogen daarvoor ontbreekt. (net als de kookkunst
)
Achja, we kunnen altijd Allen in de keuken zetten.
Een Chinees restaurent in de buurt van de Nordschleife open lijkt me wel wat, alleen vermogen daarvoor ontbreekt. (net als de kookkunst

- Mark Nauta
Das geen gek idee inderdaad. En is Allen zo goed in de keuken dan. (weet ik ook waar ik morgen even mijn eten moet gaan halenindobesar schreef:Lekkere boel daar in het Noorden.
Een Chinees restaurent in de buurt van de Nordschleife open lijkt me wel wat, alleen vermogen daarvoor ontbreekt. (net als de kookkunst)

-
Zijn ouders zullen hem vast wel wat hebben bijgebracht.Mark Nauta schreef:Das geen gek idee inderdaad. En is Allen zo goed in de keuken dan. (weet ik ook waar ik morgen even mijn eten moet gaan halenindobesar schreef:Lekkere boel daar in het Noorden.
Een Chinees restaurent in de buurt van de Nordschleife open lijkt me wel wat, alleen vermogen daarvoor ontbreekt. (net als de kookkunst)
Achja, we kunnen altijd Allen in de keuken zetten.)

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Moeders bakt pizza vandaag 

-
Er zit een chinees restaurant in Adenau!
Ga weer aan de kwark!
Ga weer aan de kwark!
- dale vito
pfff. kwark.Nandor schreef:Er zit een chinees restaurant in Adenau!
Ga weer aan de kwark!
die halve liter bakken magere kwark komen me mijn neus uit. Maar goed, het doel heiligt alle middelen

-
Hmm ik denk, gnocchi met zongedroogde tomanten saus of............ een fettuccini alfredo met extra zwaar roomsaus.

noice!Dennis van der Schoot schreef:2 pakjes Tuc (fromage)

-
Nobody does it like mommaSteven Nauta schreef:Moeders bakt pizza vandaag