Tja, dan moet je niet achter die exoten aanjagen!!! Heb je wellicht nog tijd voor een gesprekje.luco hornsveld schreef:Ik heb het ook naar mijn zin gehad hoor![]()
Sommige porsche rijders zijn ook gewoon mensen![]()
![]()
![]()

Tja, dan moet je niet achter die exoten aanjagen!!! Heb je wellicht nog tijd voor een gesprekje.luco hornsveld schreef:Ik heb het ook naar mijn zin gehad hoor![]()
![]()
![]()
allen schreef:Tja, dan moet je niet achter die exoten aanjagen!!! Heb je wellicht nog tijd voor een gesprekje.luco hornsveld schreef:Ik heb het ook naar mijn zin gehad hoor![]()
![]()
![]()
Is ook verboden volgens het Verkeersreglement en Wegenverkeerswet: parkeren moet in de daarvoor bestemde vakkenRuben schreef:
Het zou verboden moeten worden!
Mja het was er helaas erg druk en de TVR nog niet op ultieme bedrijfstempratuur. "Pops and bangs" bleven dus uitRené130i schreef:Nice steven/andrew
haakse overbrenging naar de zaad? Dacht dat die italo's 4wd hadden ?Tom944 schreef:Ook nice!
van autoforum be
Dat idee had ik ook. Wellicht 30 / 70 % ?hugo schreef:haakse overbrenging naar de zaad? Dacht dat die italo's 4wd hadden ?Tom944 schreef:Ook nice!
van autoforum be
'wat' slip is niet je banden oprokenMartijn Koevoets schreef:Is geen starre 4x4 ofzow he, dus het systeem laat altijd wel eerst wat slip toe voordat er gereageerd wordt.
hugo schreef:'wat' slip is niet je banden oprokenMartijn Koevoets schreef:Is geen starre 4x4 ofzow he, dus het systeem laat altijd wel eerst wat slip toe voordat er gereageerd wordt.![]()
Nu weet ik niet wat voor systeem zo'n skoda heeft maar als een haldex dat toelaat is het tijd voor een enkeltje dealert.
:banaan:Macboy schreef:Rami Productions uit België zal je bedoelen ?
Leuk bedrijfjeMacboy schreef:Rami Productions uit België zal je bedoelen ?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten