Op t laatst werd er nog goed gasgegeven; wat is een Impreza toch snel zeg

Zelf ook nog ff door de bochten 'gevlogen' 8)
(Jammer dat de beloofde 7 Enzo's niet kwamen opdagen)
alvast wat pics van mijn kant
Het spijt me maar ik vond er eigenlijk bar weinig aan. En op het eind werd het echt een puinhoop. Een man die met zijn kind op de achterbank kansloos rond gaat rijden. En dan bij een sprintje dus ook bijna letterlijk zijkant tegen zijkant met een kneus in een Testarossa rijdt.Style schreef:was een geslaagd evenement moet ik zeggen!
Op t laatst werd er nog goed gasgegeven; wat is een Impreza toch snel zeg![]()
Zelf ook nog ff door de bochten 'gevlogen' 8)
Bert ///M3 schreef:Tsja. Even een botte uitspraak maar anders kan ik het niet omschrijven. Zo'n poetsmeeting als die Tuning Sunday te Gemert etc word hier meestal afgezeken. Cars en Coffee is toch eigenlijk hetzelfde alleen de auto's zijn duurder. Dat je auto duurder is maakt je geen betere rijder of een verstandigere bestuurder. Is verder niks kwaads oid tegen de organisatie of mensen die er heen gaan, autoliefhebberij kent vele vormen, maar dan weet je toch wat je kan verwachten.
@Mark: Zoals net telefonisch al besproken gaat het mij er vooral om om dit tot een succes te maken. Vooropgesteld wil ik dan ook mijn complimenten geven voor het leuke initiatief, de mooie foto's hier van Style en alle leuke auto's die bij elkaar komen. Je steekt veel tijd in het organiseren en dan wil je ook dat het leuk, veilig en houdbaar voor een volgende keer isMark Nauta schreef:@ Stéphane. Ik waardeer je kritieken, en die nemen we dan ook mee als verbeterpunten.
Inderdaad, die Impreza met kind achterin, not-done. Die komt dus ook niet weer! Het sprinten met die Ferrari gebeurde op een punt waar het ook niet mocht, daar is dus later ook een stokje voor gestoken.
Maar je pakt er nu 1 of 2 auto's uit. Niet echt representatief voor het hele gebeuren.
Het is natuurlijk erg moeilijk om dit in dit land geregeld te krijgen, complimenten voor het organiseren zijn dan ook op zijn plaats.Jeroen Molinger schreef:ook hier mijn reactie gezien vanaf de organisatie. We hebben de veiligheid op een aantal punten onderschat en dit zal in de komende evenementen geen issue meer zijn. Alleen is het, zoals Mark al aangaf, jammer dat dan gelijk het gehele evenement over 1 kam als negatief wordt ervaren. Ik heb de sfeer als zeer goed ervaren en de koffie was ook lekker. Als andere ook slechte ervaringen gehad hebben met de koffie hoor ik het graag. En nogmaals krtiek, aantekeningen zijn altijd welkom, ook wij zullen moeten leren van de ervaringen. Just my 2 cents. 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast