Hoe goed is een e34 M5(1990)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door jacobt » 05 okt 2008, 20:11

Is er iemand die duidelijk kan maken waar de zwakke punten van een e34 m5 liggen, en dan bedoel ik waar op te letten bij aanschaf.

Wat is het verschil tussen de 3.6 motor in de eerste serie en 3.8 motor van de 2e serie, betrouwbaarheid?
En is er veel verschil tussen de 1e en 2e serie qua rijgedrag en snelheid.

Zijn er Nederlandse site's met info of verhalen over de e34 m5, voor de e30 m3 is er S14.nl maar voor de M5 kan ikzelf niks vinden.

Na mislukte afspraak, deze week toch naar Autohan om daar de m5 sedan te bekijken, maar misschien is het ook verstandiger om te wachten tot er een 2e serie e34m5 te koop komt :hmmm:

raymondw
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
Locatie: NL

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door raymondw » 05 okt 2008, 20:32

Een Nederlandse infosite over de E34S is er niet. De meeste Nederlandse E34S eigenaren zitten op Engelstalige fora:

1: http://www.m5board.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2: E34S Email groep
3: FAQ E34S M5
4: FAQ E34S M5 op m5board

Daarnaast is er een Duitstalig E34S M5 forum:

5: http://www.e34m5.de" onclick="window.open(this.href);return false;

Er is een generiek NL E34 forum

6: http://www.e34.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door jacobt » 05 okt 2008, 21:52

bedankt biturbo, als het op de auto foras over de e34 gaat ben jij meestal ook wel vertegenwoordigd :D . Misschien kun je mijn eerste vragen ook beantwoorden of iemand anders met ervaring :roll:

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door steve smith » 05 okt 2008, 21:57

jacobt schreef:bedankt biturbo, als het op de auto foras over de e34 gaat ben jij meestal ook wel vertegenwoordigd :D . Misschien kun je mijn eerste vragen ook beantwoorden of iemand anders met ervaring :roll:
Als je met "2de serie" een 3.8 bedoelt zou ik daar zeker niet op gaan zitten wachten. 3.6 is een stuk degelijker, en de EDC van een 3.8 brengt een hoop kosten met zich mee. Als budget onbeperkt is kan een 3.8 leuk zijn. Houd rekening met 964-achtige running costs.

Gr,

Steve aka Stevie

raymondw
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
Locatie: NL

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door raymondw » 05 okt 2008, 22:29

Even over de auto bij auto han. Ik heb deze op MP zien staan en hij lijkt mij niet te duur als de auto voor de rest klopt.

Maar een ding valt mij wel op. Er wordt beweerd dat de achterste dempers vervangen zijn voor 1200 Euro. Het bedrag klopt wel, maar dan eigenlijk alleen voor de schokdempers en niet voor de aanverwante onderdelen. Ik twijfel er dan aan of de veerpootlagers dan wel zijn vervangen. Aangezien dit dempers met niveauregeling betreft ga ik er vanuit dat de oude dempers zijn gaan lekken, een bekend probleem overigens. Alleen bij een dergelijke kilometerstand (163k km) mag je ervanuit gaan dat de voorste dempers in verregaande staat van ontbinding zijn. Bekijk de foto's in dit draadje maar eens. P.S: Het betreft hier mijn eigen E34S bij 174k km. Dit betrof overigens een preventieve vervanging zonder directe aanleiding (i.t.t de achterdempers) dus je merkt het eigenlijk niet.

motor

De S38B36 wellicht de sterkste motor ooit door BMW gebouwd en mits goed onderhouden kent hij geen echte zwakheden anders dan wat olielekkages. Met name de kettingspanner is een bekend punt, maar deze kun je vervangen door de verbeterde variant van de S50B32. Dan behoren olielekkages bij de kettingspanner tot het verleden te zijn. Karterpan pakking en krukas keerringen kunnen ook lekken, evenals de olieretourleiding tussen de cylinderkop en het onderblok. Let op, deze is lastig bereikbaar.

Goed onderhoud betekend regelmatig olie verversen met goede kwaliteit olie (dus geen olie uit het vat) en regelmatig klepspeling controleren. De S38 heeft geen hydraulische klepstoters, maar de speling wordt d.m.v klepstel plaatjes ingesteld. Het behoort een onderdeel van de inspI en inspII services te zijn, maar zelfs dealers meten ze niet altijd op en besluiten a.d.h.v het klepgeruis of deze ingesteld moet worden (wat weer apart berekend wordt). Het probleem is dat te krappe klepspeling niet hoorbaar is en juist dat is riskant. M.a.w, enkel en alleen een volledig ingevuld service boekje zegt niets over de correcte klepspeling. Rekeningen waar de vervangen klepstelplaatjes opstaan wel weer of nog beter zelf opmeten. Verder gelden de standaard ouderdoms punten zoals koelwater, benzine, vacuum, onderdruk slangen.

De S38B38 heeft de naam minder betrouwbaar te zijn, maar is dat niet perse waar mits deze goed behandeld en onderhouden is. Ik ken een S38B38 met 260k km op de eerste motor en die heeft er inmiddels de nodige Nordschleife rondjes op zitten. De sleutel is ook hier regelmatig onderhoud met het preventief vervangen (niet reviseren) van de Lucas injectoren.

De verdelerkap en de rotor (3.6) willen bij de S38B36 wel eens defect raken. Dit geldt ook voor de bougiekabelset. De S38B38 heeft zes seperate bobines. Ook deze willen wel eens stuk gaan.

Er zijn voorbeelden van S38B36's met meer dan 400k km en ik ken er zelfs een die er 550k km mee heeft gereden alvorens deze te hebben ingeruild op een 3.8 die vervolgens bij 200k km een revisie nodig had. Gemiddeld genomen wordt de levensduur bepaald door het onderhoud en gebruik. Een AT motor kost ongeveer 11k Euro ex BTW. Sloopmotoren zijn er vanaf 2k Euro, maar wat heb je dan ? Juist omdat het zo kostbaar is worden veel motoren simpelweg eenvoudig gerepareerd met als doel een snelle verkoop. Een auto met het oorspronkelijke VIN en motornummer (z.g matching numbers) heeft m.i de voorkeur met name indien de motor ongeopend is geweest. Toegegeven op een bepaald moment ontkom je niet aan een revisie, maar als de motieven zuiver zijn wordt deze goed gedocumenteerd a.d.h.v rekeningen en foto's.

Injectie systeem

Het inlaat traject met individuele vlinderkleppen is in principe onderhoudsvrij. Maar let op, na demontage (om welke reden dan ook) moet de basisafstelling gecontroleerd worden. Het is op zich niet moeilijk, maar je moet weten wat je doet. Dit houdt in de controle van de vollast en de nullast stand, het synchroniseren van de vlinderkleppen, het instellen van de Throttle Position Switch en het afregelen van de onderdruk of CO. Indien deze echt goed staat is een directe gasrespontie het resultaat.

Lekkende injectoren kunnen tot verbrande zuigers lijden. Is geen zwak punt aangezien elke injector op een gegeven moment niet meer goed werkt. Bij de S38B36 zijn deze van Bosch en kunnen gereviseerd worden. Maar bij de S38B38 welke kegelvormige Lucas injectoren gebruikt is dit niet raadzaam.

De basissynchronisatie van de gaskleppen heeft geen zin bij een (1) defecte lamda sensor (2) onjuiste klepspeling en (3) Niet optimaal werkende injectoren en bougies. Dit is een specialistisch werkje wat de nodige precisie vereist en naast mijzelf ken ik in NL hooguit vijf mensen die dit kunnen.

De S38 motor kent geen pingelsensor dus er is geen vermogenswinst te behalen bij gebruik van brandstoffen hoger dan 95RON (minimale eis). Echter het gebruik van 98RON of hoger is wel raadzaam omdat deze hoger gecomprimeerd mogen worden (zelfontbranding) en daardoor er meer marge is t.o.v het pingelen.

onderstel

Niet onbelangrijk is het onderstel van de 3.8. De materiaalkosten zijn een factor 2 hoger dan bij de 3.6. De oorzaak is het EDCIII systeem met electronisch geregelde dempers welke de 3.6 niet heeft.

Verder moet je rekening houden met wieldraagarmen, rubbers etc die onder het hoge gewicht van de auto te lijden hebben. Een compleet nieuwe set transformeert waardoor deze lichter aanvoelt als dat deze werkelijk is. Dit geld voor zowel de HD91 (3.6) als de HC91 (3.8)

aandrijflijn

De aandrijflijn is betrouwbaar. Dit geld ook vor de versnellingsbakken. De keerringen zijn een zwak punt, met name indien ze eerder niet volgens voorschriften zijn vervangen. De aandrijfas is geen zwak punt, maar de hardyschijf wordt door het hoge vermogen zwaar belast. Op tijd vervangen dus.

besturing

Speling in het stuurhuis is een bekend euvel bij de E32/E34. Deze kan weggeregeld worden, maar daar moet je voorzichtig mee zijn. Het compenseren van de speling heeft gene zin bij defecten aan de wielophanging (dempers, draagarmen e.d).

carroserie

De carroserie van de E34 is erg sterk en goed beschermd tegen roest (deels verzinkt). Er zijn echter wel een paar zwakke punten. Het achterscherm direct rond de vulopening van de benzine tank (na 1992) en de afwateringskanalen van het schuif kanteldak bij de kriksteunen.

Andere zwakke punten zijn typisch E34. Niet zoveel dus, maar het hoge niveau van de MB W124 zal de E34 niet halen. Je moet dus wel rekening houden met de nodige punten. Het ruitenwisser mechanisme is een bekend euvel. De afdichtingen van de kogelgewrichten geven het na al die jaren een keer op. Het gevolg is speling op de armen en ruitenwissers die tegen de raamsponning slaan.

bezichtiging

Neem iemand mee die objectief is en niet door een roze bril kijkt op het moment dat de auto in beeld komt. Sta erop dat de auto koud is. Bekijk hem rondom en controleer de standaard zaken (oliepijl, koelwater, stuurbekrachtigings reservoir). Start de motor. Gedurende de eerste 2,5min hoor je de secundaire luchtpomp (Co -> CO2). Deze overstemt alles, ook het geruis van de ketting. Dit is jammer aangezien je niet direct kunt horen of de ketting wel mooi stil is. Rijdt de auto netjes warm en geef hem goed de sporen. let wel, het is geen koppelmonster dus verwacht geen bergen trekkracht in de vijf. Het sterkte punt ligt tussen de 4k-7k toeren in de tweede, derde en vierde versnelling. De motor moet soepel en linear aan het gas hangen. Zwarte rook uit de uitlaat bij volgas orgies is normaal, het betreft immers onvolledig verbrande brandstof. Blauwe rook is funest. De olie en koelwater temperatuurmeters dienen stabiel te blijven. De olie mag een keer naar 105gr, maar dat is het dan wel.

Zoals ik al zij, E32/E34's hebben last van speling in het stuurhuis. Het betreft een dood stukje rondom de middenstand. Een beetje vervelend, maar niet onoverkomelijk. Versleten wielophangingsdeleb kunnen dit effect versterken dus let hier bij een proefrit op.

Lekkende keerringen zijn op te sporen door de auto door en door warm te rijden en dan naar rookpluimen te zoeken.

Controleer verder dat alles goed werkt.

Conclusie

De geschiedenis van de auto is belangrijk. Hoe langer de vorige eigenaar de auto in zijn bezit heeft gehad, hoe beter het is. Auto's die om de paar maanden van eigenaar zijn verwisseld mijden als de pest. Goede auto's zijn zeldzaam en m.i ondergewaardeerd. In dat geval maakt het niet uit of het een 3.6 of een 3.8 betreft. 3.8 kosten wat meer dan een 3.6, zowel in aanschaf als aan reparaties. Onderhoud is voor beide versies gelijk.
Laatst gewijzigd door raymondw op 05 okt 2008, 23:55, 4 keer totaal gewijzigd.

jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door jacobt » 05 okt 2008, 23:08

Bedankt voor je uitgebreide reactie :thnx:

Tom
Berichten: 22260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door Tom » 05 okt 2008, 23:30

(offtopic) Wat een kennis Alpinab10biturbo! :shock: :thumbup:

Gebruikersavatar
500E
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
Auto: S 63 AMG
Locatie: IJmond

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door 500E » 05 okt 2008, 23:35

Thanks; dat is informatie waar ik ook wat mee kan :thumbup:

raymondw
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
Locatie: NL

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door raymondw » 05 okt 2008, 23:37

500E schreef:Thanks; dat is informatie waar ik ook wat mee kan :thumbup:
BTW: Het exemplaar dat jij hebt staan lijkt ook van een erg goede kwaliteit. Een hoge vraagprijs, maar zijn geld zeker waard.

Gebruikersavatar
500E
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
Auto: S 63 AMG
Locatie: IJmond

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door 500E » 06 okt 2008, 00:18

Yep, die auto is feitelijk gewoon nieuw. Vraagprijs is hoog maar alle waar naar zijn geld. Je vindt zijn gelijke er niet snel bij met dezelfde kilometers. Ik heb de auto van de eerste eigenaar overgenomen. :beer: Het is héél erg verleidelijk om er zelf mee te gaan rijden. Een M5 E34 heeft voor mij meer als een E46 M3. Gewoon, omdat ik van die generatie auto's hou.

Ik lees trouwens gretig mee met jouw informatieve posts; zo leer ik ook wat bij over de E34 :thumbup:

jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door jacobt » 06 okt 2008, 07:52

hoi 500E, ik begrijp uit je reactie dat jezelf ook een e34 m5 hebt?
Klopt dat, en is er misschien een topic over?

gr. Jaap

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40173
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door Knot » 06 okt 2008, 07:59

Wat een uitleg zet, aB10.. super!

Dexter
Berichten: 1600
Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:16

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door Dexter » 06 okt 2008, 08:01

jacobt schreef:hoi 500E, ik begrijp uit je reactie dat jezelf ook een e34 m5 hebt?
Klopt dat, en is er misschien een topic over?

gr. Jaap
Kijk hier maar even: http://www.500e.nl/bmw/" onclick="window.open(this.href);return false;

jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door jacobt » 06 okt 2008, 08:11

prachtig ding :shock:

Gebruikersavatar
500E
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
Auto: S 63 AMG
Locatie: IJmond

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door 500E » 06 okt 2008, 08:37

Ik begin daar uiteraard zelf niet over, Jaap. Ik zit op DF voor plezier en vrije tijd en dan is het not-done om een auto aan te bieden in dit draadje; dan lopen commercie en vrijblijvendheid door elkaar. Maar verder verwijs ik je door naar de link in de post van Dexter :D Al is mijn M5 een heel andere league dan de auto van Janek, qua prijs en kilometers. Maar hij is te koop, dat dan weer wel.

jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door jacobt » 06 okt 2008, 09:07

Het gaat mij hier ook niet om commercieel belang maar meer om informatie in te winnen.
En een beetje vergelijkings materiaal is altijd goed.
Het is voor mij een 3e auto, dus daarom valt het ook buiten het budget, ja er is ook een vrouw thuis :wtf:

Er wordt op de auto forums niet veel gesproken over de e34 m5.
Engelse site's lees ik niet graag, omdat de technische termen een beetje lastig zijn(voor mij).

Ik ben wel benieuwd wat er in het algemeen verwacht wordt wat de prijs van de e34m5 de komende jaren gaat doen.
Mijn e30m3 is echt meer waard geworden, dat wordt ook geschreven bij Bmw, zal het voor de e34m5 ook zo gaan? De auto is niet zo geliefd krijg ik het idee, want er ook bijna niks over te vinden.

Gebruikersavatar
500E
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
Auto: S 63 AMG
Locatie: IJmond

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door 500E » 06 okt 2008, 09:17

Ik denk dat het komt omdat je er niet zoveel ziet. Op termijn (als de auto de aandacht krijgt die hij verdiend) zal de waarde toenemen voor goede exemplaren, daar ben ik van overtuigd. Zie ook 500 E.

jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door jacobt » 06 okt 2008, 09:23

Voor de e30 m3 is wel heel veel belangstelling en daar zijn er ook weinig van.
Ik wil mn centjes best uitgeven aan een m5, maar ik verwacht geen afschrijving, is dat terecht?

Dexter
Berichten: 1600
Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:16

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door Dexter » 06 okt 2008, 09:36

500E schreef:Ik begin daar uiteraard zelf niet over, Jaap. Ik zit op DF voor plezier en vrije tijd en dan is het not-done om een auto aan te bieden in dit draadje; dan lopen commercie en vrijblijvendheid door elkaar. Maar verder verwijs ik je door naar de link in de post van Dexter :D Al is mijn M5 een heel andere league dan de auto van Janek, qua prijs en kilometers. Maar hij is te koop, dat dan weer wel.
Marco,
Je kunt alles wat commercieel is gewoon te koop aanbieden in het o.a daarvoor bestemde draadje ' De Koopjeshoek: Leuke autokoopjes +alle aanverwante zaken!' :wink:
Maar we zijn hier daarnaast ook niet te beroerd om een mede-DF'er op iets te wijzen indien nodig, ook al is dat een commercieel aanbod...... :D

raymondw
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
Locatie: NL

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door raymondw » 06 okt 2008, 10:11

jacobt schreef:Voor de e30 m3 is wel heel veel belangstelling en daar zijn er ook weinig van.
Ik wil mn centjes best uitgeven aan een m5, maar ik verwacht geen afschrijving, is dat terecht?
Jakob,

In totaal zijn er van de E34 M5 ongeveer 12000 exemplaren gemaakt. Bij benadering:

HD91 (ECE LHD), HD92 (ECE RHD), HD93 (USA) en HD98 (SA) ofwel de 3.6ltr sedan: ~8000stuks
HC91 (ECE LHD) en HC92 (ECE RHD) ofwel de 3.8ltr sedan: ~3000stuks
HJ91 (ECE LHD Touring) of wel de 3.8ltr touring: 891 stuks

De precieze aantallen moet ik in de M-Kronik opzoeken, maar vallen binnen +/-5%. Maar dat is niet zo belangrijk. De meeste E34 M5's zijn er gewoon niet meer of zijn in een slechte staat (Classic Data conditie 4 of minder). Aangezien zich hier het leeuwedeel van het aanbod bevindt zien veel mensen 'veel bangf voor weinig bucks'. Dit zijn de auto's die veelvuldig van eigenaar wisselen en die een onderhouds achterstand hebben. Tenzij deze ingehaald wordt zullen deze auto's nooit meer waard worden. Het probleem is dat de kwaliteit van de gebruikte materialen zo goed is dat een conditie 4 auto makkelijk voor een conditie 3 kan doorgaan en het verschil in prijs is wel een factor twee tot drie. De techniek is daarin bepalend. Immers een E34S met een slechte carroserie is voor mij een conditie 5.

Uit ervaring weet ik dat een E34S M5 veel geld kost om te onderhouden. Ik zal mijn statistieken maar achterwege laten, maar dan heb ik hem nog steeds in een nette conditie drie. Ik schat de auto van marco in op een conditie 1, dus optisch en technisch als nieuw en dus zeer zeldzaam. Logisch dus ook dat deze veel meer waard mag zijn. Desalniettemin is de mijne volgens Wvk 275 getaxeerd op 23500 Euro. De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat stilstand problemen kan geven dus daar moet je bij dergelijke auto's goed op letten.

Of een E34S M5 meer waard gaat worden weet ik niet. Dat hangt van zoveel factoren af zoals de uitkomst van de huidige beroering op de financiele markten. Ze zijn wel ondergewaardeerd en dan met name de goede exemplaren. Voor goede exemplaren zal altijd een markt blijven, maar zolang er nog slechte exemplaren op de markt zijn blijven deze prijstechnisch de overhand houden. Het is eigenlijk heel simpel: Pay the price or feel the pain and pay the price. Mijn E34S M5 kan ik makkelijk in conditie twee krijgen omdat ik geen onderhouds achterstand heb. De rest zijn wat optische punten. Maar omdat ik er toertochten mee rijdt laat ik de auto optisch zoals deze is en concentreer mij op de techniek. De patina van grotendeels eerste lak is mij ook veel waard.

De voorganger (E28S M5) is veel zeldzamer met slechts 588st in de ECE LHD uitvoering. Als je zekerheid in de waarde zoekt is dit de weg. Persoonlijk vindt ik mijn E28S M5 leuker rijden dan mijn E34S. Alleen jammer dat in juni de motor is overleden, maar het voordeel is wel dat waneer ik deze heb aangepakt ik een E28S M5 in conditie 1-2 heb.

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door steve smith » 06 okt 2008, 18:13

Is de auto van Marco de auto die op Autoscout te koop stond in Italie, zilvergrijs met achtervleugetlje, 43dkm, plofzakstuur, zwart leer in een loods gefotografeerd onder slecht licht? Noord Italie IIRC?

Was iets duurder dan de Calypsorode met 65dkm waar ik ben wezen kijken in It.

indobesar
Berichten: 9982
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door indobesar » 06 okt 2008, 20:01

steve smith schreef:Is de auto van Marco de auto die op Autoscout te koop stond in Italie, zilvergrijs met achtervleugetlje, 43dkm, plofzakstuur, zwart leer in een loods gefotografeerd onder slecht licht? Noord Italie IIRC?

Was iets duurder dan de Calypsorode met 65dkm waar ik ben wezen kijken in It.
Omschrijving van de auto lijkt te kloppen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
500E
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
Auto: S 63 AMG
Locatie: IJmond

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door 500E » 06 okt 2008, 21:42

Dat zou kunnen kloppen; deze grijze is in ieder geval wel een Italiaanse auto.

jeust
Berichten: 415
Lid geworden op: 11 sep 2007, 17:51
Auto: Peugeot 205 1.9 CTI
Locatie: Noord-Brabant

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door jeust » 06 okt 2008, 21:47

Mooi exemplaar voor 10.500E, staat ook bij het goede adres.

http://www.autohan.nl/index.php?module=aanbod&id=91" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
500E
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 sep 2008, 23:25
Auto: S 63 AMG
Locatie: IJmond

Re: Hoe goed is een e34 M5(1990)

Bericht door 500E » 06 okt 2008, 22:10

En bij een goed adres voor zover ik Janek ken. 't Is in ieder geval een vent die met passie en bezieling auto's verkoopt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 42 gasten