duurt alleen allemaal zo lang..

een hele eer...dank u :banaan:Tom schreef:Omdat dit topic inmiddels specifiek over Rickstah's M3 GT gaat heb ik dit topic verplaatst naar 'mijn auto'.
tjah,...kan allemaal wel wezen...maar die motor wordt niet voor niets gereviseerd..Dennis Cavallino schreef:ex-BMW's van Albert zijn TOP!
Idd,Knot schreef:Zat hier nou een iets andere uitlaatlijn onder? Toen ik naar deze auto ging kijken (voor ik die van Rut kocht) hoorde ik duidelijk een hardere snerp uit de uitlaat komen. Einddemper was standaard, maar misschien de kat leeggeklopt ofzo?
Dacht zelf aan een lege middendemper, zo klonk het toen ik de auto bij duifjes bekeken heb.Rickstah schreef:er zit een nieuwe originele einddemper onder, en het geluid is nog steeds hetzelfde
katalysator misschien leeg?
Daar kom je wel achter bij de APKRickstah schreef:er zit een nieuwe originele einddemper onder, en het geluid is nog steeds hetzelfde
mjah, CO2 waarde was wel aardig te hoog jaErik K. schreef:Daar kom je wel achter bij de APKRickstah schreef:er zit een nieuwe originele einddemper onder, en het geluid is nog steeds hetzelfde
primaKnot schreef:Dan laat ie zich NOG beter horen
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, BMWDennis, EricT, Williams en 1 gast