Al enige tijd lees ik hier mee en laatst deed zich een hele praktische en concrete aanleiding voor om me ook maar te registreren (informatie over een auto)

Mijn naam is Robert, woonachtig in Rotterdam en rondrijdend in een Subaru Impreza GTT uit 1998. Daarnaast heb ik ook nog een BMW 318i E36 uit 1993, die ik ernaast houd voor de nostalgie en om te koesteren. Is een auto die mijn vader destijds nieuw gekocht heeft en die ik heb overgenomen. Zo houden we hem in de familie

Maar goed, de Subaru gebruik ik het meest en heb ik nu sinds begin 2006. Ben altijd groot WRC fan geweest en vind de Subaru's nu eenmaal het mooist. Na 2005 grotendeels zoekend te hebben doorgebracht, ben ik eigenlijk na de eerste proefrit al omgegaan: fantastisch! Zodoende kwam ik dus uit bij de huidige Scoob, voorzien van open uitlaat, EMS chip, veel tupperware 8) en lekker grote 18 inch wielen. Laat d'r af en toe ook uit op de Nordschleife of op Zandvoort

Aangezien er in de familie een duidelijke BMW lijn aanwezig is, ben ik de laatste tijd wat meer aan het rondkijken naar een snelle(re) BMW. Zo heb ik ondermeer de blauwe M3 sedan bij Vlasblom bekeken (en in gereden) en heb ik ook nog een rondje gestuurd in een 330i die bij Vincent Kelder te koop staat. Beide erg snelle en mooie auto's, maar ik merk toch dat ik de lichtvoetigheid en explosiviteit van de Sub daarin mis.....Had de Sub hier en daar al in de verkoop gezet, maar ben er toch nog niet helemaal uit.....

Hoe dan ook, misschien doe ik hier wat meer wijsheid op!