Met alle respect, maar dat klopt natuurlijk niet hé wat je schrijft, de meeste BMW's die de laatste tijd zijn geintroduceerd worden met de nodige (terechte) kritieken ontvangen. Neem de nieuwe 7 serie of de X1.. kijk de draadjes maar na.. kritieken op de styling zijn er in overvloed..Marc RS4 schreef:Ik zeg ook niet dat er geen kritiek ge-uit mag worden ( wie ben ik in godsnaam om dat te zeggen?)
Maar ik merk gewoon dat als BMW ergens mee komt dat er nog net geen Praise The Lord ten gehore gebracht word,en zoals de Q7 TDI V12 afgekraakt wordt door deze en gene (ikzelf zou hem ook niet kopen voor dat geld hoor) terwijl vorig jaar BWM met een zelfde mastodont kwam ( X5 Le Mans) en dat toen iedereen hier al fappend hier de meest smeuiige superlatieven ten tonele spreidde...
Dat bedoel ik een beetje,begrijp me goed ik geef er niets om maar dat valt me een beetje op..
Die Exeo een aftreksel van de "ouwe" A4,een model van 3 jaar oud...waar hebben we het over?
Ik vind hem mooi en zou hem best voor de deur willen hebben,als de 2.0TDi voor een bedrag onder de 35k aangeboden zou worden dan zou ik het nog serieus overwegen ook om m te bestellen.
Bij wijze van spreken.
Een BMW X5 Le mans is ooit een prototype geweest met 700 pk (vorige model X5) waarmee BMW een statement maakte door er mee zo hard als mogelijk is mee over de ring te knallen.. maar dit verhaal is zeker al een jaar of 5 geleden gebeurt.. Een X5 le mans vergelijken met de Q7 tdi V12, raakt natuurlijk kant noch wal, een 5 jaar oude benzineproto vergelijken met een diesel produktieauto is niet logisch.
Ik heb zelf gezegd dat ik never nooit in zo'n Q7 v12 diesel zou willen rijden, ik vind het gewoon een draak van een auto, maar gelijktijdig is het de enige draak die Audi momenteel uitbrengt. Het volledige Audi gamma van dit moment is helemaal top en gemiddeld veel mooier dan het BMW gamma.
Ik vind de Exeo gewoon een goedkope rip off van een Audi.. zoals ik al eerder schreef die geintjes haalde ze al eerder uit.. en ik baalde daar toen als Audi rijder van.. STEL dat ik nu nog Audi rijder was en ik had ipv een 330i van 2 jaar oud een A4 3.2 gekocht.. Dan zou ik netzo balen van dit soort VAG streken als toendertijd.. Leuk om als Audi rijder aan te horen dat je voor minder dat jij voor een 2e handsje heb betaald een goedkopere kloon (Seat) nieuw kan kopen..
En het ergste is, de dealers slaan je er ook nog een keer mee om de oren straks als je je Audi a4 B7 wil inruilen, ja sorry meneer de inruilprijs is eenmaal zo laag omdat mensen voor minder poen een gelijkwaardige Seat Exeo kunnen kopen.. Ga je met je relatieve waardevastheid van je Audi A4.. precies dezelfde geintjes maakte in indertijd ook mee met mijn S3 die ik wilde inruilen (seat Leon Cupra R).
Indirect worden de huidige Audi B7 rijders met dit soort fratsen benadeeld.. en daar komen ze achter als ze tzt hun Audi willen inruilen..