@Rico: Je hebt zeker niet geheel ongelijk en met een auto koop je niet alleen een product maar ook een stuk gevoel echter lijkt Romo me iemand die gewoon 100% eerlijk zal zijn over z´n ex

Je kunt dus een behoorlijk deel geschiedenis achterhalen en dat lijkt me niet verkeerd. De M3 is en blijft gewoon een risico volle onderneming en dan wil je gewoon zekerheid. Dat Benerink afscheid heeft genomen is simpel, als dealer 24K geven en 24K beuren zonder gezeur en daarbij een E92 M3 afzetten is commercieel natuurlijk helemaal top! Daarnaast loop je met een 130i en een Z4 gewoon veel minder risico´s. Elke 130i die goed gebruikt wordt is op DF voorbij gekomen
@Macboy:
a) Dubbelop

: Dat is toch gewoon timing geweest

En wat dan nog? Als ie past dan past ie
b) Daarmee zeg je ook dat je 97% van alle M3´s die momenteel te koop staan nagenoeg risicovrij zijn? Ik vind zeker 50% al dubieus en dan heb ik alleen nog maar naar de verkoper c.q. advertentie gekeken

Zeker 70% zou ik niet zonder garantie durven kopen, die ex van Romo echter wel.
c) Staar je niet blind op Duitsland. Het is het land van de autosport en de NL Douane matst je in geen geval. Ik kijk vaak op mobile en de goedkopere auto´s met mooie kilometerstanden zijn nagenoeg altijd scam weet ik uit ervaring
Neemt verder niet weg dat Mike nu een beter deal heeft gedaan :shakeit: