:!:
Wel weer even wennen...., maarreEn hoe bevalt het???

Mooi dat ie klaar is voor Cars en :morecoffee:
Wel weer even wennen...., maarreEn hoe bevalt het???
Dat was ook het eerste wat ik me afvroegMus schreef:Vleugel wel straatlegaal?
Ik weet het, Allenallen schreef:Voor zover ik weet heeft hij de auto tijdelijk maar meegenomen totdat de onderdelen er weer zijn. Een beetje zoals iedereen dat op een gegeven moment doet wanneer ze al 38 jaar met een project bezig zijn. Of komt je dat niet bekend voor Stephane?:shakeit:
Het wachten is op de centre-lock hubs......... zijn in productie maar kan nog wel een paar weken durenStéphane schreef:Ik weet het, Allenallen schreef:Voor zover ik weet heeft hij de auto tijdelijk maar meegenomen totdat de onderdelen er weer zijn. Een beetje zoals iedereen dat op een gegeven moment doet wanneer ze al 38 jaar met een project bezig zijn. Of komt je dat niet bekend voor Stephane?:shakeit:
Ik heb Herman nog gesproken zondag
Het lijken SRS wielen, maar ik dacht dat die al ff falliet warenStéphane schreef:@Herman: Zijn dat Compomotive velgen dan? Daar lijken ze op althans.
Lakwerk lijkt me ook bijzonder te worden. Ben benieuwd 8)
Geen idee uit welke fabriek de velgen komen, het zijn gebruikte Lotus Sport/Race velgjes uit een partij van 60 stuks.... zowel 16" als 17" in verschillende breedte maten. Ik mag kiezen en betaal een zacht prijsje. Dat is een van de reden waarom ik zoveel geduld heb met de centre-lock hubs.allen schreef:Heerlijk soms om opmerkingen te lezen in de trant van: 'heb maar even 3 setjes wielen in order staan en wellicht komen daar nog 4 setjes bij voor het geval ik een weersomstandigheid over het hoofd heb gezien..." :banaan:
Voorzichtig ja. Nog werk te doen aan traction control en ik vind de reversed wing nog wat veel naar links en rechts bewegen onder het rijden en de auto staat nog iets te hoog op de poten. Bovendien een tikkend geluid bij de remmenindobesar schreef:Prachtig project Herman. Zolder volgende maand haalbaar?
Gebruikers op dit forum: 2226cc, Ahrefs [Bot], Sander-E46 en 10 gasten