Cars and Coffee Rotterdam: napraten en foto's

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Stéphane

Re: Cars and Coffee Rotterdam: napraten en foto's

Bericht door Stéphane » 28 sep 2008, 19:27

HJ schreef:Ik vond het een geslaagd evenement!
Inderdaad was het jammer van die rare sprintjes van idioten met een kind achterin en met zo'n gare BMW. Ik begrijp dat de volgende keer rekening wordt gehouden met die gasten. De oplossing is simpel; even doorgeven aan de mensen bij de ingang dat auto's die een rondje willen rijden niet voor de 2e keer naar binnen mogen.

Mooie auto's en die Enzo's heb ik niet gemist!

Ik kijk al uit naar de volgende keer.
Absoluut :clap:

En nu zijn wij elkaar alweer misgelopen. Ik heb jouw auto nog zien staan (mooi!) maar jou zelf er niet bij gezien. Volgende keer dus dan :D

Chuck

Bericht door Chuck » 28 sep 2008, 19:49

Mark Nauta schreef:Tuurlijk is het mooi dat er comments komen, maar jammer dat de negatieve de boventoon voeren. Zo heb ik het zelf namelijk niet ervaren!

Wat betreft de koffie.....dat is een belangrijke zaak inderdaad. Ik leg het voor.

Hoi Mark ik weet wel een goeie koffieman voor je, Henk de eigenaar van waarvan ik de garage huur in Amsterdam.
Die heeft echt lekkere koffie, meestal als ik de auto ga halen moet ik altijd een kopje espresso van hem drinken.
Hij is in te huren voor feesten en evenementen zoals deze zie: http://www.espressi.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 28 sep 2008, 19:51

Chuck schreef:
Mark Nauta schreef:Tuurlijk is het mooi dat er comments komen, maar jammer dat de negatieve de boventoon voeren. Zo heb ik het zelf namelijk niet ervaren!

Wat betreft de koffie.....dat is een belangrijke zaak inderdaad. Ik leg het voor.

Hoi Mark ik weet wel een goeie koffieman voor je, Henk de eigenaar van waarvan ik de garage huur in Amsterdam.
Die heeft echt lekkere koffie, meestal als ik de auto ga halen moet ik altijd een kopje espresso van hem drinken.
Hij is in te huren voor feesten en evenementen zoals deze zie: http://www.espressi.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
He Chuck. Klopt ja. Daar heb ik Nick ook eerder over gehoord ja. Ik ken zijn wagentjes ook wel. Zal het eens voorleggen! Thanks!!

Maik

Bericht door Maik » 28 sep 2008, 20:04

Misschien had ik beter iets positiever kunnen zijn, aangezien hier nogal wat organisatoren rondhangen :lol:
Maar alle waardering voor de organisatie natuurlijk, dat jullie dit nog in dit land hebben kunnen organiseren op deze manier is al een wonder op zich, goed gedaan!

Mijn opmerking over de thee blijft alleen nog wel staan :bag: , je kan er weinig aan verkeerd doen zou je denken, maar als je voor 2 euro niet eens de keuze hebt in een smaakje en je dan dus een niet erg lekkere zak voor je neus krijgt.... :wink:

Style

Bericht door Style » 28 sep 2008, 20:17

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat klinkt die blauwe 360 heerlijk zeg :clap:

En wat betreft het 'rijden' : tja als het maar verantwoord gebeurt. Die sprint tussen de twee Impreza's is gewoon straatracen. Die burnouts in een bocht zijn levensgevaarlijk. Optrekken op de rechte stukken kan goed.
Ik zelf heb op t eind, toen er bijna gene mens meer aanwezig was nog twee rondjes gereden; niet al te lomp, wil niet bij de sjonnengroep gaan horen 8)
Laatst gewijzigd door Style op 28 sep 2008, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Tom

Bericht door Tom » 28 sep 2008, 20:19

Meeste is al gezegd :)
Mark Nauta schreef: Maar je pakt er nu 1 of 2 auto's uit. Niet echt representatief voor het hele gebeuren.
Mja, juist die auto's waren meerdere ronden gek aan het doen. Pas later pastten ze het gedrag aan (nadat ze erop aangesproken waren). In die korte tijd waren er meerdere gevaarlijke dingen gebeurd (sprintje Ferrari en Impreza wat heel close was, tot twee keer toe donuts draaien op een plek waar veel te weinig ruimte was en een hoop volk omheen stond, stond er vlakbij en scheelde maar weinig, auto die hard op de bocht afkwam terwijl er iemand stil stond na de bocht etc.).
Ik ben het wel met je eens dat het dus maar 3 personen (van de weet-ik-het-hoeveel) waren die zulk gedrag moesten vertonen.
Maargoed punt is duidelijk en van zoiets leer je, zal volgende keer dus zeker in orde zijn!
Verder over de organisatie niets te klagen.. is ook allemaal achteraf gelul :)

En ik heb mooie auto's gezien en weer wat nieuwe gezichten, en daar gaat het om :)

Jeroen Molinger

Bericht door Jeroen Molinger » 28 sep 2008, 20:24

hier mijn kleine bijdrage:

http://nl.youtube.com/watch?v=8nVeqXJQesc

http://nl.youtube.com/watch?v=nYfjf3Yc_Rc

Zoals al eerder gezegd, volgende keer is veiligheid prio nummer 1.

Style

Bericht door Style » 28 sep 2008, 20:26

ja op naar de volgende C&C

in welke plaats is de volgende?

PS: de Aston DB7 en 993 4S die ik hierboven gepost heb, zijn dat DF'ers? Helemaal verliefd ben ik op die wagens en zou er graag ns een volwaardige shoot mee doen :df:

Tom

Bericht door Tom » 28 sep 2008, 20:28

He Allen jou heb ik niet gesproken geloof ik?

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 28 sep 2008, 20:29

Style schreef: PS: de Aston DB7 en 993 4S die ik hierboven gepost heb, zijn dat DF'ers? Helemaal verliefd ben ik op die wagens en zou er graag ns een volwaardige shoot mee doen :df:
Nee, beide niet.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 28 sep 2008, 20:30

Tom schreef:He Allen jou heb ik niet gesproken geloof ik?
Jawel, toch? Volgens mij stonden we toen met een paar man bij elkaar achter jouw auto en Allen was daar ook bij.

Joop

Bericht door Joop » 28 sep 2008, 20:46

Het is dat ik het met een aantal andere afspraken in Rotterdam kon combineren, was anders wellicht niet gekomen; ben zelf nooit echt van dit soort meetings, 'k rij liever een tourrit of tuf wel een keer richting de Ring.

De auto's blijven leuk om te zien, zeker als Porsche liefhebber weer een aantal hele fraaie auto's gezien.
Daarnaast blijft het altijd leuk weer even een paar mensen van het forum of andere te spreken.

De afloop was na mijn idee ook net iets te veel van het goede. Het is altijd prachtig om dat spul ook rijdend te zien en vooral te horen; daar is wat mij betreft helemaal niets mis mee, maar het testosteron-gehalte was bij sommige mensen tot onacceptabel niveau gestegen...

Cars en Coffee:
Cars: aardige auto's die je niet zo snel ergens anders in dergelijke aantallen naast elkaar ziet, jammer dat de Enzo's en de Veyron niet zijn gekomen.
Cappucino / Koffie: redelijk, goed voor automatenkoffie, maar voor de prijs eigenlijk onder niveau.

Joop

Bericht door Joop » 28 sep 2008, 20:48

Overigens op de site worden ook nog andere plaatsen aangegeven (Utrecht, Amsterdam, ...); zijn dat ook nog plaatsen die aangedaan worden, of blijft het evenement in Rotterdam?

@Jeroen: bijna vergeten... Die Cayman PD klinkt werkelijk waanzinnig, wat heb je eigenlijk gewijzigd allemaal aan het uitlaatsysteem, want dit is verre van standaard?

Paul Broere
Auto: Porsche Taycan / BMW Z4M / Mx5

Bericht door Paul Broere » 28 sep 2008, 21:10

Jeroen Molinger schreef:hier mijn kleine bijdrage:

http://nl.youtube.com/watch?v=8nVeqXJQesc

http://nl.youtube.com/watch?v=nYfjf3Yc_Rc

Zoals al eerder gezegd, volgende keer is veiligheid prio nummer 1.

cool... het begin van het tweede fiilmpje!!

Nu alle commentaar is gegeven, waar ik me gedeeltelijk bij aansluit, wil ik toch graag de organisatie (weet niet precies wie dat allemaal geweest zijn) bedanken voor deze dag. Ik heb het naar me zin gehad, de koffie was ok en de brownie best lekker! Veel bekenden gezien en vooral mooie auto's uiteraard.
Daarna gewoon nog tijd voor andere dingen.

Ik ben er volgende keer weer bij!!

oh ja, ben nu mijn foto's aan het bekijken... mooie zal ik binnenkort posten.

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 28 sep 2008, 21:17

Joop schreef:Overigens op de site worden ook nog andere plaatsen aangegeven (Utrecht, Amsterdam, ...); zijn dat ook nog plaatsen die aangedaan worden, of blijft het evenement in Rotterdam?

@Jeroen: bijna vergeten... Die Cayman PD klinkt werkelijk waanzinnig, wat heb je eigenlijk gewijzigd allemaal aan het uitlaatsysteem, want dit is verre van standaard?
Het is inderdaad de bedoeling om de locatie iedere keer te veranderen Joop. Als het goed is gaan we volgende maand voor Scheveningen/Den Haag.

Die uitlaat van Jeroen is een SuperSprint systeem. KIPPENVELVERWEKKEND lekker!!!
Maar volgens mij stonden de haren niet alleen bij mij, maar ook bij Steven, recht omhoog toen Jeroen zijn nieuwste aanwinst, die GT3 RS, vanmorgen om half 8 startte. WAUW !!!!!!!

allen

Bericht door allen » 28 sep 2008, 21:26

Stéphane schreef:
Tom schreef:He Allen jou heb ik niet gesproken geloof ik?
Jawel, toch? Volgens mij stonden we toen met een paar man bij elkaar achter jouw auto en Allen was daar ook bij.

Tom, ik was het magere chineesje. :mrgreen:

Tom

Bericht door Tom » 28 sep 2008, 21:32

Ah okay! Sorry, is nu weer helemaal duidelijk, teveel namen en gezichten onthouden is wat lastig op een zondag.. :P

Joop

Bericht door Joop » 28 sep 2008, 21:35

Mark Nauta schreef:...
Die uitlaat van Jeroen is een SuperSprint systeem. KIPPENVELVERWEKKEND lekker!!!
Maar volgens mij stonden de haren niet alleen bij mij, maar ook bij Steven, recht omhoog toen Jeroen zijn nieuwste aanwinst, die GT3 RS, vanmorgen om half 8 startte. WAUW !!!!!!!
...die heb ik dan weer moeten missen :wink:

Blijft allemaal subjectief, maar ik begrijp dat dat nog beter klinkt dan de Cayman...

Christoph

Bericht door Christoph » 28 sep 2008, 21:36

He wacht, Allen heb ik dan ook ontmoet :)

allen

Bericht door allen » 28 sep 2008, 21:50

Geweldig gewoon, want ik heb dan weer geen flauw idee wie Christoph is! :mrgreen:

Tom

Bericht door Tom » 28 sep 2008, 21:51

allen schreef:Geweldig gewoon, want ik heb dan weer geen flauw idee wie Christoph is! :mrgreen:
Wij allemaal niet hoor

:roflol:

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 28 sep 2008, 21:57

Dat is die gast die de hele dag met 2 bananen uit het dak van die Z4 zwaaide :P

Christoph

Bericht door Christoph » 28 sep 2008, 21:57

:bag:

Houden zo :mrgreen:

Paul Broere
Auto: Porsche Taycan / BMW Z4M / Mx5

Bericht door Paul Broere » 28 sep 2008, 22:27

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 28 sep 2008, 22:31

Mark Nauta schreef:Dat is die gast die de hele dag met 2 bananen uit het dak van die Z4 zwaaide :P
Denk er maar om, voor je het weet trekt die BMW van hem wit weg :wink:

Plaats reactie