Singapore

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
peter-325i

Re: Singapore

Bericht door peter-325i » 28 sep 2008, 17:56

moto GP :roll:

Harrie

Bericht door Harrie » 28 sep 2008, 18:10

peter-325i schreef:War dachten jullie dan van Rossi damnwat ging die gek weer hard.
Naar mijn smaak de verdiende kampioen :thumbup: :shakeit:
In alle euforie kan ik me voorstellen dat dit inderdaad per abuis hier is neer gezet. Inderdaad ook dit weer een terechte kampioen. :clap: :clap: :clap:

Centurion

Bericht door Centurion » 28 sep 2008, 18:16

Bert ///M3 schreef:Zo gaaf dat het daar ook nog gewoon kan he. Moet je hier in NL mee aankomen. Lopen ze overdag al te zeiken over geluidsdagen, laat staan als je het om 03.00 gaat proberen. Daar rijden ze gewoon om 03.00 door een miljoenenstad :) :) :)
Niet overdrijven, er zit alleen 6 uur tijdsverschil tussen, dus van 20.00 tot zo'n 22.00 :wink:

Luco

Bericht door Luco » 28 sep 2008, 18:21

ALONSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :banaan: :banaan: :beer: :thumbup: :hosanna: :hosanna: :popcorn: :whistle: :shakeit:

Tom V

Bericht door Tom V » 29 sep 2008, 00:16

Wat belachelijk weer dat Rosberg en Kubica 10 seconden stil moeten staan terwijl Massa die de hele tankinstallatie meetrekt terwijl hij Sutil/Fisi bijna in de muur drukt slechts een drive through krijgt. Regels zijn regels maar dit staat niet in verhouding.

Overigens vind ik het zowiezo een BS regel, niet binnen mogen komen wanneer de safetycar de baan op gaat. Tactisch werk is juist mooi, met een beetje geluk. Heerlijk. Maargoed, misschien moeten ze maar gewoon inhalen verbieden...de hele spontaniteit is er toch al af.

Roy

Bericht door Roy » 29 sep 2008, 11:49

Zal volgend jaar hopelijk anders worden Tom. Met de slicks en stuk minder aerodynamica.

Tom V

Bericht door Tom V » 29 sep 2008, 11:56

Roy schreef:Zal volgend jaar hopelijk anders worden Tom. Met de slicks en stuk minder aerodynamica.
Ik weet het, zal wat mooier moeten zijn dan inderdaad. Het gaat mij erom dat alles in overdreven veel regels moet worden vast gezet, zo zonde. Regels zijn wel nodig maar soms krijg ik echt het idee dat ze maar regels en verplichtingen maken om ze maar te maken.

Roy

Bericht door Roy » 29 sep 2008, 13:40

Ja klopt, snap precies wat je bedoelt. De coureurs schijten volgens mij zowat in hun broek om in te halen tegenwoordig. Je hebt zo weer een straf aan je broek hangen.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 29 sep 2008, 14:21

Ja de Ferrari Interest Association was weer bezig? :banaan: Zo las ik in de AV dat Massa al eerder een financiele boete kreeg daar waar anderen tijd penalties kregen :bag:

In de voorbeschouwing van de GP was de humor van McLaren wel briljant :clap: Die hadden ff vier joekels van schijnwerpers op de voorvleugel gezet wat in beeld kwam bij een interview :roflol:

Na de voorbeschouwing en de start ben ik vanzelfsprekend al snel afgehaakt :blabla:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 29 sep 2008, 15:38

Niels schreef:In de voorbeschouwing van de GP was de humor van McLaren wel briljant :clap: Die hadden ff vier joekels van schijnwerpers op de voorvleugel gezet wat in beeld kwam bij een interview :roflol:
Vooral dat gereedschap dat op de grond viel was mooi, alsof 't een stelletje prutsers waren. Die blik achterom ook telkens met de herrie van de monteurs. :D

Harrie

Bericht door Harrie » 29 sep 2008, 15:42

Schitterend pand hebben ze (Mclaren) trouwens.

Hendrik Kinderman

Bericht door Hendrik Kinderman » 29 sep 2008, 20:42

En eindelijk weer bottoming in de F1, wat zag dat er gaaf uit, 1 keer bij massa, net voor de bocht, nog wat vonkjes onder de auto vandaan, en blauwe vlammen uit de uitlaat. Als daar nu eens een foto van is...

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 30 sep 2008, 18:56

Ferrari-baas Luca di Montezemolo is niet te spreken over het afgelopen weekend. De Italiaan doelt hiermee niet op de prestaties van zijn team, maar op de omstandigenden in Singapore. Di Montezemolo had kritische geluiden over het circuit wat hij absoluut niet mag.

Waar veel mensen Bernie Ecclestone en de organisatoren complimenteerden met de organisatie van het evenement, plaats Di Montezemolo kritiek. "De baan lijkt er weer één te zijn waar je niet kan inhalen, net zo'n circuit als Valencia. Met dit soort banen kent de Formule 1 een hopeloze toekomst. De man op pole wint negen van de tien keer."

Di Montezemolo deed zijn eerste uitspraken vlak na de desatreus verlopen race voor Ferrari. Maar enige dagen na de race blijft Di Montezemolo bij zijn standpunten. "Helaas rijden wij op circuits die beter geschikt zijn voor een circus. Het is beschamend voor de Formule 1 dat een safetycar voor senstatie moet gaan zorgen", aldus Di Montezemolo in La Gazetta dello Sport.
Afbeelding

Luco

Bericht door Luco » 30 sep 2008, 18:59

hee MONTELEZEMELAAR EERSTE KLAS, misschien coureurs nemen die de druk aankunnen en niet in de muur rossen en geen tankinstallatie meenemen tijdens de pitsstop.

ik wil mijn nummer wel geven :banaan: :banaan: :shakeit:

Plaats reactie