Singapore
- Dutch
Re: Singapore
Al wel plaatjes:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/70864" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autosport.com/news/report.php/id/70864" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ik ga morgenmiddag weer lekker voor (of is het achter?) de buis zitten. Misschien zal de race niet spannend worden, maar regen, kunstlicht en bocht no2 best wel voor wat sensatie kunnen zorgen.
- Tom V
Net even de trainingen van vandaag gedownload. Ik vind het sfeertje zeker wel wat hebben. Het oogt minder klinisch, ben benieuwd hoe de quali en de race verlopen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Hoe laat begint de race NL-tijd?
- Tom V
12.45 begint het programma op RTL 7 en om 14.00 de race.
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Bert ///M3
Ik vind het er wel gaaf uit zien zo in dat kunstlicht 

- Dennis Cavallino
de baan is wel een potentiele killer, ik verwacht een hele grote klapper.
- Knot
Schiet niet op die start.. zit al een uur te kijken en heb nog geen begrenzer gehoord 8)
-
- Auto: M3P, 130i
Waanzinnig idd:Bert ///M3 schreef:Ik vind het er wel gaaf uit zien zo in dat kunstlicht
- Bert ///M3
Zo gaaf dat het daar ook nog gewoon kan he. Moet je hier in NL mee aankomen. Lopen ze overdag al te zeiken over geluidsdagen, laat staan als je het om 03.00 gaat proberen. Daar rijden ze gewoon om 03.00 door een miljoenenstad

- wjn
Zat ik ook al aan te denken.Bert ///M3 schreef:Zo gaaf dat het daar ook nog gewoon kan he. Moet je hier in NL mee aankomen. Lopen ze overdag al te zeiken over geluidsdagen, laat staan als je het om 03.00 gaat proberen. Daar rijden ze gewoon om 03.00 door een miljoenenstad![]()
![]()

Zandvoort of Assen en dan 's nachts

- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Massa 

-
mooie actie et de tankinstallatie 

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Waanzinnig!
En gerechtigheid na Spa, dat Massa geen punten gaat scoren hehehe.
Wel weer te merken hoe pro Ferrari de FIA is. Een luizige drivethrough na die tankblunder. Denk dat Albers nu witheet op de bank zit, hoezo klassejustitie.
Anyway, mooi dit. Benieuwd naar de laatste ronden. 8)
En gerechtigheid na Spa, dat Massa geen punten gaat scoren hehehe.

Anyway, mooi dit. Benieuwd naar de laatste ronden. 8)
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
RAIKKONNEN!
SUKKELLLLLLLLLLL
SUKKELLLLLLLLLLL
-
- Auto: M3P, 130i
Massa kon daar niets aan doen. Lamp op groen/ lolystick de lucht in is pedal to the fcukin' medall.
Kimi is geen waardig regerend kampioen. Jammer.
Verder een gave race, hoop actie, leuke inhaalacties. Rosbief is cool, ondanks stop-and-go. Alonso the bomb!
Kazuki laat ook zien dat hij uit het juiste racehout is gesneden. Blij dat DC eind van het jaar stopt. Glock ook erg netjes. Die komt er wel.
Kimi is geen waardig regerend kampioen. Jammer.
Verder een gave race, hoop actie, leuke inhaalacties. Rosbief is cool, ondanks stop-and-go. Alonso the bomb!

Kazuki laat ook zien dat hij uit het juiste racehout is gesneden. Blij dat DC eind van het jaar stopt. Glock ook erg netjes. Die komt er wel.

-
Jah was een leuke race teminste van wat ik gezien heb ca 20rondes.
Nu gaat ik maar weer verder aan m`n eigen racer

Nu gaat ik maar weer verder aan m`n eigen racer

-
Wouter81, hoezo gerechtigheid?
Wat een blunder (wederom) van Ferrari zeg. En dan Raikonnen? Ik zou me vandaag achter een dikke boom verschuilen.
Zal ik eens een leuke discuswsie opwerpen...... was de drive trough voor Massa wel terecht? Massa kon er uiteindelijk niets aan doen. Was eemn groen lichtje voor hem. Is het niet de fout van het team en moet dus het tema gestraft worden, ,met punten aftrek in het constructeurkampioenschap of miljoenenboete? Als de FIA echt pro Ferrari is dan hadden ze natuurlijk het laatste gedaan.
Ik vond het trouwens een schitterende ambience, en met die lampen komen de auto's veel mooier in beeld. Jammer dat er zo weinig inhaalmogelijkheden zijn. De race was pas eigenlijk leuk nadat er een crash-pacecar-foute pitsstop was geweest.
Ik vond trouwens de pitsstops daar na een pacecar helemaal een tombola. De eerste komen binnen en zo gauw die klaar zijn moeten er nog een boel binnenkomen. De eerste moeten dus wachten als ze al klaar zijn, tot iedereen voorbij.

Wat een blunder (wederom) van Ferrari zeg. En dan Raikonnen? Ik zou me vandaag achter een dikke boom verschuilen.
Zal ik eens een leuke discuswsie opwerpen...... was de drive trough voor Massa wel terecht? Massa kon er uiteindelijk niets aan doen. Was eemn groen lichtje voor hem. Is het niet de fout van het team en moet dus het tema gestraft worden, ,met punten aftrek in het constructeurkampioenschap of miljoenenboete? Als de FIA echt pro Ferrari is dan hadden ze natuurlijk het laatste gedaan.
Ik vond het trouwens een schitterende ambience, en met die lampen komen de auto's veel mooier in beeld. Jammer dat er zo weinig inhaalmogelijkheden zijn. De race was pas eigenlijk leuk nadat er een crash-pacecar-foute pitsstop was geweest.
Ik vond trouwens de pitsstops daar na een pacecar helemaal een tombola. De eerste komen binnen en zo gauw die klaar zijn moeten er nog een boel binnenkomen. De eerste moeten dus wachten als ze al klaar zijn, tot iedereen voorbij.
-
Alonso en Hamilton zijn coureurs van een ander kaliber dan de rest van het veld. Hamilton reed denk ik wat berekenend en doet goede zaken.
Massa zakt wederom door het ijs. Zoals Allard Kalf al zegt, hij kan hard rijden maar is geen racer.
Schitterende race, wat een mooie beelden.
Massa zakt wederom door het ijs. Zoals Allard Kalf al zegt, hij kan hard rijden maar is geen racer.
Schitterende race, wat een mooie beelden.
-
War dachten jullie dan van Rossi damnwat ging die gek weer hard.
Naar mijn smaak de verdiende kampioen
:shakeit:
Naar mijn smaak de verdiende kampioen

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Rossi ?