Banken anno 2008

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Tom

Re: Banken anno 2008

Bericht door Tom » 24 sep 2008, 14:50

Macboy schreef:Tja, aan de ene kant lastig, maar aan de andere kant zit iedereen ook zo te zeuren als er door een onbekende opeens 25.000 is gestolen van de rekening met een neppasje en nepverhaal aan de balie. Dan zeurt iedereen hoe het toch in godsnaam mogelijk is dat iemand zomaar 20.000 kan pikken, zonder dat er iets simpels wordt gechecked als in een telefoonboek kijken ;)

Elke nadeel heb zijn voordeel en elk voordeel heb zijn nadeel
Tja digitaal via internetbankieren kun je dus een groter bedrag overmaken dan bij een balie waar je beide in persoon staat met legitimatie. Logisch :hmmm:

Toen ik gister de BPM ging betalen moest ik een spoedbetaling doen. Kan niet via internet maar daarvoor moet je wel weer naar het postkantoor.

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 24 sep 2008, 15:23

postbank is ook kut

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 24 sep 2008, 20:34

Michel P schreef:
Tom van H. schreef:Private banking bij rabo Nijmegen vind ik geweldig, zeker sinds ze de nieuwe ontvangstruimte hebben. Je komt de parkeerkelder in, moet door een speciale deur waarna je in een luxe ontvangstruimte komt. Zowel de ontvangstruimte als spreekkamers ruiken naar nieuwe auto, alles leer en hout :D. Niets in de rij staan, kom binnen, plof neer, en wat gebruikt u in de koffie? :morecoffee: :thumbup:
Ze geven je het gevoel thuis te zijn, maar naaien je dan toch, zonder dat het lekker is :mrgreen:

Michel
Genaaid wordt je sowieso, dan maar een beetje comfortabel :) (anders verdwijnt al dat leer en hout in de auto van de directeur)

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 24 sep 2008, 23:15

zo heb ik ooit de slogan gelezen:

Zakendoen is net als vrijen met een condoom, het voelt goed en vertrouwd, maar je weet dat je genaaid wordt. :sealed:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 25 sep 2008, 11:56

Jelmer850i schreef:postbank is ook kut
Ja dat kan ik helaas beamen. De Postbank is nu bezig zakelijke rekeningen los te koppelen van de privé rekeningen bij internetbankieren.
Dat levert dus voor ons grote problemen op. Op de zakelijke rekening komt geld binnen en dat wil je vervolgens ergens anders op zetten om wat rente te trekken. De privé rekening is tevens een vaste tegenrekening voor een aantal spaarrekeningen en creditcards. Het is nu dus niet mogelijk om vanaf de privé rekening het geld verder weg te zetten. Nu moet je een nieuwe inlog aanvragen en binnen vijf werkdagen krijg je een AFHAALBERICHT!! Dat komt er dus op neer dat je twee weken geen betalingen kan doen of geld kan overmaken met je privé rekening! En ze vinden het raar als je geïrriteerd raakt. :shock:

Plaats reactie