...is een beetje als een auto helemaal de hemel in prijzen zonder er een meter in gereden te hebben....hugo schreef:
Uberhaupt een auto ernstig bekritiseren zonder er een meter in gereden te hebben is een beetje, tja, ach, laat ook maar....

...is een beetje als een auto helemaal de hemel in prijzen zonder er een meter in gereden te hebben....hugo schreef:
Uberhaupt een auto ernstig bekritiseren zonder er een meter in gereden te hebben is een beetje, tja, ach, laat ook maar....
...is een beetje als een auto helemaal de hemel in prijzen zonder er een meter in gereden te hebben....
yep, ik was er een van, maar als ik dit zie en moet kiezen tussen een 911 turbo van 100k pond of een gt-r van 50k pond + 50k pond in de portemonnaie, dan gaat de keuze nu toch echt naar de gt-rTom schreef:Was er in het verleden niet een poll geweest waarin de GT-R stond en nog wat andere auto's in die prijsklasse? Geloof dat er toen flink wat mensen voor een andere auto gingen wegens de aandrijving en het hogere gewicht. Vandaar de reactie van Fransisco denk ik
Graag even een uitgebreidere test a.u.b.Centurion schreef:Ik heb nog niet zo lang geleden met de GT-R gereden, saai is het zeker niet. Sterker nog als ik mocht kiezen tussen de 997TT en de GT-R dan zou ik zeker de GT-R nemen. Ik was diep onder de indruk van die auto.
Zo goed als Senna het test zal het nooit zijnTristan schreef: Graag even een uitgebreidere test a.u.b.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Majestic-12 [Bot] en 15 gasten