[IMG:640:480]http://img513.imageshack.us/img513/9062/dsc02981bp9.jpg[/img]
Bovenstaande bandjes hadden al meer dan 50 rondjes achter hun kiezenKnot schreef:Dan zijn de T1R dus eigenlijk best oke want ik heb 2x 50min lang lopen gooien en smijten incl drifts boven de 100 op Zandvoort...Peter-Paul Haars schreef:Moet er wel bijzeggen dat ik ze toen wel erg hard verkracht had![]()
[/img]
peer schreef:Ik haak even in op dit topic met een vraag.
Ik heb een set van 12 (16") velgen voor de e30.
4x regenbanden (en redelijk goede staat)
4x dunlop slicks (nog +- 30% van over)
4x versleten slicks.
Nu ben ik aan het twijfelen wat voor banden ik op de 4 velgen moet leggen met de versleten slicks. Wanneer gebruik je de semi slicks als je ook slicks hebt?
Bij regen (of een natte baan) gaan de regen banden eronder.
Komt dat jengelende geluid van die R888's?Opa schreef:De R888 maakt idd. knap wat herrie, lijkt net of je met een rechtvertande versnellingsbak rijdt, bij mij is dit vooral tussen de 60 en 160 km/h, maar de grip is super, hoewel ik wel vind dat ze redelijk hard slijten.
Hier is 't geluid van de R888 goed op te horen:
100% zeker.Weet je zeker dat dit alleen die banden zijn
Pilot sport cup (MIchelin)Casper schreef:Op watvoor banden staat die RingTaxi eigenlijk?
Deze 888's maakten wel extreem veel geluid, zo heb ik ze nooit meegemaakt. Kan het niet aan de positie van de microfoon op de camera gelegen hebben?Opa schreef:100% zeker.Weet je zeker dat dit alleen die banden zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten