Ervaringen met autobedrijf E-bu in Apeldoorn

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Rnd

Re: Ervaringen met autobedrijf E-bu in Apeldoorn

Bericht door Rnd » 17 sep 2008, 09:47

Het is gewoon lastig om een nette te vinden. Veel mensen prijzen hun auto de hemel in, dan kom je kijken en is het niks. Ik heb besloten om mijn zoektocht voorlopig te stoppen. Heb het even gehad met 2e hands auto's. Die WRX stoppen ze maar in een donker holletje.

Trouwens, volgens mij is de marktwaarde niet hoog, maar de vraagprijs wel. Ik denk dat die dingen over een tijdje echt gedumpt worden. Voor een daily driver wordt het voor veel mensen toch een beetje duur om in een zuipschuit te rijden. Ik heb de 2e eigenaar van deze WRX ook nog gemaild en hij heeft de auto ingeruild op een Prius. Hij kon niet meer tegen de draaikolk in zijn tank en had het er niet meer voor over.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 17 sep 2008, 10:10

Ik heb vluchtig je reactie gelezen maar die toon van proefrijden etc. etc. typisch apeldoorns geen boeken en heel goedkoop = wegblijven en duurkoop.

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 18 sep 2008, 18:49

Waarom niet?
Je hebt een auto van 10.000
je biedt 1500 minder dus 8500
Dan zeg je in hemelsnaam toch niet: nou dan moet je even verder sparen...
Kom toch met een tegenbod :?
Ga er tussenin zitten... 9.250 nette prijs.... en je sluite een deal...

Vindt het maar dom onderhandelen van zijn kant....
Ik zou zeker niet meer bieden als eerste bod op zo'n wagen....

:bignews: :blabla:

HSR

Bericht door HSR » 21 sep 2008, 00:58

verder zoeken. Bij het kopen van een wagen, helemaal met jouw doel voor ogen moet je emotie even in je bureaula stoppen en rationeel gaan zoeken.

Je wil een circuit hok, om en nabij 10K te besteden, AWD, betrouwbaar, snel en goedkoop in onderhoud. Ik ken nog wel meer mensen die hun GTT wegdoen voor om en nabij de 8.5K. Het is dan wel niet de 'modernere' wagen maar wel een goede. Daarnaast kan je ook altijd eens kijken naar Joost zijn E36 325i circuitbrander die te koop staat, dat is volgens mij echt een uniek machien. Of doe is gek en koop een E34 :bag:

Plaats reactie