Ervaringen met autobedrijf E-bu in Apeldoorn
-
Ervaringen met autobedrijf E-bu in Apeldoorn
Ik ben al tijden op zoek naar een ring-auto. Het wil nog niet opschieten, maar ik heb nu een auto op het oog die bij het autobedrijf E-bu in Apeldoorn staat.
Ik heb ze gebeld op een 06-nummer. Er werd niet opgenomen, maar ik werd wel meteen teruggebeld. Proefrijden kon alleen nadat de prijs rond was. "Je komt toch om die auto te kopen? Mensen die willen rijden komen al genoeg langs.". Er was in de auto gerookt, er zaten geen boekjes meer bij en de achterbumper heeft schade...vandaar dat ik ongezien een bieding deed van 1500 Euro onder de vraagprijs. Hierop kreeg ik als antwoord: "Nou, dan moet je nog maar eventjes verder sparen". Is uiteraard zijn goed recht om dat te zeggen, maar ik vond het telefoongesprek wat vaag en agressief.
Ondanks dat heb ik toch nog interesse in de auto. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Ze hebben verder geen website, maar wel veel auto's op Marktplaats staan met overal dat 06-nummer. Het gaat dus om E-bu in Apeldoorn.
Ik heb ze gebeld op een 06-nummer. Er werd niet opgenomen, maar ik werd wel meteen teruggebeld. Proefrijden kon alleen nadat de prijs rond was. "Je komt toch om die auto te kopen? Mensen die willen rijden komen al genoeg langs.". Er was in de auto gerookt, er zaten geen boekjes meer bij en de achterbumper heeft schade...vandaar dat ik ongezien een bieding deed van 1500 Euro onder de vraagprijs. Hierop kreeg ik als antwoord: "Nou, dan moet je nog maar eventjes verder sparen". Is uiteraard zijn goed recht om dat te zeggen, maar ik vond het telefoongesprek wat vaag en agressief.
Ondanks dat heb ik toch nog interesse in de auto. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Ze hebben verder geen website, maar wel veel auto's op Marktplaats staan met overal dat 06-nummer. Het gaat dus om E-bu in Apeldoorn.
- Pescatore
Re: Ervaringen met autobedrijf E-bu in Apeldoorn
Met een behoorlijke 'voorraad' op marktplaats, waar oa. een nieuwe RS6, e46 m3, 535d en diverse impreza's in voorkomen, zou je denken dat ie al wat langer bezig is..
-
Ja, daarom vind ik het vreemd dat ik er op Internet niets over kan vinden (of ik zoek niet goed).
- RVV
manman zo vaag allemaal.. dat je überhaupt de moeite neemt om er iets over te weten te komen...
ik zou zeggen NEXT...
ik zou zeggen NEXT...
- Mike S.
- Auto: M135i
helemaal eens met rico, dit zou ik lekker laten gaan .
- Knot
Is maar een enkele ouderwetse handelaar die veel auto's heeft en geen nette site en telefoongesprekken hoor.. Pak lekker de bekenden die een paar dealerreviews hier en daar hebben staan zou ik zeggen.
"Ga nog maar lekker verder sparen".... tssssk, wat een taal. Hij zou eens moeten weten dat je eigenlijk alleen een testje deed en eigenlijk voor 100.000 cash zijn R35 met 10.000km op de klok over wilde nemen
"Ga nog maar lekker verder sparen".... tssssk, wat een taal. Hij zou eens moeten weten dat je eigenlijk alleen een testje deed en eigenlijk voor 100.000 cash zijn R35 met 10.000km op de klok over wilde nemen

-
Gesprek zou voor mij al een keiharde afknapper zijn, zoek het dan maar uit ...
-
Zo'n hekel aan dit soort autohandelaren. Het erge vind ik nog, ze komen er elke dag weer mee weg doordat de meeste mensen verliefd op een auto worden.
Dikke pakken geld hebben ze in hun broekzak zitten die ze over de ruggen van anderen hebben gejat ipv verdiend.
Als er echte grote jongens binnenlopen voor een Mercedes AMG dan regelen ze alles piekfijn om zelf in een goed daglicht te komen.....komt Jan met de pet, dan wordt die keihard besodemieterd.
Dikke pakken geld hebben ze in hun broekzak zitten die ze over de ruggen van anderen hebben gejat ipv verdiend.
Als er echte grote jongens binnenlopen voor een Mercedes AMG dan regelen ze alles piekfijn om zelf in een goed daglicht te komen.....komt Jan met de pet, dan wordt die keihard besodemieterd.
- Ar
- Auto: Prius
Wat een taal. Die gun je je geld toch niet?
Met M@rcel eens.
Met M@rcel eens.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Elke klant behoort koning te zijn, voor welk bedrag je ook komt; dit lijkt nergens naar................
Next idd................................
Next idd................................
- Knot
Dit vraagt om een bezoekje met de verborgen (knoop) camera 

- Macboy
JEBU betekent geneukt in het Servo-Kroatisch 
Dekt de lading goed lijkt mij hhahah

Dekt de lading goed lijkt mij hhahah
-
Tja, is maar een auto van 10 mille. Lijkt wel te min voor ze. Toch heb ik nog interesse in die auto. Hij is niet 100%, maar ik weet alles van dat ding. Heb hem namelijk destijds nieuw gekocht en ik wil hem weer terug, maar dat weet die handelaar natuurlijk niet. Voor een rag-bak moet ie wel voldoen.
Ik heb geduld, op deze manier zullen ze hem niet snel verkopen.
Ik heb geduld, op deze manier zullen ze hem niet snel verkopen.
- Niall
Apeldoorn en auto's is per definite next please
:banaan:

- Casper
1500 bieden op een auto van 10.000 lokt afgezien van dit bedrijf, meestal niet de meest positieve reacties uit....
-
Arnoud schreef:
...vandaar dat ik ongezien een bieding deed van 1500 Euro onder de vraagprijs...
- Casper
Excuus niks gezegdSven VS schreef:Arnoud schreef:
...vandaar dat ik ongezien een bieding deed van 1500 Euro onder de vraagprijs...

- Joy
Gaat het om die Impreza die daar staat ? Ik wist niet dat je al eens een WRX had gereden.
-
Ja, het gaat om de blauwe WRX met de kikkerogen. Er zijn meer mensen met de naam Arnoud en ik ben niet heel erg actief op fora, dus ik weet niet of ik ben wie jij bedoelt. Ik lees/post wel al een tijdje (vooral lezen).
Ik rijd nu BMW, maar heb daarvoor ook Impreza's gereden. Een GTT uit 1999 en de betreffende WRX uit 2002.
Iemand anders die mijn email via via had bemachtigd om informatie in te winnen over de WRX, had ook met dit bedrijf gebeld. Hij had geen interesse meer nadat ie gebeld had. Ook hij vond ze erg klant onvriendelijk. Ze gaven aan dat je niet zomaar kon langskomen om te kijken en dat ze vooral een groothandel zijn met zo'n 500 auto's.
Ik rijd nu BMW, maar heb daarvoor ook Impreza's gereden. Een GTT uit 1999 en de betreffende WRX uit 2002.
Iemand anders die mijn email via via had bemachtigd om informatie in te winnen over de WRX, had ook met dit bedrijf gebeld. Hij had geen interesse meer nadat ie gebeld had. Ook hij vond ze erg klant onvriendelijk. Ze gaven aan dat je niet zomaar kon langskomen om te kijken en dat ze vooral een groothandel zijn met zo'n 500 auto's.
- Joy
Oh ja verrek ik haal je door elkaar met Aernoudt
Wat is je plan nu ? Hoger bieden, of ze laten stikken in hun arrogantie ?

Wat is je plan nu ? Hoger bieden, of ze laten stikken in hun arrogantie ?
- Niels
- Auto: Prius+
Misschien worden ze ook wel wat moe van het marktplaats volk
Met alle respect, met 10K voor een WRX en 140Kkm MET nap (http://link.marktplaats.nl/188223671" onclick="window.open(this.href);return false;) zijn ze ook veruit het goedkoopste
Als ik een auto op mp heb staan die het goedkoopst is en iemand biedt 15% onder die prijs dan ben ik ook niet vriendelijk
let's face it voor 8500,- koop je gewoon nergens zo'n ding..en dus ook bij hun niet
Overigens zijn ze onderdeel van een groter bedrijf o.i.d. qua reputatie kan ik verder niets over zeggen

Overigens zijn ze onderdeel van een groter bedrijf o.i.d. qua reputatie kan ik verder niets over zeggen
-
Weet nog niet. Zij vragen 10k, maar dat is ie niet meer waard vind ik. Toen ik hem verkocht had ie bij koude motor onder de 10 graden last van kantelende zuigers. Dat begon al bij 80.000 km en er staat nu 140.000 op. Het is dus wel een risico. Ik vind hem niet meer waard dan 8.500 zeker met het risico van een plofblok. Bovendien heeft de 2e eigenaar in de auto gerookt, dat vind ik echt verschrikkelijk die lucht. Ik weet niet of dat er nog uit te krijgen is. Daarnaast zijn de boekjes kwijt en heeft de achterbumper schade. Als je het zo bekijkt moet je die auto nooit kopen, maar heb er toch een zwak voor.
Ik wacht het af, misschien dat ik nog 8.800 bied. Ik wil gewoon graag een keer het circuit op en durf dat niet aan met de daily driver want daar moet ik elke dag mee naar mijn werk (Den Haag - Amsterdam).
Komt wel nog bij dat mijn vrouwtje het drie keer niks vind. Zij begrijpt niet waarom ik eind vorig jaar een BMW heb gekocht en nu weer die lelijke oude WRX terug wil kopen. Maar ja, dat is het verschil tussen vrouwen en mannen he.
Ik wacht het af, misschien dat ik nog 8.800 bied. Ik wil gewoon graag een keer het circuit op en durf dat niet aan met de daily driver want daar moet ik elke dag mee naar mijn werk (Den Haag - Amsterdam).
Komt wel nog bij dat mijn vrouwtje het drie keer niks vind. Zij begrijpt niet waarom ik eind vorig jaar een BMW heb gekocht en nu weer die lelijke oude WRX terug wil kopen. Maar ja, dat is het verschil tussen vrouwen en mannen he.
Laatst gewijzigd door Rnd op 16 sep 2008, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Niels
Dus deze is van jou geweest? Tja met kantelende zuigers e.d.....waar begin je aan? Koop wat frissers
Dan is ie altijd te duur 

-
Misschien heb je gelijk Niels. Ik vind dat veel mensen veel te veel voor hun WRX/GTT vragen.
Deze is niet perfect en als een auto goed en goedkoop is, is ie binnen een week weg.
edit: Dit was nog een reactie op je eerdere bericht Niels.
Deze is niet perfect en als een auto goed en goedkoop is, is ie binnen een week weg.
edit: Dit was nog een reactie op je eerdere bericht Niels.
- Niels
In dit geval vind jij de auto de 10K niet waard omdat je weet wat er staat en als ie het waard was stond ie er idd ook al niet meer
Er hebben genoeg mensen gekeken
Overigens ben ik het met je eens dat de marktwaarde hoog ligt van die dingen. Er staat nog een 555 tussen voor 10K terwijl de nieuwprijs bijna 10 jaar geleden 50K guldens was
Er staan ook nog wat ouderen tussen met mooie km standen en als het toch voor op het circuit is dan ging ik daarvoor
Mocht dat wat zijn natuurlijk