Maar het vreemde was, in eerste instantie wou ik dit exemplaar niet, er zat teveel opsmuck aan en de prijs was te hoog in het begin was dit 13k! uiteindelijk was hij gezakt richting de 10 en konden we gaan praten.
de auto was toen in deze staat:
Klik
Na overlegd te hebben met de verkoper heb ik de gok genomen en ben ik langsgegaan. En zoals gezegt was de auto bijna in nieuwstaat, op een paar deukjes wat kleine krasjes en de extra dingen die er niet openhoren dan na (de eigenaar was er zuinig op maar hij wist niet echt hoe hij dat perfect moest doen getuige 1 van de deurpanelen gekraakt is).
Hoe dan ook hij reed als nieuw en rook zelfs nog naar nieuw, prijs overlegt en het ding maar gekocht

In de lopende maanden is alles weer teruggezet naar orgineel zoals het hoort

En natuurlijk de auto zelf en hoe hij momenteel is:
Merk: Peugeot
Type: 106 GTI
Bouwjaar: 2002
Kleur: Gris aluminium
Moter: 1.6 16v TU5J4
Standaard 120pk en 145nm koppel, momenteel 125pk en 160nm koppel(bank bij de ringsleutel misbruikt).
Op leer en een dakraam na full options (alles elektronisch en een airco ).
Toen ik heb kocht stond er 27d k op de klok momenteel is dat een kleine 38k en we zijn nu net 3 maanden verder (alsmede 5 rondjes ring), er word dus flink mee gereden

Modifictaties die reeds uitgevoerd/geplaatst zijn:
-Rondom koni geel.
-Eibach prokit 20mm verlagingsveren voor.
-Middenpijp zonder middendemper van Supersprint.
-RVS uitlaatspruitstuk van Supersprint.
-Ecu die verkeerd geremapped is (bijna geen aanpassingen en de begrenser zit op 8400rpm wat nutteloos is).
-DIY Airbox naar een eigen ontwerp.
Modificatie's die op de planning staan:
-Airbox verder aanpassen (naar voren plaatsen, directe intake, samco slangen, diameter vergroten in de box zelf (50>60mm). (deels gedaan)
-Sandler group N remschijven voor / ferodo ds2500 blokken voor/achter.
(als de huidige opzijn)
-Veerpootbrug/draagarmbrug (waarbij de laatste een zelffabrikaat zal worden met een nieuw soort ontwerp zodat deze niet 5cm boven de grond hangt).
-Achterkant 10-15mm extra verlagen ter verbetering van de stabiliteit.
-Koni's voor 30% stugger zetten (bij dit type koni moeten de dempers gedemonteerd worden alvorens dit kan versteld worden).
-Ecu remappen zodra de 1e serie modificaties uitgevoerd zijn (inlaat/uitlaat)
En uiteraard wat foto's van de huidige situatie: