M3 E92 al weer verkocht

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Tom
Berichten: 22260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Tom » 09 sep 2008, 10:55

Je moet na het uploaden bij imageshack ergens onderaan iets 'openklikken' en dan staat de juiste URL er...
Is pas sindskort trouwens...

Afbeelding

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 43049
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.51
Locatie: Boven Barcelona

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Arthur » 09 sep 2008, 11:07

Da's idd sinds kort en is er niet beter/makkelijker op geworden.

Gebruikersavatar
2000USA
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2008, 10:14

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door 2000USA » 09 sep 2008, 11:13

21" niet erg groot? Vooral voor?

Afbeelding
Meer: KLIK

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27061
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door romo » 09 sep 2008, 11:55

idd raar effect, bijna een lachspiegel........................ :mrgreen:

Dat voorwiel lijkt wel op te stijgen.................................

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door M-bitious » 09 sep 2008, 18:48

Ach wat is het toch weer heerlijk die V10. Wat een geweldenaar. Wat een heerlijke reisauto. Wat een acceleratie zeg.
Nog even bij mosselmanturbo langs gereden om de velg te bekijken. Wat een wonderschone velg. Kan niet anders zeggen, en zo licht als 6 flessen Cola. Tja alleen 20 inch vind ik erg klein op een M5. De 20 inch op mijn ex-M3 vond ik al niet echt groot. Nu nog de Cargraphic bekijken en dan knopen doorhakken. Goh ben voor het eerst niet rechstreeks van Internet aan het bestellen :o

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Shakes » 09 sep 2008, 20:52

Dus de M3 is snel vergeten?

Het Noorden kent de volgende stap!

N.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27061
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door romo » 09 sep 2008, 21:48

M-bitious schreef:Ach wat is het toch weer heerlijk die V10. Wat een geweldenaar. Wat een heerlijke reisauto. Wat een acceleratie zeg.
Nog even bij mosselmanturbo langs gereden om de velg te bekijken. Wat een wonderschone velg. Kan niet anders zeggen, en zo licht als 6 flessen Cola. Tja alleen 20 inch vind ik erg klein op een M5. De 20 inch op mijn ex-M3 vond ik al niet echt groot. Nu nog de Cargraphic bekijken en dan knopen doorhakken. Goh ben voor het eerst niet rechstreeks van Internet aan het bestellen :o
Zeg het nu maar eerlijk; de M3 viel tegen met accelereren, daarom moest ie weg natuurlijk :mrgreen:

Tom
Berichten: 22260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Tom » 09 sep 2008, 21:51

Gaaf hoor! V10 blijft een beul van een motor.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Paul

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Paul » 10 sep 2008, 00:28

20inch ga je spijt van krijgen... zoek nou maar verder naar 21"

20"hoort al onder een E46..E90....

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Andre » 10 sep 2008, 01:54

LoL al die velgen.

20inch nee 21 inch.

Een wtcc bmw rijdt op 17inch Alms GTR van bmw motorsport op 18inch.

Jongens jullie zweven boven nasa met die formaten. En de auto rijdt ook nog niet eens beter van eerder minder.

:)

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door M-bitious » 10 sep 2008, 07:56

Andre schreef:LoL al die velgen.

20inch nee 21 inch.

Een wtcc bmw rijdt op 17inch Alms GTR van bmw motorsport op 18inch.

Jongens jullie zweven boven nasa met die formaten. En de auto rijdt ook nog niet eens beter van eerder minder.

:)
De uitgebouwde M3 E46 race versie die Mosselman heeft staan, staat op 20 inch :lol:
De M5 is voor mij dagelijks vervoer, en het is nu niet bepaald een circuit auto. Ik vind 21 inch gewoon top staan in combinatie met 30mm verlaging. Ik probeer wel een velg te vinden die heel sterk is en vooral zo licht mogelijk. Dat de auto dan een fractie langzamer is valt nog te bezien, maar het interesseert mij persoonlijk niets. Er zijn voldoende paardjes om veel plezier te hebben. Wellicht dat de verlaging met de voorspoiler minder opwaartse druk geven, waardoor hij op de Autobahn weer stabieler wordt. Ach, misschien zit ik wel in het poetsers hoekje .......................... Trouwens ik een een standaard M5 en jij in de mijne, zal jij nog steeds sneller zijn :mrgreen:

Gebruikersavatar
Gijzer
Berichten: 1339
Lid geworden op: 28 mar 2006, 20:51
Locatie: Elke bocht is een uitdaging.

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Gijzer » 10 sep 2008, 08:55

Ik vind 21 ook nog te klein.

Dit is het betere werk. :banaan:
Afbeelding


Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze velgen.......

Afbeelding

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Andre » 10 sep 2008, 13:36

LOL ja dat zijn pas velgen dan doe je mee. :)

Denk dat een standaard m3 al sneller op een circuit is dan een M5. Maar de M5 heeft de brutal power op de straights. Ik vindt het gewoon jammer dat doe je deels te niet met die te grote velgen.

Vraag maar aan paul zijn m3 loopt harder met de 17 inch velgen.
Laatst gewijzigd door Andre op 10 sep 2008, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7209
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Erik K. » 10 sep 2008, 14:50

Ha Frank,

Ik zal je M5 vrijdag even gaan bewonderen, volgens mij moet ie weer glimmen ;)

330d
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 jul 2006, 18:26

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door 330d » 10 sep 2008, 18:20

M-bitious schreef:Zag ook nog wat lekkers ..................................... 89.000 euro, dat weer wel.
Kost dat Hurricane geintje van G-power 89k??? Asjemenou, is dat de 730pk versie incl optische tuning?
Vraag me af hoe ze dat met de garantie regelen, las iets van 2 jaar garantie ofzo door heel Europa? Niet dat ik het geld en de auto ervoor heb hoor :mrgreen: Was gewoon benieuwd want zit natuurlijk geen dealer in NL van hun.

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door M-bitious » 11 sep 2008, 08:29

Andre schreef:LOL ja dat zijn pas velgen dan doe je mee. :)

Denk dat een standaard m3 al sneller op een circuit is dan een M5. Maar de M5 heeft de brutal power op de straights. Ik vindt het gewoon jammer dat doe je deels te niet met die te grote velgen.

Vraag maar aan paul zijn m3 loopt harder met de 17 inch velgen.
En dat maakt me nou helemaal niets uit, maar dat geeft niet, want jij hebt een andere insteek met auto's. Overigens staat voor dat doel op m5board een acceleratietest tussen een standaard M5 en een Hartge M5 met 21 inch. De standaard auto trekt sneller, uiteraard omdat de Hartge velgen erg zwaar zijn. Ik opteer voor gesmede, lichte velgen. Zal niet zo heel veel schelen denk ik.

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door M-bitious » 11 sep 2008, 08:30

330d schreef:
M-bitious schreef:Zag ook nog wat lekkers ..................................... 89.000 euro, dat weer wel.
Kost dat Hurricane geintje van G-power 89k??? Asjemenou, is dat de 730pk versie incl optische tuning?
Vraag me af hoe ze dat met de garantie regelen, las iets van 2 jaar garantie ofzo door heel Europa? Niet dat ik het geld en de auto ervoor heb hoor :mrgreen: Was gewoon benieuwd want zit natuurlijk geen dealer in NL van hun.
Het is inclusief alle techniek, dus ook onderstel, remmen, aanpassen van de SMG-bak, maar dan nog vind ik het te duur. Bij Dinan kan ik een 5,7liter variant kopen voor 30.000 Euro met dik 600pk. Ook niet gek.

Gebruikersavatar
Thomasss
Berichten: 541
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:57
Auto: Bakfiets!
Locatie: Naast Amersfoort

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Thomasss » 11 sep 2008, 11:40

Ik zag dat je wel eens post op m5board... daar staan genoeg mooie setjes tussen toch? En hang je er ook AngeliBright's in?

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Macboy » 11 sep 2008, 12:43

Laten we hier aub geen velgen discussie gaan houden heren. Dit is het draadje van M-bitious en het is evident dat er grote velgen op komen en ook op horen. Hij had op de M3 al 20" dus lijkt me logisch dat de M5 nog een slagje groter is, 21". Vind het zelf erg fraai mits juiste ontwerp natuurlijk, want er is ook veel troep te vinden op het net :)

Die S-klasse is trouwens best bruut !! Meer info over iemand (PB) ?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 43049
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.51
Locatie: Boven Barcelona

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Arthur » 11 sep 2008, 13:48

Volgens mij slingert hij zelf de discussie aan met vele plaatjes en het roepen van merken?

Gebruikersavatar
David R.
Berichten: 867
Lid geworden op: 11 apr 2008, 17:32

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door David R. » 11 sep 2008, 18:18

Ik heb zelf eerst de hartge 21 onder de M5 gehad maar vond ze toch te druk. Ik heb ze ingeruild tegen Hamann 21 bij Reedijk in Strijen. Mischien hebben ze de velgen daar nog. De Hartge velgen zijn trouwens wel wat aan de zware kant. Tevens goed opletten met de banden. Ik heb nu Michelin maar dat is gelijk de laatste keer geweest. Hiervoor Conti's gehad die mij veel beter bevielen. Hartge levert met Conti of met Pirelli. Het voordeel van Michelin is wel dat ze de velgrand beter beschermen. De foto van de zwarte M5 op Assen is van een vriend van mij. Dat zijn overigens 20 inch Hartge's waarvan ik nu niet direct kan zeggen dat ze veel comfortabeler zijn dan de 21 inch versie.
De M5 is een geweldige keuze. Ik ben zelf wel weer in voor wat anders maar zou echt niet weten wat een goed alternatief is (RS 6 is met € 180.000 te duur voor wat je ervoor krijgt in mijn opinie). Porsche 997 turbo is geweldig maar je kan er zo weinig mee en de Mercedes E is alweer te oud. Voorlopig dus toch lekker de M5.

Veel succes

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 1657
Lid geworden op: 15 mar 2007, 16:03
Locatie: Amsterdam

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Casper » 11 sep 2008, 18:31

M-bitious schreef:
Andre schreef:LOL ja dat zijn pas velgen dan doe je mee. :)

Denk dat een standaard m3 al sneller op een circuit is dan een M5. Maar de M5 heeft de brutal power op de straights. Ik vindt het gewoon jammer dat doe je deels te niet met die te grote velgen.

Vraag maar aan paul zijn m3 loopt harder met de 17 inch velgen.
En dat maakt me nou helemaal niets uit, maar dat geeft niet, want jij hebt een andere insteek met auto's. Overigens staat voor dat doel op m5board een acceleratietest tussen een standaard M5 en een Hartge M5 met 21 inch. De standaard auto trekt sneller, uiteraard omdat de Hartge velgen erg zwaar zijn. Ik opteer voor gesmede, lichte velgen. Zal niet zo heel veel schelen denk ik.
Zou dat aan het gewicht van de Hartge velgen liggen? Ik denk dat het komt door de veranderde gear-ratio's door de grotere wielen....

Robin
Berichten: 55109
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Robin » 11 sep 2008, 18:42

Casper schreef: Zou dat aan het gewicht van de Hartge velgen liggen? Ik denk dat het komt door de veranderde gear-ratio's door de grotere wielen....

^^^^ gear ratios????? de r dynamisch blijft 'gelijk', dwz het wiel wordt wel van 19 naar 20/21" is grotere diameter, maar de band wordt platter oftewel de diameter blijft gelijk/omtrek dus geen gedoe met tellerafwijking, als het goed is. Zal dus gewoon aan de (onafgeveerde)massa van 1 wiel liggen tov het ander.

Rickstah
Berichten: 986
Lid geworden op: 26 apr 2008, 12:30
Locatie: Randstad

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Rickstah » 11 sep 2008, 19:10

Robin schreef:
Casper schreef: Zou dat aan het gewicht van de Hartge velgen liggen? Ik denk dat het komt door de veranderde gear-ratio's door de grotere wielen....

^^^^ gear ratios????? de r dynamisch blijft 'gelijk', dwz het wiel wordt wel van 19 naar 20/21" is grotere diameter, maar de band wordt platter oftewel de diameter blijft gelijk/omtrek dus geen gedoe met tellerafwijking, als het goed is. Zal dus gewoon aan de (onafgeveerde)massa van 1 wiel liggen tov het ander.
en toch is dat niet helemaal zo...225/45/17 heeft niet precies dezelfde omtrek als 225/40/18.
het scheelt weinig, maar het is wel zo :)

Robin
Berichten: 55109
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: M3 E92 al weer verkocht

Bericht door Robin » 11 sep 2008, 19:16

het scheelt idd ietsiepietsie qua omtrek, maar te weinig om daar de schuld van het trager zijn aan te geven.

Dan zou een 18"stock M3 ook sneer moeten accellereren dan een van 19" oem voorziene wielen en dat verschil is eigenlijk 0.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark 320iS, mark123 en 9 gasten