Is pas sindskort trouwens...
M3 E92 al weer verkocht
-
Re: M3 E92 al weer verkocht
Je moet na het uploaden bij imageshack ergens onderaan iets 'openklikken' en dan staat de juiste URL er...

- Arthur
- Auto: Nr.51
Da's idd sinds kort en is er niet beter/makkelijker op geworden.
- 2000USA
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
idd raar effect, bijna een lachspiegel........................
Dat voorwiel lijkt wel op te stijgen.................................

Dat voorwiel lijkt wel op te stijgen.................................
- M-bitious
Ach wat is het toch weer heerlijk die V10. Wat een geweldenaar. Wat een heerlijke reisauto. Wat een acceleratie zeg.
Nog even bij mosselmanturbo langs gereden om de velg te bekijken. Wat een wonderschone velg. Kan niet anders zeggen, en zo licht als 6 flessen Cola. Tja alleen 20 inch vind ik erg klein op een M5. De 20 inch op mijn ex-M3 vond ik al niet echt groot. Nu nog de Cargraphic bekijken en dan knopen doorhakken. Goh ben voor het eerst niet rechstreeks van Internet aan het bestellen :o
Nog even bij mosselmanturbo langs gereden om de velg te bekijken. Wat een wonderschone velg. Kan niet anders zeggen, en zo licht als 6 flessen Cola. Tja alleen 20 inch vind ik erg klein op een M5. De 20 inch op mijn ex-M3 vond ik al niet echt groot. Nu nog de Cargraphic bekijken en dan knopen doorhakken. Goh ben voor het eerst niet rechstreeks van Internet aan het bestellen :o
-
Dus de M3 is snel vergeten?
Het Noorden kent de volgende stap!
N.
Het Noorden kent de volgende stap!
N.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zeg het nu maar eerlijk; de M3 viel tegen met accelereren, daarom moest ie weg natuurlijkM-bitious schreef:Ach wat is het toch weer heerlijk die V10. Wat een geweldenaar. Wat een heerlijke reisauto. Wat een acceleratie zeg.

-
Gaaf hoor! V10 blijft een beul van een motor.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
20inch ga je spijt van krijgen... zoek nou maar verder naar 21"
20"hoort al onder een E46..E90....
20"hoort al onder een E46..E90....
-
LoL al die velgen.
20inch nee 21 inch.
Een wtcc bmw rijdt op 17inch Alms GTR van bmw motorsport op 18inch.
Jongens jullie zweven boven nasa met die formaten. En de auto rijdt ook nog niet eens beter van eerder minder.

20inch nee 21 inch.
Jongens jullie zweven boven nasa met die formaten. En de auto rijdt ook nog niet eens beter van eerder minder.

- M-bitious
De uitgebouwde M3 E46 race versie die Mosselman heeft staan, staat op 20 inchAndre schreef:LoL al die velgen.
20inch nee 21 inch.

De M5 is voor mij dagelijks vervoer, en het is nu niet bepaald een circuit auto. Ik vind 21 inch gewoon top staan in combinatie met 30mm verlaging. Ik probeer wel een velg te vinden die heel sterk is en vooral zo licht mogelijk. Dat de auto dan een fractie langzamer is valt nog te bezien, maar het interesseert mij persoonlijk niets. Er zijn voldoende paardjes om veel plezier te hebben. Wellicht dat de verlaging met de voorspoiler minder opwaartse druk geven, waardoor hij op de Autobahn weer stabieler wordt. Ach, misschien zit ik wel in het poetsers hoekje .......................... Trouwens ik een een standaard M5 en jij in de mijne, zal jij nog steeds sneller zijn

- Gijzer
Ik vind 21 ook nog te klein.
Dit is het betere werk. :banaan:

Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze velgen.......

Dit is het betere werk. :banaan:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze velgen.......
-
LOL ja dat zijn pas velgen dan doe je mee. 
Denk dat een standaard m3 al sneller op een circuit is dan een M5. Maar de M5 heeft de brutal power op de straights. Ik vindt het gewoon jammer dat doe je deels te niet met die te grote velgen.
Vraag maar aan paul zijn m3 loopt harder met de 17 inch velgen.

Denk dat een standaard m3 al sneller op een circuit is dan een M5. Maar de M5 heeft de brutal power op de straights. Ik vindt het gewoon jammer dat doe je deels te niet met die te grote velgen.
Laatst gewijzigd door Andre op 10 sep 2008, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Erik K.
Ha Frank,
Ik zal je M5 vrijdag even gaan bewonderen, volgens mij moet ie weer glimmen
Ik zal je M5 vrijdag even gaan bewonderen, volgens mij moet ie weer glimmen

-
Kost dat Hurricane geintje van G-power 89k??? Asjemenou, is dat de 730pk versie incl optische tuning?M-bitious schreef:Zag ook nog wat lekkers ..................................... 89.000 euro, dat weer wel.
Vraag me af hoe ze dat met de garantie regelen, las iets van 2 jaar garantie ofzo door heel Europa? Niet dat ik het geld en de auto ervoor heb hoor

- M-bitious
En dat maakt me nou helemaal niets uit, maar dat geeft niet, want jij hebt een andere insteek met auto's. Overigens staat voor dat doel op m5board een acceleratietest tussen een standaard M5 en een Hartge M5 met 21 inch. De standaard auto trekt sneller, uiteraard omdat de Hartge velgen erg zwaar zijn. Ik opteer voor gesmede, lichte velgen. Zal niet zo heel veel schelen denk ik.Andre schreef:LOL ja dat zijn pas velgen dan doe je mee.
- M-bitious
Het is inclusief alle techniek, dus ook onderstel, remmen, aanpassen van de SMG-bak, maar dan nog vind ik het te duur. Bij Dinan kan ik een 5,7liter variant kopen voor 30.000 Euro met dik 600pk. Ook niet gek.330d schreef:Kost dat Hurricane geintje van G-power 89k??? Asjemenou, is dat de 730pk versie incl optische tuning?M-bitious schreef:Zag ook nog wat lekkers ..................................... 89.000 euro, dat weer wel.
Vraag me af hoe ze dat met de garantie regelen, las iets van 2 jaar garantie ofzo door heel Europa? Niet dat ik het geld en de auto ervoor heb hoorWas gewoon benieuwd want zit natuurlijk geen dealer in NL van hun.
- Thomasss
- Auto: Bakfiets!
Ik zag dat je wel eens post op m5board... daar staan genoeg mooie setjes tussen toch? En hang je er ook AngeliBright's in?
- Macboy
Laten we hier aub geen velgen discussie gaan houden heren. Dit is het draadje van M-bitious en het is evident dat er grote velgen op komen en ook op horen. Hij had op de M3 al 20" dus lijkt me logisch dat de M5 nog een slagje groter is, 21". Vind het zelf erg fraai mits juiste ontwerp natuurlijk, want er is ook veel troep te vinden op het net 
Die S-klasse is trouwens best bruut !! Meer info over iemand (PB) ?

Die S-klasse is trouwens best bruut !! Meer info over iemand (PB) ?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Volgens mij slingert hij zelf de discussie aan met vele plaatjes en het roepen van merken?
- David R.
Ik heb zelf eerst de hartge 21 onder de M5 gehad maar vond ze toch te druk. Ik heb ze ingeruild tegen Hamann 21 bij Reedijk in Strijen. Mischien hebben ze de velgen daar nog. De Hartge velgen zijn trouwens wel wat aan de zware kant. Tevens goed opletten met de banden. Ik heb nu Michelin maar dat is gelijk de laatste keer geweest. Hiervoor Conti's gehad die mij veel beter bevielen. Hartge levert met Conti of met Pirelli. Het voordeel van Michelin is wel dat ze de velgrand beter beschermen. De foto van de zwarte M5 op Assen is van een vriend van mij. Dat zijn overigens 20 inch Hartge's waarvan ik nu niet direct kan zeggen dat ze veel comfortabeler zijn dan de 21 inch versie.
De M5 is een geweldige keuze. Ik ben zelf wel weer in voor wat anders maar zou echt niet weten wat een goed alternatief is (RS 6 is met € 180.000 te duur voor wat je ervoor krijgt in mijn opinie). Porsche 997 turbo is geweldig maar je kan er zo weinig mee en de Mercedes E is alweer te oud. Voorlopig dus toch lekker de M5.
Veel succes
De M5 is een geweldige keuze. Ik ben zelf wel weer in voor wat anders maar zou echt niet weten wat een goed alternatief is (RS 6 is met € 180.000 te duur voor wat je ervoor krijgt in mijn opinie). Porsche 997 turbo is geweldig maar je kan er zo weinig mee en de Mercedes E is alweer te oud. Voorlopig dus toch lekker de M5.
Veel succes
- Casper
Zou dat aan het gewicht van de Hartge velgen liggen? Ik denk dat het komt door de veranderde gear-ratio's door de grotere wielen....M-bitious schreef:En dat maakt me nou helemaal niets uit, maar dat geeft niet, want jij hebt een andere insteek met auto's. Overigens staat voor dat doel op m5board een acceleratietest tussen een standaard M5 en een Hartge M5 met 21 inch. De standaard auto trekt sneller, uiteraard omdat de Hartge velgen erg zwaar zijn. Ik opteer voor gesmede, lichte velgen. Zal niet zo heel veel schelen denk ik.Andre schreef:LOL ja dat zijn pas velgen dan doe je mee.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Casper schreef: Zou dat aan het gewicht van de Hartge velgen liggen? Ik denk dat het komt door de veranderde gear-ratio's door de grotere wielen....
^^^^ gear ratios????? de r dynamisch blijft 'gelijk', dwz het wiel wordt wel van 19 naar 20/21" is grotere diameter, maar de band wordt platter oftewel de diameter blijft gelijk/omtrek dus geen gedoe met tellerafwijking, als het goed is. Zal dus gewoon aan de (onafgeveerde)massa van 1 wiel liggen tov het ander.
-
en toch is dat niet helemaal zo...225/45/17 heeft niet precies dezelfde omtrek als 225/40/18.Robin schreef:Casper schreef: Zou dat aan het gewicht van de Hartge velgen liggen? Ik denk dat het komt door de veranderde gear-ratio's door de grotere wielen....
^^^^ gear ratios????? de r dynamisch blijft 'gelijk', dwz het wiel wordt wel van 19 naar 20/21" is grotere diameter, maar de band wordt platter oftewel de diameter blijft gelijk/omtrek dus geen gedoe met tellerafwijking, als het goed is. Zal dus gewoon aan de (onafgeveerde)massa van 1 wiel liggen tov het ander.
het scheelt weinig, maar het is wel zo

-
- Auto: Fun Damn Mentally
het scheelt idd ietsiepietsie qua omtrek, maar te weinig om daar de schuld van het trager zijn aan te geven.
Dan zou een 18"stock M3 ook sneer moeten accellereren dan een van 19" oem voorziene wielen en dat verschil is eigenlijk 0.
Dan zou een 18"stock M3 ook sneer moeten accellereren dan een van 19" oem voorziene wielen en dat verschil is eigenlijk 0.