Hier nog 1Stéphane schreef:Ik draag zelfs bijna alleen in de auto een zonnebril, daar buiten bijna nooit. Ik heb altijd in mijn auto zonnebril onder handbereikZou ook niet zonder kunnen 8)

Hier nog 1Stéphane schreef:Ik draag zelfs bijna alleen in de auto een zonnebril, daar buiten bijna nooit. Ik heb altijd in mijn auto zonnebril onder handbereikZou ook niet zonder kunnen 8)
Same here. Heb wel een zonnebril op sterkte, maar die wijkt dat weer net wat af, zodat je eerst weer aan die andere bril moet wennen, ook niet echt veilig. Dus heb ik m alleen op in een cabrio, of op de eerder genoemde bergweg met glooingen. Maar met regulier gebruik ben ik meer geholpen met een schone voorruit en de zonneklep.duifjes.com schreef:.....dus nee nooit maar heb er ook niet echt last van! Heb wel een gewone bril...misschien helpt die
Ik heb zelf 3 RBs. Eentje in de roadster, één in de Elise en nog een extra waar ik gele 'driving' glazen in heb laten zetten. Opticien verklaarde me voor gek, maar ik vond het montuur super omdat het ook de zijkanten afscherm 8) Maar dat is wel heel erg prettig met lenzen in een open auto.Rein schreef:Binnenkort ga ik voor m'n rijbewijs, dus was ik vorige week nog opzoek naar een goede zonnebril. Heb veel goeds gehoord over RB, alleen is het assortiment op dit moment om te huilen hier (zeker als je opzoek bent naar een polarized).begin volgend jaar maar weer eens kijken.
Voor mij ook, niet alleen prettig tegen de zon, maar ook voor tegenliggers met verkeerd afgestelde koplampen. Of tegenliggers die zogenaamd in de mist rijden...Rico v Velzen schreef:Vanwege mijn lenzen, draag ik ivm overgevoeligheid voor het daglicht in de auto altijd een zonnebril, zon of geen zon.
allen schreef:Op de een of andere manier word ik snel moe als ik met heldere lucht zonder zonnenbril rijd. Ik houd het zelf altijd op Oakley. Misschien niet altijd de meest 'hippe' bril, maar ze dragen prettig.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 13 gasten