sinds een week of 2 heb ik het probleem dat mijn auto steeds uit valt
loopt ook helemaal niet mooi stationair.
vooral als ik beetje gas geef en dan bijv terug schakel om tot stilstand te komen en dan koppeling intrap valt ie gewoon uit..of bij bijv. 3000rpm ineens koppeling induuw dat ie uitvalt
moet hem dan ook tot stilstand brengen met voet op rem+gaspedaal en als ik dan even bij stilstand speel met gas dan gaat ie weer normaal stationair lopen.
heb andere lmm en ecu erop gehad en bij het verwisselen van de ecu werd het iets minder maar lang niet hoe het moet zijn..mijn ecu is gechipt en heb ook de originele chip eens terug gezet maar dat mocht ook niet helpen
ook is het verbruik gemid. 1 op 3/4
mis ook echt de agressie bij volgas en heb het idee dat ie gewoon 100 pk minder heeft. pakt dus niet lekker meer op
wie kan me verder helpen???
s38b36
-
- frank de jonge
- Peter Tunissen
Dat verbruik is volgens mij redelijk normaal, zeker als je eens wat enthousiast met het lawaaipedaal om gaat?
Uitvallen van de motor lijkt heel erg op een probleem dat ik met de Impreza had; dat was een vervuilde stappenmotor. Kan 9 van de 10 keer schoongemaakt worden en anders moet hij vervangen worden: kost niet de wereld.
Uitvallen van de motor lijkt heel erg op een probleem dat ik met de Impreza had; dat was een vervuilde stappenmotor. Kan 9 van de 10 keer schoongemaakt worden en anders moet hij vervangen worden: kost niet de wereld.
-
-
vandaag inlaatbox/spruitstuk los gehad en stappenmotor en alles goed schoongemaakt,ook 2 poreuse vacuumslangetjes vernieuwd en 1 hing zelfs los..
helaas het probleem hiermee nog niet opgelost dus zal een nieuwe stappenmotor moeten monteren om te kijken of ie dan wel blijft lopen..
is wel al aanzienelijk verbeterd hierdoor!
loopt zo best goed stationair maar bij warme motor en ineens koppeling in valt ie uit of net niet uit
iemand toevallig een goed adres voor kleppen te laten afstellen int zuiden vant land??
heb het idee dat dit hoog nodig is want timing klopt imo niet helemaal meer
helaas het probleem hiermee nog niet opgelost dus zal een nieuwe stappenmotor moeten monteren om te kijken of ie dan wel blijft lopen..
is wel al aanzienelijk verbeterd hierdoor!
loopt zo best goed stationair maar bij warme motor en ineens koppeling in valt ie uit of net niet uit

iemand toevallig een goed adres voor kleppen te laten afstellen int zuiden vant land??
heb het idee dat dit hoog nodig is want timing klopt imo niet helemaal meer