Ja hoor, schaf wat mij betreft maar af. Dat is pas echt een zielige vertoning eerste klas zeg......Bert ///M3 schreef:Jullie kunnen ook wel ontzettend zeiken zegHoe vaak gebeurd zoiets nou. Ook Bavaria city racing maar afschaffen dan?
Nee en dus ga jij er niet heen. Ik ook niet maar kan voor een ander wel leuk zijn natuurlijk.Dexter schreef:Ja hoor, schaf wat mij betreft maar af. Dat is pas echt een zielige vertoning eerste klas zeg......Bert ///M3 schreef:Jullie kunnen ook wel ontzettend zeiken zegHoe vaak gebeurd zoiets nou. Ook Bavaria city racing maar afschaffen dan?
![]()
Een échte F1 race is voor ons in dit land der milieuactivisten en bemoeials sowieso niet meer weggelegd, dus weet je wat?
We gaan een dagje organiseren waarbij er een paar F1 auto's een paar rondjes met max 200 km/h door het centrum van Rotterdam scheuren. Gaaf hoor!
En nee, het is geen race want dat zou niet kunnen op die plaats. Bavaria City Racing....my ass!
En het publiek smult ervan en loopt er nog massaal voor uit ook.
De kaartjes zijn ook maar 60 Euro per stuk, een schijntje in vergelijk met het echte werk, maar wel snel verdiend.
Maar ja, wat wil je als het grootste deel van dat publiek nog nooit een échte F1 race in Nederland heeft mogen meemaken.
Ach ja, die goeie ouwe tijd komt nooit weerom....
Serieus. Als je Patjes oog- en oorgetuigeverslag vanuit de heli tenminste wilt geloven...Rico v Velzen schreef:Serieus:
PatrickCSNS9643485 op gummen schreef:De eerste run mislukte omdat er een argeloze Touran ganger op de weg reed. Was kennelijk langs de afzetting geglipt. Kwam Doornbos met 250 per aanzetten...![]()
Ja, inderdaad. Dat is ook wat ik bedoel Bert.Bert ///M3 schreef: Nee en dus ga jij er niet heen. Ik ook niet maar kan voor een ander wel leuk zijn natuurlijk.![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 5 gasten