Doornbos over de afsluitdijk

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 18 aug 2006, 13:17

Jullie kunnen ook wel ontzettend zeiken zeg :lol: Hoe vaak gebeurd zoiets nou. Ook Bavaria city racing maar afschaffen dan? :lol:

RVV

Bericht door RVV » 18 aug 2006, 13:26

Zoals ik al schreef Bert, als je net 580 euro in de justitie pot flikkert en dan dit soort berichten lees maak me dat niet echt vrolijk. :|

En dan die flitser die er staat.. doornbos had er gewoon dwars door heen moeten gaan..

Gaat me niet om Doornbos, wel of niet F1 op de afsluitdijk.

Gewoon het hele hypocriete struikrover beleid komt me de strot uit, en dan met dit soort projecten gaat Koos Spee even de Robin Hood uithangen. zum kotzen serieus.

Andre

Bericht door Andre » 18 aug 2006, 13:28

bert ik zeur niet.

Nog beter het maakt me allemaal geen reet uit. Ik stond daar niet in de file.

Maar ik kan mij wel ergeren aan zaken dat het op zieke kinderen wordt geschoven om redbull een publiciteits stunt te laten doen en dat doornbos hierdoor een wens in vervulling laten gaan.

Zouden de woorden zieke kinderen niet bij deze actie zijn genoemd. Zou heel Nederland over de zeik zijn gegaan. Ik doorzie gewoon dat dit erbij is genomen om alles wat te verzachten wat ze gedaan hebben. Marketing PR technisch natuurlijk heel slim voor de nederlanders die dat niet inzien.

Dutch

Bericht door Dutch » 18 aug 2006, 14:02

Peter Tunissen schreef:Rij je lekker op de afsluitdijk in je F1 auto, komt er zo'n gek in een gezinsbak bumperstickeren, schiet toch ook niet op.
Was de eerste run van RD niet afgebroken omdat er een Touran door het cordon agenten was gebroken? :shock:

Dat was de echte held van de dag! :lol:

RVV

Bericht door RVV » 18 aug 2006, 14:08

Serieus :?:

Tristan

Bericht door Tristan » 18 aug 2006, 14:09

Yep, die dacht: "Ik wil 1e rang zitten". :lol:

Dexter

Bericht door Dexter » 18 aug 2006, 14:12

Bert ///M3 schreef:Jullie kunnen ook wel ontzettend zeiken zeg :lol: Hoe vaak gebeurd zoiets nou. Ook Bavaria city racing maar afschaffen dan? :lol:
Ja hoor, schaf wat mij betreft maar af. Dat is pas echt een zielige vertoning eerste klas zeg...... :cry:

Een échte F1 race is voor ons in dit land der milieuactivisten en bemoeials sowieso niet meer weggelegd, dus weet je wat?
We gaan een dagje organiseren waarbij er een paar F1 auto's een paar rondjes met max 200 km/h door het centrum van Rotterdam scheuren. Gaaf hoor!
En nee, het is geen race want dat zou niet kunnen op die plaats. Bavaria City Racing....my ass!
En het publiek smult ervan en loopt er nog massaal voor uit ook.
De kaartjes zijn ook maar 60 Euro per stuk, een schijntje in vergelijk met het echte werk, maar wel snel verdiend.
Maar ja, wat wil je als het grootste deel van dat publiek nog nooit een échte F1 race in Nederland heeft mogen meemaken.
Ach ja, die goeie ouwe tijd komt nooit weerom.... :(

RVV

Bericht door RVV » 18 aug 2006, 14:14

Ik heb de laatste race op zandvoort nog ergens op video staan, 1984 was dat toch ?

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 18 aug 2006, 14:31

Dexter schreef:
Bert ///M3 schreef:Jullie kunnen ook wel ontzettend zeiken zeg :lol: Hoe vaak gebeurd zoiets nou. Ook Bavaria city racing maar afschaffen dan? :lol:
Ja hoor, schaf wat mij betreft maar af. Dat is pas echt een zielige vertoning eerste klas zeg...... :cry:

Een échte F1 race is voor ons in dit land der milieuactivisten en bemoeials sowieso niet meer weggelegd, dus weet je wat?
We gaan een dagje organiseren waarbij er een paar F1 auto's een paar rondjes met max 200 km/h door het centrum van Rotterdam scheuren. Gaaf hoor!
En nee, het is geen race want dat zou niet kunnen op die plaats. Bavaria City Racing....my ass!
En het publiek smult ervan en loopt er nog massaal voor uit ook.
De kaartjes zijn ook maar 60 Euro per stuk, een schijntje in vergelijk met het echte werk, maar wel snel verdiend.
Maar ja, wat wil je als het grootste deel van dat publiek nog nooit een échte F1 race in Nederland heeft mogen meemaken.
Ach ja, die goeie ouwe tijd komt nooit weerom.... :(
Nee en dus ga jij er niet heen. Ik ook niet maar kan voor een ander wel leuk zijn natuurlijk. :)

Dat de afsluitdijk even afgesloten is geweest tsja. Donderdag is diezelfde afsluitdijk ook afgesloten geweest vanwege een wielrenwedstrijd. Nee lekker dan moet je met de auto omrijden omdat dat stel zonodig niet over het fietspad naar de overkant kan?? Hoor je niemand over. Laat RD dan lekker een keer met zijn F1 auto daar rijden :)

Publiciteit valt wel mee denk ik, als je geen toeschouwers hebt dan is dat niet veel reclame. Even een nieuwsitem voor die dag op TV en thats it. Hier in het dorp hoor je er nog af en toe iemand over maar dat is volgende week ook wel weer voorbij. Slechte investering dan :lol:

Dutch

Bericht door Dutch » 18 aug 2006, 15:51

Rico v Velzen schreef:Serieus :?:
Serieus. Als je Patjes oog- en oorgetuigeverslag vanuit de heli tenminste wilt geloven...
PatrickCSNS9643485 op gummen schreef:De eerste run mislukte omdat er een argeloze Touran ganger op de weg reed. Was kennelijk langs de afzetting geglipt. Kwam Doornbos met 250 per aanzetten... ;)

Dutch

Bericht door Dutch » 18 aug 2006, 15:51

Rico v Velzen schreef:Ik heb de laatste race op zandvoort nog ergens op video staan, 1984 was dat toch ?
'85. Dutch was there...

Dexter

Bericht door Dexter » 18 aug 2006, 23:48

Bert ///M3 schreef: Nee en dus ga jij er niet heen. Ik ook niet maar kan voor een ander wel leuk zijn natuurlijk. :)
Ja, inderdaad. Dat is ook wat ik bedoel Bert.
Er is inmiddels al een hele generatie die nog nooit een F1 race heeft gezien in dit land.
Mijn dochter werd in '85 geboren en die weet, omdat ik vroeger vaak in mei in Zuid-Frankrijk op vakantie was, wel hoe een F1 wagen klinkt en eruit ziet. (Monaco is wat dat betreft sowieso de beste plaats omdat je vrijwel overal nog bij kunt)
Maar of zij het nog mee gaat maken dat er hier ooit nog eens een race komt waag ik te betwijfelen.
Kijk maar niet verder dan naar het berichtje van Tristan over het vrij rijden op Zandvoort....te veel herrie en dus 's avonds geen vrij rijden meer.
K*t milieuactivisten....:x

En dus blijft het behelpen met een dagje met demo's en andere ongein waar geen race-element aan te pas komt.
Maar het levert wel lekker op uiteraard!

Hans

Bericht door Hans » 19 aug 2006, 07:19

Ach als je 5 km te hard rijdt krijg een boete van 15 Euro omdat je de verkeersveiligheid in gevaar heb gebracht, nu laten ze een F1 auto met 300+ over de snelweg rijden terwijl het verkeer aan de andere kant gewoon door mag. Als er iets mis gaat (klapband, stukje vleugel breekt af) dan is de kans groot dat dat ie er overheen viegt en tussen het tegemoet komend verkeer neerkomt. En wat denk je van die vrachtwagens en bestelbussen? En SUV's? Die kijken makkelijk over de vangrail heen en zien zoiets al van ver aankomen, gaan zitten kijken wat is dat nou weer, een F1? Dat kan toch niet nog meer kijken, remmen en nog meer afleiding.en aan dit soort evenementen werkt de politie lekker mee. Ik vind het nergens op slaan. In mijn ogen hadden ze die andere baan ook gewoon moeten sluiten.

Plaats reactie