Z3 ombouwen automaat naar handbak

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Joy

Re: Z3 ombouwen automaat naar handbak

Bericht door Joy » 05 sep 2008, 19:37

VR6 automaat, die komt binnen bij http://www.500e.nl/vag/" onclick="window.open(this.href);return false;

65000 km op de klok 1996 en automatische airco, ideaal :wink:

Z3 weg, VR6 weg en dan een racer op de kop tikken.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 05 sep 2008, 20:20

Een VR6 automaat wil je niet :bag: Ellende verzekerd, komt 100% zeker voorbij :wink:

Ik reed vandaag nog achter een Integra Type R en vroeg me af wat zo'n ding nog zou kosten :lol: Tja blijft een lekker apparaat 8)

In dat lelijke rode pak koffie wil m'n vriendin absoluut niet rijden Allen :lol:

@Joy: een racer leek mij ideaal vandaar ook de aanschaf VR6 om te bekijken of dat wat is (is geen volwaardig racer maar heeft voor mij wel die functie) maar na wel geteld eentje rondje Ring en een hoop gemiste circuit dagen door allerlei redenen maar vooral werk (onregelmatige diensten) is mijn conclusie inmiddels anders :|

Momenteel zit ik aan iets te denken wat sportiever is dan de Qpe maar waar je ook sneller een stukje in gaat toeren dan de VR6. Wat dat dan moet worden weet ik niet, misschien wel niet eens haalbaar :wink:

allen

Bericht door allen » 05 sep 2008, 20:27

Die itr dus Niels. Ik heb er een keer in mogen rijden en was (ondanks dat ik gek ben op m'n speedy) toch erg onder de indruk. Praktisch, maar vooral erg leuk. Dat blok is waanzinnig.

Zeg je vriendin dat ze niet moet zeuren! Automaat, elektrische ramen... Wat wil ze nog meer? :roflol:

Joy

Bericht door Joy » 05 sep 2008, 20:33

Integra absoluut een keer mee rijden. Ontzettend leuke auto. Als je een nou een keer wil weten hoe het stuurt moeten we een keer afspreken met Michiel, een oud-collega van mij.

Afbeelding

Niels

Bericht door Niels » 06 sep 2008, 10:45

allen schreef:
Zeg je vriendin dat ze niet moet zeuren! Automaat, elektrische ramen... Wat wil ze nog meer? :roflol:
Je realiseert niet helemaal wat de gevolgen zijn binnen een relatie :lol: Geloof me, het heeft ook z'n voordelen dat ze wat met auto's heeft :wink:

@Joy: als het een serieuze kandidaat wordt dan moeten we maar eens een stukje rijden :wink: Bewust niet voordat de Z3 verkocht is, ik wil me niet verlekkeren en de Z3 verschieten omdat er een ITR moet komen :bag:

Joy

Bericht door Joy » 06 sep 2008, 10:53

:thumbup: ik hoor het wel.

allen

Bericht door allen » 06 sep 2008, 14:41

Niels, laat Michiel je op 15 november eens rondrijden op Spa. :idea:

Is de Z3 voor de vrouw en een ITR voor jou geen oplossing? Want als dagelijkse auto doet die het ook niet verkeerd. Nu geloof ik best dat een aparte zuinige woon / werk wagen misschien goedkoper in de dagelijkse kilometers is, maar ja... Je zit dan weer wel met verzekering, onderhoud, mrb, etc. voor een extra wagen. :sealed:

Niels

Bericht door Niels » 06 sep 2008, 20:27

Een ITR i.p.v. de VR6 dus :D :nah: De kosten staan niet in verhouding tot de kilometers voor zowel de ITR als de Z3 dan. De kosten van de VR6 staan nu al niet in verhouding :lol: En ook in de Z3 wordt momenteel nog geen 1000km per maand gereden wat ook mijn schuld is vandaar het ombouw verhaal. Een optie is nog wel om de Z3 om te bouwen, VR6 weg en een Lupo automaat aanschaffen. Ach, haast heb ik nu ook weer niet :wink:

Ik weet nog niet of ik de 15e erbij ben. Zou wel een mooie afsluiter zijn :D

Plaats reactie