Pescatore schreef:Joop schreef:Dat is nou het mooie aan een M3...:
Je kunt er enerzijds als een ouwe lul in rond rijden en dan gedraagt zo'n auto zich als 316i'tje..., maar als je echt haast hebt en een paar tandjes terugschakelt en toeren gaat maken, dan is het AG-spul niet meer te vergelijken met het GmbH werk.
M.a.w.: Dit Jackel en Hyde karakter is vooral bij de M-modellen nog meer aanwezig dan bij de normale (AG-)modellen
Zo, komt dat rechtstreeks uit de M3-folder of?
Noem eens 1 tamelijk recente auto, uitgerust met een atmo V8 waarvoor dit niet opgaat?
Daarbij wordt vrijwel alles alles 'laf' wanneer je met een fluwelen gasvoetje gaat rijden en het ding 'doodschakelt'.
Wat een onzin, je kan toch niet na elke bocht door trappen naar 8300RPM. Je moet er mee rijden zoals de omstandigheden het toelaten, knallen waar het kan ( maar echt niet altijd).
Dat het ding hard kan, en snel is, wil niet zeggen dat je altijd het volle potentieel wil en moet benutten, dat het kan is natuurlijk er mooi en lekker, daar niet van
Ja ook van een boulevard cruise kan ik

hebben. ( Andre, kom der maar in

) ( Nee, ik heb geen toupetje

)
Hebben we eerder over gediscussieerd; ergens het maximale uithalen ( welk produkt dan ook) doe je zelden........................