Ok , mannen meer uit mijn klasse dus, daar stond ik ff niet bij stilElmar schreef:Hanz, Ik heb het over kerels, dus borstomvang van ruim een meter...

Ok , mannen meer uit mijn klasse dus, daar stond ik ff niet bij stilElmar schreef:Hanz, Ik heb het over kerels, dus borstomvang van ruim een meter...
Met welke reden dan Elmar?? Tijd van opschakelen en dan ook weer terug moeten schakelen vlak voor een bocht? Dat weegt in dat geval dan niet op tegen 2 tellen toerenbegrenzer waarbij je snelheid redelijk gelijk zal blijven, misschien iets versnellen zelfs door je vooruitstuwing??? Of is het omdat je niet meer hoeft te schakelen op sommige stukken en dus bij het insturen een stabielere auto hebt?? Of zit er een andere gedachten achter??Elmar schreef: Heb ooit eens les gehad van Tom, in mijn 325i e30 op CPZ, daar vertelde hij mij om voor een bocht niet nog even op te schakelen, maar gewoon in de betreffende versnelling te laten staan. Duidelijk zijn rijstijl dus.
Wie is ons??? PrutserInjectTheVenom schreef: Wie heeft er zo ongeveer 10 jaar lang achter ons aan moeten wandelen voor ze met de C6 Z06 weer in de buurt kwamen
Cor Dame schreef:Wie is ons??? PrutserInjectTheVenom schreef: Wie heeft er zo ongeveer 10 jaar lang achter ons aan moeten wandelen voor ze met de C6 Z06 weer in de buurt kwamen
Rij jij ook een Viper dan???
Dat wist ik niet, dus laat eens wat foto's zien van dat hok.
Vr. Gr.
Cor
Wie zegt dat ik er indruk mee wil wekkenHANZ06 schreef:Zo, dat is erg indrukwekkend zeg dat je een t shirt van de Viper club hebt![]()
Dan zal je er ook wel 1 van de Calibra club hebben![]()
Aiko schreef:Ze zijn nu met eentje bezig met een wat lager benzine verbruik
WHAHAHAHAHAHAAHAMichel Huisman schreef:
WHAHAHAHAHAHAA,Elmar schreef:Hey Corvette jochies, pest die jongen niet zo. Hij heeft het al zwaar genoeg. Calibra in elkaar....
[streetfire]http://videos.streetfire.net/video/Stup ... 181735.htm[/streetfire]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten