Auto importeren uit de VS
-
Re: Auto importeren uit de VS
shipping koste mij 850 dollar
Arjan
ps , om het lelystad verhaal over te slaan +/- 1000 euro , is het mischien verstandiger eerst op duits kenteken te zetten en vervolgens op nederlands kenteken , duitslandland is EU dus als ie daar toegelaten is kunnen ze hem in nederland niet meer weigeren en heb je geen indivuele keuring op lelystad nodig
ps , nieuw is link ivm garantie en schade tijdens transport , errug zachtzinnig met het te vervoeren goed gaat niet echt zachtaardig
Arjan
ps , om het lelystad verhaal over te slaan +/- 1000 euro , is het mischien verstandiger eerst op duits kenteken te zetten en vervolgens op nederlands kenteken , duitslandland is EU dus als ie daar toegelaten is kunnen ze hem in nederland niet meer weigeren en heb je geen indivuele keuring op lelystad nodig
ps , nieuw is link ivm garantie en schade tijdens transport , errug zachtzinnig met het te vervoeren goed gaat niet echt zachtaardig
-
Echt mooi is dit allemaal heStéphane schreef:Loont de moeite niet. Dus ik bespaar me die moeite, met dank aan de overheid. Als je nagaat dat zo ongeveer de helft van de in NL betaalde prijs belastingen zijn.

Beter even in Amerika gaan werken en dat de auto van je dreams kopen.
- Tom V
Is het ook niet zo dat een US auto hier een stuk harder wordt afgeschreven dan een EU auto, waardoor het nog minder interessant wordt?
- Niels
- Auto: Prius+
Dat ligt er aan denk ik. Meestal zitten ze ook zeer ruim in de opties
Het is wel zo dat sommige US sport versies minder zijn zoals de E36 M3 die in US uitvoering maar 240pk heeft 

-
Wij laden elke week containers met Amerikanen en ook Japanse auto's deze week 2 FJ Cruisers en vaak voor handelaren, dus blijkbaar is het interessant om te importeren, beetje afhankelijk wat voor auto en hoe oud.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ja, da's wel duidelijk.
Ook uit andere landen kan het uit.
De vraag ging hier over een nieuwe auto en dan wordt het anders
Ook uit andere landen kan het uit.
De vraag ging hier over een nieuwe auto en dan wordt het anders

- Louis
11 Oktober ga ik naar Los Angeles, voor de fun maar ook om pick up's te bekijken. Snelle en dure auto's boeien me al minder maar als fun auto lijkt mij een 1948-1954 Chevrolet Pick up wel wat. Hoeft niet hard te gaan maar moet wel lawaai maken 8)

Zoiets, moet mat zwart zijn ( of worden )8 cylinder hebben en nog paar vereisten.
Geen BPM geen BTW geen wegenbelasting.
Hoe dat met verschepen moet en RDW keuring geen idee, daar moet ik me nog goed in verdiepen.
Zoiets, moet mat zwart zijn ( of worden )8 cylinder hebben en nog paar vereisten.
Geen BPM geen BTW geen wegenbelasting.
Hoe dat met verschepen moet en RDW keuring geen idee, daar moet ik me nog goed in verdiepen.
- Knot
Stond pas ook een artikel in autokampioen over een Dodge Magnum.
1 jaar oud, 25.000 miles gelopen, vent had m via een bekende van hem in de states laten bekijken/rijden en verschepen.
Auto was omgerekend 15.000 euro, verschepen $ 3000, verzekering $ 500 (slechts de helft van het bedrag verzekerd), daarna bpm, rdw. invoer enz enz.. kwam het totaal op 31.000 euro..... Toch niet normaal meer.
Zou je kwijt zijn als je een auto van 15.000 euro omgerekend hierheen haalt en voor circuit gebruikt? $ 3000 verschepen sowieso, verzekering sowieso maar rdw, en bpm kan je die skippen of moet er ook weer iets minimaals gebeuren omdat je de auto anders niet van de boot krijgt?
1 jaar oud, 25.000 miles gelopen, vent had m via een bekende van hem in de states laten bekijken/rijden en verschepen.
Auto was omgerekend 15.000 euro, verschepen $ 3000, verzekering $ 500 (slechts de helft van het bedrag verzekerd), daarna bpm, rdw. invoer enz enz.. kwam het totaal op 31.000 euro..... Toch niet normaal meer.
Zou je kwijt zijn als je een auto van 15.000 euro omgerekend hierheen haalt en voor circuit gebruikt? $ 3000 verschepen sowieso, verzekering sowieso maar rdw, en bpm kan je die skippen of moet er ook weer iets minimaals gebeuren omdat je de auto anders niet van de boot krijgt?
- wooter
Wat met een uit de VS geïmporteerde Porsche die in Duitsland te koop staat? Welke verschillen en/of nadelen zijn er, buiten de oranje knippers?
-
Mijn collega is van plan om een ML uit de States te importeren. Niet normaal hoe laag de prijzen voor een jonge gebruikte (nieuw model) ML liggen?
Bij heel veel dealers staan Cayenne's, X5's en ML's echt in rijen opgesteld. Dingen zijn gewoon niet meer te verkopen.
Vanmorgen stond ik bij het verkeerslicht naast een 645Ci Cabrio met een splinternieuw kenteken. Kleine plaatjes ivm amerikaanse uitvoering.
Volgens mij zit er best wel handel in dit soort auto's
Bij heel veel dealers staan Cayenne's, X5's en ML's echt in rijen opgesteld. Dingen zijn gewoon niet meer te verkopen.
Vanmorgen stond ik bij het verkeerslicht naast een 645Ci Cabrio met een splinternieuw kenteken. Kleine plaatjes ivm amerikaanse uitvoering.
-
Wij zitten dus aan de kant van de export maar staan er versteld van wat we allemaal moeten aankopen. Naast veel klassiekers hebben we de laatste weken bijvoorfbeeld diverse Toyota FJ Cruisers gedaan, BMW X5. Mercedes ML350, veel jonge trucks zoals Dodge Ram en Ford F150, Porsche Carrera, etc Er komen dus veel verschillende auto's naar Nederland, ook met verschilelnde bouwjaren.
-
Zal ik mijn collega contact met jullie op laten nemen?usa2ned schreef:Wij zitten dus aan de kant van de export maar staan er versteld van wat we allemaal moeten aankopen. Naast veel klassiekers hebben we de laatste weken bijvoorfbeeld diverse Toyota FJ Cruisers gedaan, BMW X5. Mercedes ML350, veel jonge trucks zoals Dodge Ram en Ford F150, Porsche Carrera, etc Er komen dus veel verschillende auto's naar Nederland, ook met verschilelnde bouwjaren.
- Macboy
Hier waren meerdere draadjes over. Voor meer info zie ook
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =import+VS" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =import+VS" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Marcel van Meerbeek schreef:Zal ik mijn collega contact met jullie op laten nemen?usa2ned schreef:Wij zitten dus aan de kant van de export maar staan er versteld van wat we allemaal moeten aankopen. Naast veel klassiekers hebben we de laatste weken bijvoorfbeeld diverse Toyota FJ Cruisers gedaan, BMW X5. Mercedes ML350, veel jonge trucks zoals Dodge Ram en Ford F150, Porsche Carrera, etc Er komen dus veel verschillende auto's naar Nederland, ook met verschilelnde bouwjaren.
Als ze aardig zijn

-
usa2ned schreef:Marcel van Meerbeek schreef:Zal ik mijn collega contact met jullie op laten nemen?usa2ned schreef:Wij zitten dus aan de kant van de export maar staan er versteld van wat we allemaal moeten aankopen. Naast veel klassiekers hebben we de laatste weken bijvoorfbeeld diverse Toyota FJ Cruisers gedaan, BMW X5. Mercedes ML350, veel jonge trucks zoals Dodge Ram en Ford F150, Porsche Carrera, etc Er komen dus veel verschillende auto's naar Nederland, ook met verschilelnde bouwjaren.
Als ze aardig zijn
Als jullie aardig zijn, is hij ook aardig...zeker als jullie de zaken goed regelen, dan wordt hij poeslief 8)
Ik zal jullie telefoonnummer aan hem doorgeven, misschien dat jullie iets voor elkaar kunnen betekenen?

-
Thanks, for meer info zie http://www.usa2ned.com/" onclick="window.open(this.href);return false; Ga weer ff auto's kopen, vandaag o.a. een Chrysler 300, ook een leuke auto
- Ahmed
Zo heb ik vandaag een Golf V GTI gespot...Marcel van Meerbeek schreef:Mijn collega is van plan om een ML uit de States te importeren. Niet normaal hoe laag de prijzen voor een jonge gebruikte (nieuw model) ML liggen?