Ik vind de Fiat eigenlijk net ff teveel vrouwenauto. Oogt ook heel smal omdat hij zo hoog is.
Heb de MiTo nog niet in het echt gezien, dus wellicht dat ik later wel begrijp wat je bedoeld. Vooralsnog vind ik hem mooi.

Dat is net als bij de Grande Punto waar de Mi.To. op gebaseerd is, ook standaard te hoog op de poten; maar dat is vrij gemakkelijk op te lossen.Tom schreef:...Alleen mag ie wat lager, zit teveel ruimte tussen wielen en carrosserie...
Jeetje, dat is zeker een hoop geld.StefanCS schreef: Voor de grap een offerte laten maken. Dan kom ik op 32.500 euro uit. Veel geld voor een Mito.
Wouter81 schreef:Al met al leuk karretje maar ik had niet het 'wow' gevoel. Voor het echt leuke zou het ding 180-200 PK moeten hebben en een mechanisch sper, dan heb je echt een fun ding. Nu vond ik het maar weinig meerwaarde tov. mijn Grande Punto Sport.
Ik kijk ook met veel belangstelling naar de GTA versie. Maar als een aardig aangeklede 155 pk al 32.5k kost, (dat zijn 200pk GTI getallen) wat kost een 230pk GTA dan wel niet?WJ schreef:Jeetje, dat is zeker een hoop geld.StefanCS schreef: Voor de grap een offerte laten maken. Dan kom ik op 32.500 euro uit. Veel geld voor een Mito.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten