Robin schreef:Tom schreef:romo schreef:Ding is mij te veel plastic fantastic.................................no offence verder, maar niet mijn kar, kan ie nog de beste van de wereld zijn........................nee dank u, laat maar.....................
Je hebt ermee gereden romo?
Tom heb jij al eens met een 335i gereden dan? Of een 120d/130i/135i/M3 e46/Porsche Boxster/RS4/RS6/Sti weetikveel?
Dan kunnen 'we'hier allemaal wel inpakken.

Nee maar met de meeste auto's die je noemt heb ik heb meegereden en als je zelf BMW rijd weet je min of meer wat je ervan kan verwachten toch. De eerste BMW met een echt rukinterieur moet ik nog tegenkomen (al vind ik de Z4 niet geweldig). Zelfde geld voor Audi en Porsche. Iedereen kent het en weet wat ie ervan kan verwachten.
Deze Infiniti heeft niemand hier nog gereden laat staan IRL gezien. Jij hebt em toevallig wel gezien maar de rest niet. En in autobladen heb ik er ook amper iets over gelezen want die hebben er zover ik gezien heb weinig aandacht aan besteed. Er valt dus weinig zinnigs over te zeggen.
Roepen dat het ding er plastic fantastic uitziet vind ik daarom nergens op gebaseerd. Kijk dat het geen BMW/Audi kwaliteit is dat zal niemand verbazen, maar ga dan niet zomaar dingen roepen. Net als het interieur van de Corvette, het is amerikaans dus moet het wel ruk zijn gemaakt van gerecycled plastic van mcdonalds milkshakedoppen. Het is dat er nu twee heren zo'n auto hebben en de meeste 'het licht' hebben laten zien want anders hadden sommige er hier nog zo over die amerikaan met bladveren gedacht.
Kijk ik zou waarschijnlijk ook naar huis gaan met de 335i als ik voor de keus stond, maar ik roep dan geen loze kreten die nergens op gebaseerd zijn.
Beter is het om gewoon te zeggen dat je nooit in zo'n rebadged-Nissan zou willen rijden, zonder status, en daarom liever de BMW wilt. Dan ben je tenminste eerlijk.
Vind het ook zo hypocriet want als iemand hier morgen op DF komt met zo'n kar dan is het oeh-ah en wat een gave auto voor de centen. Die haalt de 3 of 4 pagina's wel bij 'mijn auto'.
Heeft iemand die man met die Pontiac GTO ooit gezegd dat ie lelijke plastic fantastic auto heeft en de wegligging niet zo goed is als de moderne 135i? Vast niet. Dat terwijl topics over die auto altijd vol lof staan en hij bakken aandacht krijgt bij de CBR. Wat als hij hier niet rondhing en er iemand een topic opende over die relatief onbekende amerikaan, waar misschien een enkeling op DF ooit mee gereden heeft. Zo'n topic zal snel doodbloeden als iedereen post adhv de standaard vooroordelen.