Zo dan

even een auto afkraken hier.
Kunnen jullie mij uitleggen waarom die Infinity maar een hok is die jullie niet hoeven?
Waar ik het helemaal mee eens ben:
- restwaarde sucks ('dikke' onpraktische auto's is sowieso max afschrijven, zeker van een vreemd merk dat niemand kent)
- merkje nietszeggend/mist status
- en de kwaliteit, zijn vooroordelen maar neem aan jullie gelijk hebben dat het interieur en materiaal niet zo perfect is als bij de duitsers.
Maar voor de rest klinkt het super. Waarom plakken jullie op de 135i en 335i het label 'superkar', weinig beters te krijgen voor de centen, en zou je deze auto laten staan of gelijk afschrijven?
Goed bij die test op Edmunds zijn ze niet positief maar toch.. voor 50k een 3,7 V6, 330pk en sper in een mooi jasje klinkt niet verkeerd. Daar moet je zeker plezier mee kunnen hebben.
Hier in Nederland zou ik het er niet aan uitgeven maar als de restwaarde goed is dan zou het zeker een optie zijn om naar te kijken als je voor zoiets in de markt bent. Dat ie dan alsnog af valt kan best (ken die hele kar niet en ook nooit wat over gelezen) maar vind het op papier en qua looks een mooi ding.