Bericht
door allen » 19 aug 2008, 23:33
Het laatste half jaar gaat helaas niet zoals ik dat wil. Langere wachttijden en toch regelmatig een keer extra terug voor werkzaamheden die niet naar behoren uitgevoerd zijn. En dat toch steeds als m'n enige aanspreekpunt met (voor mijn gevoel) voldoende technische kennis er niet is. Helaas (maar goed voor hem) mag hij binnenkort weer een stapje omhoog op de ladder, zodat ik nu echt het ergste vrees voor volgend jaar. We zijn daar met z'n allen toch al meer dan 15 jaar tevreden klanten geweest.
Ze weten wat ik ervan vind dat het blok nu pas open gaat. Ik heb ze ook verteld hoeveel uur er begroot was voor het het uithalen, compleet demonteren, reinigen, bewerken, in elkaar zetten en weer terugbouwen van een m40 blok. Dat ligt een stuk lager dan de 28 uur die zij nu al bezig zijn, zonder dat het blok echt open is geweest. De toezegging dat ze me onmogelijk die 28 uur in rekening kunnen brengen heb ik, daar vertrouw ik wel op. Alleen wanneer ze nu weer gaan beginnen kan ik ook wel raden dat de eindrekening om en nabij de 5k gaat komen. Kan ik allerminst blij mee zijn, maar uiteindelijk een aftrekpost. Mijn onvrede zit nu vooral in de afgelopen paar maanden dat ik de auto ophaal en direct weer weg kan brengen. Spuiten ze onder garantie een tankklep, krijg ik hem vernaggeld op de auto terug. Verwisselen ze een oliedruksensor, heb in nogsteeds een probleem. Wisselen ze een of andere schakelaar, blijft het probleem. Dan vraag je je toch af of ze niet gewoon horen te controleren of alles in orde is voor je de klant belt dat de auto klaar staat.