BMW 3 serie Coupe E92

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Wouter81
Berichten: 9424
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86|California|Grand Vitara
Locatie: Curaçao

Bericht door Wouter81 » 19 aug 2008, 12:27

Rico v Velzen schreef:
Rico v Velzen schreef:Praktisch gezien zal ik altijd voor een touring gaan. helemaal nu er straks een 2e kleine aankomt over 2,5 maand.

Hahaha dit schreef ik 2,5 jaar geleden, het bewijs dat ik consistent ben ik mijn autokeuzes. Er komt nu weer een kleine aan en heb weer voor een touring gekozen :lol:
En over 3 jaar post je weer dat er een kleine aankomt en je voor een touring hebt gekozen. :wink:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 43049
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.51
Locatie: Boven Barcelona

Bericht door Arthur » 19 aug 2008, 13:32

Dan moet 'ie echt aan de SUV :lol:

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 19 aug 2008, 14:58

lol ik heb nu zo n groot homp vlees. uberlol.

Maar ik meen dat nog steeds een m3 is geen e30 of e36 meer. Tis gewoon een grote auto. Voor circuit ramwerk niet meer geschikt. Inderdaad liever een 1 serie voor dat werk. Maar als luxe M familie car toch wel intressant zeker met 8400 toeren.

Toch wel mooi om terug lezen inderdaad. Maar me mening is niet veranderd van de m3 als je hem in het perspectief trackday auto zet. Dan is een 130i de leukere bochtenridder.

Martijn
Berichten: 787
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59

Bericht door Martijn » 19 aug 2008, 15:19

Andre schreef:lol ik heb nu zo n groot homp vlees. uberlol.

Maar ik meen dat nog steeds een m3 is geen e30 of e36 meer. Tis gewoon een grote auto. Voor circuit ramwerk niet meer geschikt. Inderdaad liever een 1 serie voor dat werk. Maar als luxe M familie car toch wel intressant zeker met 8400 toeren.

Toch wel mooi om terug lezen inderdaad. Maar me mening is niet veranderd van de m3 als je hem in het perspectief trackday auto zet. Dan is een 130i de leukere bochtenridder.
En als je dan een E60M5 eens langs de meetlat legt voor dit doel? Die is welliswaar nog iets groter/zwaarder, maar ook een flinke klap sneller en nog meer op Autobahn-gebruik afgestemd. M3 = bootje leuk voor NL, M5 is jacht voor Cannes 8)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 18 gasten