En over 3 jaar post je weer dat er een kleine aankomt en je voor een touring hebt gekozen.Rico v Velzen schreef:Rico v Velzen schreef:Praktisch gezien zal ik altijd voor een touring gaan. helemaal nu er straks een 2e kleine aankomt over 2,5 maand.
Hahaha dit schreef ik 2,5 jaar geleden, het bewijs dat ik consistent ben ik mijn autokeuzes. Er komt nu weer een kleine aan en heb weer voor een touring gekozen
BMW 3 serie Coupe E92
-
Wouter81
- Berichten: 9534
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Locatie: Curaçao
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
lol ik heb nu zo n groot homp vlees. uberlol.
Maar ik meen dat nog steeds een m3 is geen e30 of e36 meer. Tis gewoon een grote auto. Voor circuit ramwerk niet meer geschikt. Inderdaad liever een 1 serie voor dat werk. Maar als luxe M familie car toch wel intressant zeker met 8400 toeren.
Toch wel mooi om terug lezen inderdaad. Maar me mening is niet veranderd van de m3 als je hem in het perspectief trackday auto zet. Dan is een 130i de leukere bochtenridder.
Maar ik meen dat nog steeds een m3 is geen e30 of e36 meer. Tis gewoon een grote auto. Voor circuit ramwerk niet meer geschikt. Inderdaad liever een 1 serie voor dat werk. Maar als luxe M familie car toch wel intressant zeker met 8400 toeren.
Toch wel mooi om terug lezen inderdaad. Maar me mening is niet veranderd van de m3 als je hem in het perspectief trackday auto zet. Dan is een 130i de leukere bochtenridder.
-
Martijn
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59
En als je dan een E60M5 eens langs de meetlat legt voor dit doel? Die is welliswaar nog iets groter/zwaarder, maar ook een flinke klap sneller en nog meer op Autobahn-gebruik afgestemd. M3 = bootje leuk voor NL, M5 is jacht voor Cannes 8)Andre schreef:lol ik heb nu zo n groot homp vlees. uberlol.
Maar ik meen dat nog steeds een m3 is geen e30 of e36 meer. Tis gewoon een grote auto. Voor circuit ramwerk niet meer geschikt. Inderdaad liever een 1 serie voor dat werk. Maar als luxe M familie car toch wel intressant zeker met 8400 toeren.
Toch wel mooi om terug lezen inderdaad. Maar me mening is niet veranderd van de m3 als je hem in het perspectief trackday auto zet. Dan is een 130i de leukere bochtenridder.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: beske en 10 gasten
