Gaaf, ze hebben de zuignap gezien, ruitje gekraakt met schroevendraaier (raamrubber ook nog kapot maar zo hoor je minder lawaai ipv ingooien/intrappen), gps ontvanger losgetrokken (en gesloopt want de helft van de kabels hing nog aan de stuurkolom waar ik ze weggestopt had), en dashbordkastje open.. pda lag er nog in en was dus ook weg, dat is mijn fout. Maargoed, ik dacht zal in Waddinxveen niet gebeuren, als ik in risicosteden parkeer neem ik de pda wel mee maar dacht dat er hier niets zou gebeuren. Ook al lag de pda erin of niet, ruitje had er sowieso uit gelegen en gps ontvanger gejat.. maar die rotzooi zeg, godverdomme, ben zelf bij carglass een half uur aan t stofzuigen geweest zodat t echt goed gebeurt maar weet zeker dat je glas tegen blijft komen.... teringlijers zijn het godver.
Zit nu een plexiglas ruitje in met ducktape en zodra de ruit binnen is even de hele deur uit elkaar om schoon te maken en de nieuwe ruit te plaatsen. Er is trouwens een schroevendraaier tussengezet om de ruit zachtjes te laten springen, meeste glas lag buiten, heb ik netjes opgeveegd voor de spelende kinderen enz, daarna plastic tasje, grote stukken glas in een tasje gedaan, richting carglass, uurtje later weer op pad, maar dat glas blijft wel een tijdje tevoorschijn komen.
Ergste is de gegevens die op de pda stonden, 1GB SD kaartje, tomtom helemaal ingericht, flitspalen, stemmen, poi's enz, hoop filmjes in pocketpc formaat, foto's... echt KUT...
Vanmiddag even erachteraan laten bellen via wat connecties, eerst voor 100 euro de pda terug zien te krijgen en daarna uitzoeken wie erachter zit.... dus binnenkort nog de voorruit vervangen ook als het meezit...
[img
[img
[img
[img