Je verwacht een stortvloed aan water?Ralph Wolf schreef:hier gaat het ook lekker los op het moment,
ben net op tijd klaar iig
regenbanden zitten erop
tot morgen!
[13 augustus 2008]DF @ Zolder deel I
- Tom V
Dat laatste ben je in ieder geval goed in, dat eerste mag je morgen weer bewijzen 8) .Mark Nauta schreef:Oke dan!!! Want ja....ik kom voor 2 dingen. Foto's maken en dom lullenPeter Tunissen schreef:Mij best of je kunt ook met Dex meelopen; die komt ook en weet de goede foto-locaties ook vast wel te vinden.
En ik wil je ook altijd wel ergens langs het circuit droppen zodat je geen pleuris-eind hoeft te lopen.![]()
- Paul Broere
- Auto: Porsche Taycan / BMW Z4M / Mx5
jeez... net 50 minuten bezig geweest met 2 wielen wisselen.
iemand had ze nogal vast aangedraait, zelfs op de kruissleyutel springen hielp niet. Gelukkig heb ik nog een grote stalen buis gevonden...
Als ik morgen pas zou wisselen had ik dus mooi een probleem...
de auto staat er nu iig klaar voor, morgen om 08:00 nog ff uitlijnen en dan op pad.
Ik heb er zin in!
iemand had ze nogal vast aangedraait, zelfs op de kruissleyutel springen hielp niet. Gelukkig heb ik nog een grote stalen buis gevonden...
de auto staat er nu iig klaar voor, morgen om 08:00 nog ff uitlijnen en dan op pad.
Ik heb er zin in!
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
LOL, gisteravond ook bezig geweest. Zag dat er ook een draadeinde mee los kwam. Heb ze dus maar alle 16 gecontroleerdPaul Broere schreef:jeez... net 50 minuten bezig geweest met 2 wielen wisselen.
Ik heb er zin in!
- Ralph Wolf
-
Dexter
Zo te zien op mijn neerslagkaartjes blijft het redelijk droog vanmiddag. 8)
Op CPZ valt het er wel met bakken uit......
http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html
Bovenin klikken op M-Europa (in groen) en daarna iets meer naar rechts op '3h Niederschlag'
Je kunt daarna klikken op de kaartjes met steeds drie uur tijdsverschil ertussen.
Op CPZ valt het er wel met bakken uit......
http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html
Bovenin klikken op M-Europa (in groen) en daarna iets meer naar rechts op '3h Niederschlag'
Je kunt daarna klikken op de kaartjes met steeds drie uur tijdsverschil ertussen.
- Koen
- Dennis van der Schoot
- Paul Broere
- Auto: Porsche Taycan / BMW Z4M / Mx5
wat zijn we er allemaal vroeg bij.
net terug van auto uitlijnen... hij stond eigenlijk best goed. Beetje nagatief camber, en toepsoor iets verminderen.
Voor de heenreis zitten de weg-bandener weer onder.
10 uur ben ik weg... +/- 2 uur rijden, dus ik zie jullie zo in Zolder!!!
*kijkt nog ff een laatste keer naar het weer*
hmmm, niet veel veranderd sinds gisteravond laat...
net terug van auto uitlijnen... hij stond eigenlijk best goed. Beetje nagatief camber, en toepsoor iets verminderen.
Voor de heenreis zitten de weg-bandener weer onder.
10 uur ben ik weg... +/- 2 uur rijden, dus ik zie jullie zo in Zolder!!!
*kijkt nog ff een laatste keer naar het weer*
hmmm, niet veel veranderd sinds gisteravond laat...
-
Dexter
- Peter Tunissen
-
Steven964
Ik ben er ook met mn gedachten niet bij vandaag
Had liever op circuit gezeten, damn. Maarja, de nieuwe tracktool is er pas vrijdag... misschien 28ste in Zandvoort
En 3 september zowiezo op Zolder terug, joehoe 8)
Hoop dat ze ginder droog hebben, de DF'ers... hier is het in elk geval sinds vanmiddag mooi droog en zonnig ! Maar Zolder ligt wel 150km verder naar ZO...
Ben benieuwd naar hun bevindingen en verhalen
Had liever op circuit gezeten, damn. Maarja, de nieuwe tracktool is er pas vrijdag... misschien 28ste in Zandvoort
En 3 september zowiezo op Zolder terug, joehoe 8)
Hoop dat ze ginder droog hebben, de DF'ers... hier is het in elk geval sinds vanmiddag mooi droog en zonnig ! Maar Zolder ligt wel 150km verder naar ZO...
Ben benieuwd naar hun bevindingen en verhalen
- Corvette
Ben je toch lekker druk met al die bandenwissels
Regenbanden---slicks---regenbanden---slicks---regenbanden
Vond het gisteren nog waardeloos dat ik niet kon rijden, maar met zulk weer ben ik eigenlijk zelfs een beetje blij dat ik niet kon.
Ik hoop dat jullie ondanks het kutweer wel een fijne en gezellige dag hebben gehad mannuhh.
Vriendelijke groet
Cor
Regenbanden---slicks---regenbanden---slicks---regenbanden
Vond het gisteren nog waardeloos dat ik niet kon rijden, maar met zulk weer ben ik eigenlijk zelfs een beetje blij dat ik niet kon.
Ik hoop dat jullie ondanks het kutweer wel een fijne en gezellige dag hebben gehad mannuhh.
Vriendelijke groet
Cor
-
René130i