allen schreef:Zo simpel ligt dat niet Nandor. De douane is helaas niet dom. het blijft dan een klein gokje of je toevallig aangehouden wordt of niet.
Laat ze toch in het hol van een bolletjes slikker kijken.................

Oeps

allen schreef:Zo simpel ligt dat niet Nandor. De douane is helaas niet dom. het blijft dan een klein gokje of je toevallig aangehouden wordt of niet.
Koop die ebel, rood met zwarte band ( geen judo klokNandor schreef:Robin zit ik met een grote kast en band direct vast aan Rolex of Breitling?
Seiko heeft een horloge met alarm voor bergbeklimmers oid, dat formaat. Zit een knop op die ze in Tokio nog zien. Mooi ding, zoiets zoek ik qua formaat.
Andre had ook nog wel een knap ding te koop, Seamaster oid geloof ik.
N
elk merk maakt tegenwoordig bijna wel kasten van 42mm+Nandor schreef:Robin zit ik met een grote kast en band direct vast aan Rolex of Breitling?
Seiko heeft een horloge met alarm voor bergbeklimmers oid, dat formaat. Zit een knop op die ze in Tokio nog zien. Mooi ding, zoiets zoek ik qua formaat.
Andre had ook nog wel een knap ding te koop, Seamaster oid geloof ik.
N
Absoluut wachten! Zorg dat je alle info meeneemt (zoals b.v. NL prijzen) en je kunt een horloge scoren voor +- 30 a 40% minder dan hier...Rob Schouten schreef:Ik ga in oktober naar NYC, is het handig om te wachten en daar iets te kopen? Ik wil een niet te opzichtige klok, stalen band, niet te groot, geen extra fratsen, alleen tijd en datum.Heb een lichte voorkeur voor Omega.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, L5S1, MarcelV, mark123, Semrush [Bot], SlowCo en 8 gasten