Een Suzuki DRZ 400 S omgebouwd tot SM met de volgende lijst aan onderdeeltjes...
- Excel velgen, Talon naven
- Braking 4 zuiger klauw & volledig zwevende 320 remschijf
- Nissin 14mm rempomp
- Volledige open Akrapovic Evolution titanium uitlaat
- Hotcams nokkenassen (in- & uitlaat)
- Keihin FCR carburateur
- Compressieverhoging (van 12,3:1 naar 13,2:1)
- CRD Framebeschermers
- CFC Case-guards
- Kunstof tank van DRZ400E
- TAG Metals MATRIX kroonplaten
- TAG Metals T2 Fatbar stuur
- UFO Handkappen
- UFO Led achterlicht
- Polisport EMX lampenmaske
- One Industries stickerset
- Allen onnodige meuk verwijderd (duostepjes, knippers, spiegels (één ander exemplaar gemonteerd), etc)
Dit is goed voor wat meer dan 50pk op 120kg. Dit in combinatie met een korte versnellingsbak en het altijd aanwezige koppel van een 1cilinder maakt het een verdomd snel machientje
En dat ziet er dan zo uit:
En natuurlijk geen foto's zonder filmpje...
http://www.youtube.com/watch?v=CWAVOeDCu6Y" onclick="window.open(this.href);return false;
(stunts preformed on a closed road)
