Ik wil er ook 1.
Ilija, Rico snapt het NOG niet!!!Rico v Velzen schreef:Ik snap de achterliggende gedachtes allemaal, maar Macboy slaat wel een beetje door hoor.
35K is serieus veel geld voor iets wat net zoveel emotie bied als het gehaakte tafellakentje van mijn oma
Deze brief van Honda Nederland heb ik ook bij de dealer gelezen. Interieurkleur in combinatie met bepaalde lakken zijn gewijzigd. Zo is in ons geval geen Ivoor meer mogelijk met Neutron BlueIk ben gister wezen kijken naar een nieuwe auto voor de lease en bij de honda dealer kreeg ik een brief in handen met daarop de volgende informatie:
- De bestelling van een nieuwe civic hybrid nu resulteert in de levering van de 2009 versie. (gezien de levertijd van ~5 maanden)
- Er zit een embargo op de exacte informatie en het beeldmateriaal.
Om toch de klanten goed te informeren is er het een en ander aan informatie verstrekt.
Exterieur:
- Nieuwe grille en voorbumper met een krachtige uitstraling
- Donkerdere koplampen
- Aan de achterkant lichte wijzigingen aan het 3e remlicht en het achterlicht.
De lichtmetalen velgen worden vervangen door nieuwe 5-spaaks lichtmetalen velgen.
Interieur:
- Grijs wordt zwart, ivoor blijft beschikbaar
Standaard uitrusting:
- Parkeersensoren achter
- Opening achterklep met afstandsbediening
- One touch passeer knipperlicht (ala VW?)
- Footlights (verlichte voetruimte voorin)
- Courtesy lights (verlichting grond bij openen deur)
MTO & kleurenaanbod:
- Nighthawk black pearl wordt vervangen door crystal black pearl (zie honda accord)
- Taffetta white solid wordt vervangen door premium white pearl.
De technische specificaties blijven gelijk aan het model van 2008 en er dient rekening gehouden te worden met een prijsverhoging !! van 750 - 1000 euro.
Definitieve prijzen: augustus.
Wat dacht je van Type-R logo's op je hybride..ja, bestaat echtWouter81 schreef:Da's net zoiets als een tattoo van de Hell's Angels laten zetten terwijl je in de schuur een Puch Maxi hebt staan.Macboy schreef:
Ik bestel hem met rood leder met zwarte stiksels, ook geperforeerd en een ringsticker gefrased op de middenarmsteun hehehe![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten