Mijn eisen zijn
1:Moet goede grip hebben op droog wegdek
2:Een goede handling
3:Een beetje levensduur is uiteraard ook niet verkeerd

Oja,het gaat om een band in de maat 225/40 18inch.
Alvast bedankt
RE050A heeft mijn voorkeur. Beste band die ik heb gehad. Mijn huidige set is er bijna doorheen en ik ga wederom voor deze banden, alleen niet meer voor de runflats. Die zijn net wat te stug en spoorgevoelig.Knot schreef:De Goodyear F1 vond ik snel cuppen op de randen als je een beetje ging hoeken, ook met hogere spanning erin.
De RE050 doen t prima als de auto niet te zwaar is (Niet onder een 350Z zetten dus).
Pilot Sport (PS2) doet het altijd wel goed, maar kost wel wat meer.
Ik zou ook de Conti SportContact 3 overwegen.
Da's zeker waar, maar je moet geluk hebben dat je net nog een partijtje treft. Ze zijn namelijk uit de handel (vervangen door RE050A). De S03's heb ik nog vóór, maar achter zitten nu RE050A's. Op de Skoda wel te verstaan. Gek genoeg slijten de achterbanden daar harder op...david schreef:onder mijn auto, zwaar+ awd doen de bridgestone's potenza PP S03 het perfect. kan ze dan ook iedereen aanraden. goed kleefrubber!
Ik kreeg van Bridgestone NL een mailtje terug dat ze nooit van de RE-01R gehoord hebben. Heb ze maar vrolijk een mailtje terug gestuurd met een link naar de amerikaanse sitelancerevoclub.org schreef: Bridgestone RE-01R zit ik ook op te wachten maar niemand kan mij vertellen wanneer die beschikbaar komen in België/Nederland..
Spaanse Fiat?Seat is toch van Vw henry.Moet jij wel weten haha.Wat zit er standaard onder de Cupra Henry,en hoe bevalt dat?Henry Hemmes schreef:Heb je al een keuze kunnen maken meneer visser, tussen jou honda en mijn spaanse fiat zit niet veel verschil fwd daarom moet je maar even een blokje om bij de Vries .
Daar had je op Lelydorp zo'n mooie verklaring voor.Marc schreef:De wang van de RE050A is zéér stijf, maar desondanks ging mijn auto er vaag van sturen. Net alsof het loopvlak veel meer vervormt. Heel vreemd. De michelins hebben weer relatief zachte wangen, maar de stuurprecisie is op mijn wagen veel groter....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten