Ik heb zo'n mijn ideeen over het kopen van een auto. Ik wil hem dan rustig aan ombouwen tot een redelijke racer

Heeft iemand leuke ideeen voor mij of weet iemand nog wat leuks te koop???
Dank je wel..
okiEnergy schreef:Tsja het is natuurlijk net wat je eigen smaak is en je budget natuurlijk. Een E30 of een E36 doen het altijd goed als racertjes.
BTW: Stel je even voor
Mustan23 schreef:Weet iemand nog een goede site ipv autotrader.nl?
Die zocht ik jaRico v Velzen schreef:www.gaspedaal.nlMustan23 schreef:Weet iemand nog een goede site ipv autotrader.nl?
+1Dennis Cavallino schreef:Op www.dnrt.nl staan bij te koop aangeboden vaak wel wat E30's die geschikt zijn voor ombouw tot racer, of al volledig raceklaar. Ook onderdelen zoals onderstellen, sper, rolkooi zie je er regelmatig. Laat je informeren over het opbouwen/prepareren, er zijn hier voldoende draadjes over E30's.
Die kun jedan beter laten staan...erg duur in onderhoud en onderhouds gevoelig...Mustan23 schreef:Mijn voorkeur zou toch uitgaan naar een Lancia Delta intergrale maar jah..die zijn wat te prijzig en schaars..
Ik hooor jullie ideeen graag tegenmoet!
Groetjes,
Bert ///M3 schreef:+1Dennis Cavallino schreef:Op www.dnrt.nl staan bij te koop aangeboden vaak wel wat E30's die geschikt zijn voor ombouw tot racer, of al volledig raceklaar. Ook onderdelen zoals onderstellen, sper, rolkooi zie je er regelmatig. Laat je informeren over het opbouwen/prepareren, er zijn hier voldoende draadjes over E30's.
Het enige nadeel is dat het vaak niet 100% naar je zin is als je een complete auto koopt dus meestal gaat het alsnog geld kosten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast