bluf! 8)Elmar schreef:De Vito gewassen. Morgenochtend even het palletje gips uitladen...en dan knallen op CPZ.
[31 juli 2008]DF @ CPZ deel V alweer
- Peter Tunissen
-
- Marcel H.
Top!Peter Tunissen schreef:Wat we overigens wel geregeld hebben is dat Mickey's open is.
Dus dat scheelt weer een kwartiertje langer kunnen slapen omdat de boterhammen met kaas niet gesmeerd hoeven te worden.

Mwoah, 't is nu vakantie-periode. Denk dat het wel in 1.15 - 1.30 uur kan.Kees Bunk schreef:Ik kom morgen sowieso kijken. De routeplanner jaagt me over de Ring-Zuid van Amsterdam, dus dat wordt denk ik vroeg uit bed. Barneveld-Zandvoort ongeveer 1.45 uur denk ik?
Tot morgen allemaal.
- GTRene
Thnx Rico, hoop dat jij er ook snel weer bij kan zijn bij die dagen...
eneuh goed geregeld Peter van Mickeys 8) klasse.
Ik heb er zin aan alles gecheckt olie op max pijlstok...ow bandjes vergeten maar dat voelde goed dus ach...die laatste seconde hoef ik niet 8)
heb er zin aan, zo weer ff wat katoen kleding bj elkaar, laatste haren van men kop schere scheelt weer gewicht
en op naar zandveurt 8)
see you all tomorrow guys and gals
ow mensen vergeet niet je afstandsverklaring mee te nemen en te tekenen, scheelt weer tijd 8)
eneuh goed geregeld Peter van Mickeys 8) klasse.
Ik heb er zin aan alles gecheckt olie op max pijlstok...ow bandjes vergeten maar dat voelde goed dus ach...die laatste seconde hoef ik niet 8)
heb er zin aan, zo weer ff wat katoen kleding bj elkaar, laatste haren van men kop schere scheelt weer gewicht

see you all tomorrow guys and gals

ow mensen vergeet niet je afstandsverklaring mee te nemen en te tekenen, scheelt weer tijd 8)
- Dennis Cavallino
Hele avond tot aan zojuist aan de bijrijdersstoel lopen klooien... wat een kutwerk.
Handig als de ene helft van je spullen thuis en de andere in je werkplaats 25km verderop liggen en je vriendin de ('snelle') auto mee heeft.
Morgen nog ff voor aanvang een M10 moertje scoren zodat de stoel ook echt vast kan.
Truste!

Handig als de ene helft van je spullen thuis en de andere in je werkplaats 25km verderop liggen en je vriendin de ('snelle') auto mee heeft.

Morgen nog ff voor aanvang een M10 moertje scoren zodat de stoel ook echt vast kan.

Truste!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Knot
Altijd jammer vind ik dat... zelf 1x af moeten melden maar ik ben dan wel zo sportief om het inschrijfgeld niet terug te vragen....Peter Tunissen schreef:Vanavond nog even vier last minute afmeldingen, dus het wordt niet te druk gelukkig.
Tot morgen(vroeg)!

Gisteravond stond alles al klaar, netjes in een tasje in de gang, helpje ernaast, handschoenen liggen standaard in de auto, lekker om 21:30 gaan slapen en op tijd eruit. Zo nog even de tuin aanvegen en het balkon soppen en dan ga ik in de richting.. tot zo!
- RVV