BMW E36 M3 GT
- Knot
Tsja.. ik heb ook naar E36 328i coupe gekeken, pak je voor 6k ongeveer op dan is het helemaal weinig te verliezen.. maar op een of andere manier wil je toch dat metaalachtige hoogtoerige ///M geluid horen... 8)
Ga je naar E46 M3 kijken wil je eigenlijk toch wel garantie, liefst huisselectie (sowieso door de verhalen over die geplofte blokjes, terugroepacties etc.. zeker met mijn rijstijl).
Die bij Martinistad staat is ook mijn smaak, kleur, interieur, velgen, geen cassettedinggeval... maar die krijg je ook niet mee voor minder dan 33k vrees ik.
Ga je naar E46 M3 kijken wil je eigenlijk toch wel garantie, liefst huisselectie (sowieso door de verhalen over die geplofte blokjes, terugroepacties etc.. zeker met mijn rijstijl).
Die bij Martinistad staat is ook mijn smaak, kleur, interieur, velgen, geen cassettedinggeval... maar die krijg je ook niet mee voor minder dan 33k vrees ik.
- Erik K.
- duifjes.com
- duifjes.com
- Niels
- Auto: Prius+
Dan lijkt het me simpel: KOPEN DAT DINGKnot schreef:.... allemaal zaken die je aan kunt pakken waar ik van een onbekende auto helemaal niet weet waar ik terecht kom. Deze auto heeft het gewoon 15.000km prima gedaan en ik was er erg blij mee... voor 4k onderhoud gedaan om m netjes te kunnen verkopen (met werkende aircon, alle rubbers nieuw, remmen nieuw enz enz)... wist ik veel dat ik snel samen zou gaan wonen en van werkgever zou switchen waardoor de bijtelling/leasebak weg zou vallen, meer ging verdienen etc etc.... Als je alles vooraf wist was t ook niet leuk meer toch?

Laatst gewijzigd door Niels op 26 jul 2008, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Knot
Tsja, bij verkoop in november 2006 zei ie erbij dat ik m nog wel terug kon kopen als ik er weer zin in had maar misschien heeft ie zich bedacht inmiddels (of gerealiseerd dat t misschien toch wel een voordelige deal was).
Aan de ene kant misschien beter voor mij(n spaarrekening)....
En toch blijft t kriebelen... zo lang al niet met een dik rookgordijn de straat uit gereden....
Aan de ene kant misschien beter voor mij(n spaarrekening)....
En toch blijft t kriebelen... zo lang al niet met een dik rookgordijn de straat uit gereden....
- Knot
Zat ik ook aan te denken... wel ideaal met krassen/ducttape etc en technisch in orde, alleen Paul verkoopt vaak auto's (wekelijks) zonder dat ze op de site komen dus om een of andere reden loopt dit ding niet snel in de verkoop, dat brengt vraagtekens op.Joy Jolliffe schreef:Is die 7500 eur kostende omgebouwde 325i (naar S50B30) van Paul Vlasblom niks ?
- Joy