Motorisch blijft ie stock?
Heb je zondag aan de ring nog even gespot, maar blijkbaar herkende je ons niet (zwarte e39 M5)

daar ben ik al aardig mee bezig geweest... Achterbank e.d. zijn al weg. Ga em nog wat hardcorderderder proberen te strippen 8)indobesar schreef:Haal je de rest van het interieur er ook nog uit?
hij blijft idd gewoon stock, vooralsnog heb ik genoeg power om me te vermaken.Dennis Schroyen schreef:Hey Metchu, ziet er lekker uit zeg!
Motorisch blijft ie stock?
Heb je zondag aan de ring nog even gespot, maar blijkbaar herkende je ons niet (zwarte e39 M5) Laughing
ja euhm, ten eerste, dat ben ik niet op de foto en ten tweede ik heb em geprobeerd eraf te halen, maar dat ding zit gewoon vastgeroestRob Schouten schreef:Ziet er allemaal goed uit, had je met die slijptol niet meteen even de trekhaak er vanaf kunnen slijpen
Tom944 schreef:Voor iemand die zulke films kan maken maak je verrot slechte foto's. Ziet er goed uit, volgens mij een heerlijk circuit autotje!
Dat draaien met het tankpistool heb ik geprobeerd, alle kanten op, helpt niet...GTRene schreef:
en met dat tanken das lastig...soms kan je proberen het tankpistool anders te draaien de richting waar de buis heen loopt en dus de benzine niet teruggekaatst wordt waardoor het pistool afslaat...
of je hebt een afgebroken terugslag klepje in je vulbuis zitten....das dan minder...moet je dat eruit vissen.