Jurriaan, nogmaals TOP (en je bent natuurlijk een HELD). Dankjewel en het was gezellig
Renault Clio Circuit-brenner
-
Metchu
Renault Clio Circuit-brenner
lekkere franse roestbak 8) Zit nog een hoooooooop werk aan, maar dit wordt mijn racer 8)

Jurriaan, nogmaals TOP (en je bent natuurlijk een HELD). Dankjewel en het was gezellig
Laatst gewijzigd door Metchu op 19 dec 2008, 14:22, 3 keer totaal gewijzigd.
- Casper
Echt een pluim dat mensen elkaar hier op DF altijd zo helpen. Heb ik nog nergens anders zo gezien [img:33:15]http://i.fok.nl/s/thumbsup.gif[/img]
-
Metchu
-
Luco
-
Metchu
Merken interesseren mij niet echt Luco
Als het maar leuk rijdt. Hiervoor ook al een frans hok gehad
Anyway, bedankt voor het aanbod.
Het is nu zaak om dit ding mooi te strippen en even compleet te maken. Weet nog niet precies wat ik ermee wil, maar ik heb de tijd 8) (hij is technisch in ieder geval in goede staat, van buiten heeft het wat werk nodig, maar das niet zo boeiend voor een racer
)
De clio 16v kan ik nu in ieder geval wel van m'n lijstje afstrepen 8) Nog een hoop auto's te gaan
Het is nu zaak om dit ding mooi te strippen en even compleet te maken. Weet nog niet precies wat ik ermee wil, maar ik heb de tijd 8) (hij is technisch in ieder geval in goede staat, van buiten heeft het wat werk nodig, maar das niet zo boeiend voor een racer
De clio 16v kan ik nu in ieder geval wel van m'n lijstje afstrepen 8) Nog een hoop auto's te gaan
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Dennis van der Schoot
- Jurriaan
Afwijking in de Land Rover community. Daar staat zoiets nooit langer dan 12 uur online voordat iemand onderweg isCasper schreef:Echt een pluim dat mensen elkaar hier op DF altijd zo helpen. Heb ik nog nergens anders zo gezien [img:33:15]http://i.fok.nl/s/thumbsup.gif[/img]
-
Luco
- Niels
- Auto: Prius+
- GTRene
+1 altijd goed gehumeurd, en klaar om iemand te helpen, als dat zo doorgaat nomineren we je over een paar jaar voor een lintje 8)Flatline schreef:Leuk voor je man!!!!
@ Juriaan,
Echt top, de manier waarop je je opstelt. Volgens mij nooit te moeilijk om een helpende hand uit te steken, echt top man!! :!:
- Dennis Cavallino
-
Metchu
- Dennis van der Schoot
-
Metchu
Bumpertje hier, zijschermpje daar
(vorige eigenaar vond het handig eenzijdig zich vast te klampen aan een paal
en door te rijden en dan maar de bumper eraf te trekken
). Anyway, bumper alleen al zou een hoop goed doen. Zit nu ook geen APK op, de stoel was een afkeur volgens mij. Zal zo wel ff een fotootje schieten voor het idee (niet schrikken he
). Dit word echt een legobouwpakket metchu knutsel trial and error auto. Heerlijk, heb er zin an 8)
p.s. ga zo even een koplamp scoren in een dorp in de buurt
p.s. ga zo even een koplamp scoren in een dorp in de buurt