2008 mini cooper JCW factory stage II
- Wannes
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 10:22
- Locatie: heverlee belgie
- Wannes
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 10:22
- Locatie: heverlee belgie
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy167.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy171.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy175.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy171.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy175.jpg[/img]
- Wannes
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 10:22
- Locatie: heverlee belgie
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy177.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy180.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy178.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy180.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy178.jpg[/img]
- Wannes
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 10:22
- Locatie: heverlee belgie
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy181.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy184.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy187.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy184.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy187.jpg[/img]
- Wannes
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 10:22
- Locatie: heverlee belgie
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy188.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy191.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy193.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy191.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy193.jpg[/img]
- Wannes
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 10:22
- Locatie: heverlee belgie
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy196.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy198.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy200.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy198.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy200.jpg[/img]
- Wannes
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 10:22
- Locatie: heverlee belgie
[IMG:450:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy201.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy204.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy212.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy204.jpg[/img]
[IMG:800:600]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ndy212.jpg[/img]
- Wannes
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 10:22
- Locatie: heverlee belgie
de mkI staat in principe te koop , maar aangezien ik ook een porsche in aanbieding had , en die reeds verkocht is , heb ik nog een extra plaatsje in de garage ... en dan kan ik deze nog even bij houden..Jelmer850i schreef:Nice, maar waarom 2 als ik vragen mag?
ik kan er ook niet echt afscheid van nemen...de mkI doet me momentel eigenlijk nog altijd meer dan de mkII
- Wannes
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 10:22
- Locatie: heverlee belgie
die dakspoiler lijkt er nu wat onozel bij te staan ...maar eens hij gezelschap gaat krijgen van het aeropack met de carbondiffusior en het carbon kofferhandvat gaat dat een heel ander verhaal zijn.
en wat de bodemvrijheid aangaat : je moet maar eens kijken hoe laag die lip van de voorbumper staat...en met de komst van dat aeropack gaat dat nog lager komen..
en het is mijn bedoeling van een zo getrouw mogelijke JCW te maken dus dan moet ik trouw blijven aan hun produkten
en wat de bodemvrijheid aangaat : je moet maar eens kijken hoe laag die lip van de voorbumper staat...en met de komst van dat aeropack gaat dat nog lager komen..
en het is mijn bedoeling van een zo getrouw mogelijke JCW te maken dus dan moet ik trouw blijven aan hun produkten

- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Mooie foto's van een erg fijn wagentje Johan!!
Zelf nog niet met de Mk II gereden, de Mk I vind ik een erg gaaf dingetje. Echt een heerlijk speelwagentje, gewoon een kart.
Je kenteken is echt helemaal top
. Vind je kleurencombi ook erg goed. Hij word dus helemaal zoals die op je avatar?
Veel plezier ervan en hou ons op de hoogte!
Zelf nog niet met de Mk II gereden, de Mk I vind ik een erg gaaf dingetje. Echt een heerlijk speelwagentje, gewoon een kart.
Je kenteken is echt helemaal top

Veel plezier ervan en hou ons op de hoogte!
-
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 30 mar 2006, 14:01
- Locatie: Belgie
Leuke combo in de garage Johan 8) Qua uitstraling wint de MK I het wel nog altijd bij mij maar de veranderingen + plannen op de nieuwe zullen dat wel rechtzetten!
PS: Van welke regio is de koper van je Porsche? Nog altijd spijt dat het momenteel niet haalbaar was voor mij om die van je over te nemen .. Was echt een droom! Al een beslissing gemaakt over wat in de plaats komt? Of blijven de Mini's momenteel als vervanger?
PS: Van welke regio is de koper van je Porsche? Nog altijd spijt dat het momenteel niet haalbaar was voor mij om die van je over te nemen .. Was echt een droom! Al een beslissing gemaakt over wat in de plaats komt? Of blijven de Mini's momenteel als vervanger?
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Wat laten deze reeks aan foto's - voor de zoveelste keer - overduidelijk zien, dat de looks van de MK1 r53s Works fantastisch zijn, en dat de MK2 'het' niet meer heeft.
De MK1 was geen compromis auto, maar een idee dat door de engelsen verder is ontworpen en verder uitgewerkt en de produktie (welliswaar fabrieken in de UK) olv. Duitsers. De BMW grundlichtkeit. Beste of both worlds. De formule werd een succes!
Nadat het John Cooper Works het merk voor big money had verkocht (en geef hem eens ongelijk), sprongen de money-geile duitsers op de Mini en ontwikkelden de MK2. .... resultaat: beter gebouwde auto, uiterlijk zonder ziel. Is niets meer an..
De MK1 was geen compromis auto, maar een idee dat door de engelsen verder is ontworpen en verder uitgewerkt en de produktie (welliswaar fabrieken in de UK) olv. Duitsers. De BMW grundlichtkeit. Beste of both worlds. De formule werd een succes!
Nadat het John Cooper Works het merk voor big money had verkocht (en geef hem eens ongelijk), sprongen de money-geile duitsers op de Mini en ontwikkelden de MK2. .... resultaat: beter gebouwde auto, uiterlijk zonder ziel. Is niets meer an..
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
dat klopt ook Christoph. De MK2 is zachterr en hoger afgesteld. BMW wilde de MK2 S beschikbaar maken voor een groter publiek (omzet), omdat een hele grote groep potentiele kopers van de MK1 s, toch afhaakten, omdat de MK1s voor hen te spartaans was. In de MK2 zit de sportbutton (van soft naar iets minder soft). Het rijden is ook een groot verschil tussen een Mk1 s en MK2 s. MK1 = mini, MK2 = moderne instappende middenklasser.Christoph schreef:Bodemvrijheid laat niet meer toe? Hij staat zo hoog als een X5 man!
Voor het blok gold hetzelfde. De MK2 is uitgerust met een PSA turbo. In beginsel ingericht voor zuinigheid! Niet zo zeer voor sportiviteit, ookal krijg je natuurlijk meer vermogen met turbo. De MK1 heeft een compressor. Even afgezien wat beter is, maar die compressor werd op dat gietijzeren Crysler blok geschroefd, voor vermogen. Het MK1 blok, kun je ook tunen naar hartelust. Enfin, gierende compressor, sissenden luchtinlaat - misschien wel kinderachtig allemaal - maar goed, het was voor mij een pretauto die mk1. De MK2 heeft dat allemaal niet meer.
samenvatting: De Mk2 is wel de betere auto, maar geen Mini meer.
- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Perfect omschreven! Denk er exact hetzelfde over. Toevallig vanochtend met mijn zus meegereden in haar Mk2 Cooper S, maar vind de auto te comfi en groot. Niet meer dat kart gevoel dat ik wel had met de Mk1.Ferdinand schreef:dat klopt ook Christoph. De MK2 is zachterr en hoger afgesteld. BMW wilde de MK2 S beschikbaar maken voor een groter publiek (omzet), omdat een hele grote groep potentiele kopers van de MK1 s, toch afhaakten, omdat de MK1s voor hen te spartaans was. In de MK2 zit de sportbutton (van soft naar iets minder soft). Het rijden is ook een groot verschil tussen een Mk1 s en MK2 s. MK1 = mini, MK2 = moderne instappende middenklasser.Christoph schreef:Bodemvrijheid laat niet meer toe? Hij staat zo hoog als een X5 man!
Voor het blok gold hetzelfde. De MK2 is uitgerust met een PSA turbo. In beginsel ingericht voor zuinigheid! Niet zo zeer voor sportiviteit, ookal krijg je natuurlijk meer vermogen met turbo. De MK1 heeft een compressor. Even afgezien wat beter is, maar die compressor werd op dat gietijzeren Crysler blok geschroefd, voor vermogen. Het MK1 blok, kun je ook tunen naar hartelust. Enfin, gierende compressor, sissenden luchtinlaat - misschien wel kinderachtig allemaal - maar goed, het was voor mij een pretauto die mk1. De MK2 heeft dat allemaal niet meer.
samenvatting: De Mk2 is wel de betere auto, maar geen Mini meer.
- Sjaak Langendoen
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 11:59
- Locatie: Rotterdam-Argeles sur Mer
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] en 5 gasten