Dan moeten wij niet bij elkaar gaan rijden als we dat apparaat passerenDR schreef:Waar meten ze eigenlijk het geluid op Zandvoort

Slaat dat ding meteen op tilt

Gr. Cor
Auto is nog niet klaar. Onderdelen die week 28 klaar zouden liggen, komen op z'n vroegst pas volgende week. (Had dat kunnen weten n.a.v. alle verhalen hier). Vind het prima om 4 uur te komen vlaggen. Als dat nog nodig is, geef even een seintje.Erik Klootwijk schreef:Ben sowieso vrij die dag, dus kan wel langskomen om een ochtendje een vlag vast te houden. Rijden zal 'm hoogstwaarschijnlijk niet worden. Auto is aan groot onderhoud toe + een paar mods voor de week in Frankrijk. Maar dat kan nog veranderen.
Een goede bezem, schep, sleepkabel etc. heb ik hier wel liggen.
Zet mij maar op de twijfellijst voor 2 + 2 of 4 uur assisteren. Stuur even een PB als ik voor die dag wat mee moet brengen.
Sleepogen alvast monteren is het makkelijkst, hoef je in de grindbak/langs de baan te zoeken naar je ogen. En helm is verplicht!Race Eend schreef:Waar moet je nou allemaal aan voldoen eigenlijk?
- Ik zag bij time attack allemaal sleepogen standaard al aan de auto's etc, is dat hier ook verplicht, of is meenemen en achterin leggen voldoende?
- Helm is neem ik aan een verplichting?!
Kortom waar moet je aan voldoen als je daarheen gaat? Misschien wel makkelijk om dit mee te nemen in de start post?
Je moet minimaal de elfsteden tocht uitgeschaatst hebben binnen twee uur en wereld kampioen formule 1 zijn geweest in deze eeuw anders val je buiten de categorie en wordt je niet toegelatenRace Eend schreef:Waar moet je nou allemaal aan voldoen eigenlijk?
- Ik zag bij time attack allemaal sleepogen standaard al aan de auto's etc, is dat hier ook verplicht, of is meenemen en achterin leggen voldoende?
- Helm is neem ik aan een verplichting?!
Kortom waar moet je aan voldoen als je daarheen gaat? Misschien wel makkelijk om dit mee te nemen in de start post?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten